Remorca

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Remorca

Mesajde eugenro2001 » Mar 13-Feb-2007 11:53

Uite ceva ce mi-ar place si mie sa imi fac;

http://img412.imageshack.us/img412/9283 ... izenq4.jpg

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mar 13-Feb-2007 12:57

din elventianca ?

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mar 13-Feb-2007 13:03

Numai glumeti pe forumul asta :wink:

Nu, din caroseria ramasa dupa recarosare sau din una dintre cele 4 sau 5 caroserii pe care le are un prieten.

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Mar 13-Feb-2007 13:07

Si cum ii pui suspensii ? sau o lasi asa "lemn"..

Am vazut la TV pe un american care avea 2 SM-uri; unul era "Work SM" iar celalalt era "Race SM"
Work SM il cara pe Race SM pe o remorca cu 2 axe facuta de tipul respectiv si care remorca avea suspensie hidro :shock:
Ultima oară modificat Mar 13-Feb-2007 13:09 de către jgr1001, modificat 1 dată în total.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mar 13-Feb-2007 13:08

Poate ma ajuta vreun absolvent de facultate auto :wink:

Serios vorbind, de mult ma bate gandul sa imi fac o remorca dintr-o bucata de caroserie de CX, sau alta masina.
Ma gandeam sa folosesc o punte de Oltcit cu butuci de roata schimbati pt a pune roti de CX.
Ultima oară modificat Mar 13-Feb-2007 13:17 de către eugenro2001, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Mar 13-Feb-2007 13:13

Sa sti ca m-am si gandit, imediat cum am vazut ideea

Ar trebui sa pui un ansamblu arc + amortizor (amortizorul interior arcului), in locul cilindrului si sferei. Folosesti tija la capatul din brat asa cum este, iar la celalalt capat ii sudezi un lagar care il legi la amortizor :wink:
Binenteles ca trebuie sa cauti un ansamblu corespunzator ca dimensiuni

LE: ar mai fi o problema; trebuie ca ansamblul sa culiseze linear, ceea ce insemna ca va trebui sa construiesti un soi de "cusca de culisare" in interiorul cadrului

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mar 13-Feb-2007 13:22

Pai de aceea ma gandeam sa pun o punte de oltcit completa pt ca e gata construita

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Mar 13-Feb-2007 13:26

Ideea nr 2:

Pastrezi sfera, cilindrul etc. Sfera o incarci cu azot la presiunea convenabila. Le umpli cu LHM. In locul conductei pui un dop filetat (poate fi o conducta taiata si batuta)

Singura problema este ca va trebui sa presezi cumva ansamblul ca sa il montezi. Ar trebui sa ai si cilindrii hidraulici in stare perfecta pt a avea pierderi aproape zero.
O sa ai suspensie hidropneumatica, dar inactiva. Stiu ca se poate. Au fost modele de Austin cu asa ceva. Foloseau un amestec de apa + antigel. Suspensile celor 4 roti, erau legate intre ele

PS - ideea 1 e nashpa in comparatie cu ideea 2 :lol:

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mar 13-Feb-2007 18:58

Problema este cum o inmatriculezi.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mar 13-Feb-2007 19:05

Mie mi se pare kitch asa cum este descoperita..
Acoperita poate e altceva..

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Mar 13-Feb-2007 19:48

De mult ma gandesc si eu la asa ceva. Bine, mai frumoasa si neaparat cu suspensie hidro. Aici e farmecul! Mai greu decat constructia mi se pare a fi omolagarea artizanala.
Zic eu ca asta n-ar fi urata: Imagine

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mar 13-Feb-2007 21:50

Eu m-am referit la ideea de a face o remorca dintr-o bunata de masina, normal ca nu asa neterminata ca cea din prima poza.

Cu imatriculatul e o poveste intreaga. Am intrebat mai demult la RAR si e nevoie de un proiect facut de o firma autorizata inclusiv cu un calcul de rezistenta. Cupla de remorcare trebuie sa fie omologata, sunt cateva firme care fie produc fie comercializeaza (ex. Knot). Trebuie sa aiba franare prin inertie , cablu de siguranta care actioneaza frana in caz de desprindere a cuplei si lumini spate la fel ca o masina, cu lampi omologate in Eu. Adica orice lampa de masina care are insemnele E1 (parca) este omologata si poate fi folosita.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 13-Feb-2007 22:52

Shane Leviston a facut o remorca dintr-un GS dar, nu mai stiu link-ul unde povestea cam tot ce a facut :cry:
Imagine

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Mie 14-Feb-2007 08:56

Cat timp voi va preocupati de aspectul estetic / legal, eu vin cu noi idei functionale :D

Deci:

1) Suspensie hidro inactiva:
Sunt sigur ca niste cilindrii de spate in stare impecabila pierd extrem de putin ulei. Stiu asta pt ca la mine la break nu vad vreo picatura pe furtunurile de retur.
Evident ca se pastreaza furtunurile de retur pe care le conectezi la un mic recipient. Asa o sa ai remorca "curata" :D . La un anumit nr de km, reumpli cilindrii cu LHM-ul recuperat din recipientul amintit mai sus :lol:

2) Sistemul de franare:
Se pastreaza conductele de frana, inclusiv jonctiunea in "T".
Se recupereaza un protap cu mecanism de franare prin inertie - de exemplu de la o rulota "Felicia 2800" (am asa ceva acasa dar nu dezmembrez :twisted: ). Protapul de ataseaza cu suruburi de o traversa, la randul ei atasata de sasiul remorcii (tot cu suruburi pt a usura demontarile / montarile ulterioare). Mecanismul prin inertie al protapului are un piston actionat de nuca de remorcare a masinii. Conducta de pe remorca se conecteaza printr-o jonctiune (recuperata tot de la defunctul citro care a ajuns remorca :cry: ) la conducta mecanismului de pe protap. De asemenea protapul este dotat si cu cablu de siguranta si maneta de actionare in cazul desprinderii.
Evident ca in instalatia de franare folosim LHM :wink: . Pompa de pe protap este una simplu circuit de Dacia 1300.

3) Instalatia electrica...evident pastram luminile originale. Se conecteaza printr-o priza cu 7 pini la priza masinii. Oricum e floare la ureche in comparatie cu celelate probleme
Ultima oară modificat Mie 14-Feb-2007 09:13 de către jgr1001, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Mie 14-Feb-2007 09:06

Mai adaug ceva:
Am condus breakul cu rulota de mai multe ori si pe distante mari. La franare este destul de nashpa in sensul ca rulota franeaza cu intarziere si iti da suturi. Nu am fost nevoit sa franez de urgenta...ca nu cred ca ieseam prea bine
Iar cum treci de 95 km / h, incepe sa faca ca sarpele. Adica danseaza in spatele tau - din nou nashpa (95 km / h sunt pe drumurile f bune). Stiu viteza asta pt za am incercat de mai multe ori sa vad la ce viteza se intampla. Totusi ma gandesc ca alte rulote sau remorci mai aerodinamice, permit rularea ceva mai rapida (asta daca poate si masina)


Din cate stiu pe talon la mine scrie asa:
-masa remorcabila fara circuit de franare: 700 kg
-masa remorcabila cu circuit de franare: 1300 kg

PS - aceiasi rulota, am dus-o cu Oltcit-ul :shock: , si am trecut muntii Tatra prin Polonia si Cehia (nu conduceam eu atunci, aveam 14 ani).

Scuzati semi-off topicul, dar am vrut sa ma laud :D


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats