
Remorca
Moderator: Echipa Tehnica
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
aaaaaaa.....da! stiu!
Deci varianta cu suspensie activa:
Se pastreaza conductele de la cilindrii, inclusiv "joctiunea in patru". Iesirea din joctiune care duce la frane se astupa cu un dop. Conducta de alimentare a jonctiunii se monteaza pe protap, la capatul ei se pune un furtun de frana de fata (de Cx, evident), furtun care la capat are o semicupla hidraulica.
Pe conducta de pe masina care duce la cilindrii, inainte de jonctiunea in 4, se monteaza un "T". Iesirea libera din "T" se continua cu o alta conducta, pana in zona carligului. Acolo se monteaza semicupla hidraulica pereche
Conducta de retur din corectorul remorcii, se ruteaza pe protap, la capat cu furtun de frana si din nou semicupla hidraulica care face pereche cu cea de pe masina. Pe masina se mai monteaza o conducata de retur suplimentara, la capatul dinspre rezervor se continua cu furtun care se inghesuie pe unde se mai poate (eventual prin capacul rezervorului), in rezervor.
Furtunele de recuperare de la corectorul si cilindrii remorcii, se unesc intr-unul singur care se poate mufa cu usurinta (prin intermediul unui furtun) de unul asemanator suplimentar montat pe masina
Frana ramane prin inertie, cum am descris mai devreme...sau trebuie si asta neaparat tot ca la Cx
?
Cred ca ar trebui si alta pompa hidraulica pe masina. Una de la un Cx Load runner poate..
Zic bine ?
Deci varianta cu suspensie activa:
Se pastreaza conductele de la cilindrii, inclusiv "joctiunea in patru". Iesirea din joctiune care duce la frane se astupa cu un dop. Conducta de alimentare a jonctiunii se monteaza pe protap, la capatul ei se pune un furtun de frana de fata (de Cx, evident), furtun care la capat are o semicupla hidraulica.
Pe conducta de pe masina care duce la cilindrii, inainte de jonctiunea in 4, se monteaza un "T". Iesirea libera din "T" se continua cu o alta conducta, pana in zona carligului. Acolo se monteaza semicupla hidraulica pereche

Conducta de retur din corectorul remorcii, se ruteaza pe protap, la capat cu furtun de frana si din nou semicupla hidraulica care face pereche cu cea de pe masina. Pe masina se mai monteaza o conducata de retur suplimentara, la capatul dinspre rezervor se continua cu furtun care se inghesuie pe unde se mai poate (eventual prin capacul rezervorului), in rezervor.
Furtunele de recuperare de la corectorul si cilindrii remorcii, se unesc intr-unul singur care se poate mufa cu usurinta (prin intermediul unui furtun) de unul asemanator suplimentar montat pe masina
Frana ramane prin inertie, cum am descris mai devreme...sau trebuie si asta neaparat tot ca la Cx

Cred ca ar trebui si alta pompa hidraulica pe masina. Una de la un Cx Load runner poate..
Zic bine ?

Ultima oară modificat Mie 14-Feb-2007 10:35 de către jgr1001, modificat 1 dată în total.
eugenro2001 scrie:Au facut unii prin America, cei care au SM-ul ala rosu, au facut si o platforma cu suspensie hidropneumatica. Au o pompa electrica si doua baterii pt alimentare. O sa caut poza, o am pe undeva.
Imi aduc aminte. Acolo au avut nevoie de presiune si debit pt ca pe remorca carau un Race SM

-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Ultima oară modificat Mie 14-Feb-2007 11:01 de către eugenro2001, modificat de 2 ori în total.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats