
Remorca
Moderator: Echipa Tehnica
eugenro2001 scrie:Uite o poza:
[img=http://img99.imageshack.us/img99/2377/icsmracerhydraulictraildy5.th.jpg]
Complicat....dar bine lucrat
Vad acolo vreo 6 sfere, pompa, conjunctor, corectoare (cred)...au omorat vreo 2 citroenuri sa o faca (desi cred ca au avut bani sa comande piese noi)
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
nitro_od scrie:p.s.: cuplele de presiune hidraulica presupun pierderi de ulei la fiecare demontare/montare si de regula, la utilajele agricole, fie sunt montate/demontate f. rar, fie sunt cuple pneumatice si, oricum, uleiul hidraulic pe care il foloseste un tractor costa 3.5-5 ron si nu 25ron!
la banii astia cat ulei esti dispus sa pierzi![]()
![]()
Tractoristii pierd ulei ca nu depresurizeaza sitemul...

-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Am mai zis: la masina pompa de Cx Load runner - ca are 6 roti, deci 6 cilindrii
Plus un consumator mare de presiune care se numeste DIRAVI si tot face fata.
Nu trebuiesc 2 dozatoare.
am sa folosesc cilindrii ruginiti ca sa dau la cric la fiecare 2 minute.
O sa dai suficient numai ca sa o ridici de jos.
Dupa 3 pagini de inginerie de ocazie, se disting doua idei:
1) remorca cu suspensie inactiva, dar reglabila manual
2) remorca cu suspensie activa, dar cu o singura treapta de inaltime (sa mai faci sa ai si cele 4 trepte de inaltime pe remorca....greu)
Amandoua tipurile cu sistem de franare inertial
Trecand peste dificultatile legale de omologare / inmatriculare, iata cum vad eu avantajele / dezavantajele majore ale tipurilor amintite:
1) remorca cu suspensie inactiva, dar reglabila manual
Avantaje:
- simplitatea constructiei
- remorca poate fi purtata de oricare Cx sau alta masina
Dezavantaje:
- va trebui sa reglezi inaltimea remorcii de fiecare data cand o incarci sau descarci
2) remorca cu suspensie activa, dar cu o singura treapta de inaltime
Avantaje:
- va fi tot timpul la nivelul masinii, deci nu va incarca carligul si nu va face balans puternic prin gropi !
- aspect, estetica, impresie artistica cand va lucra impreuna cu masina
Dezavantaje:
- va putea fi purtata doar de masina modificata pt remorca respectiva
- modificari importante aduse masinii care se vor vedea la cost
1) remorca cu suspensie inactiva, dar reglabila manual
2) remorca cu suspensie activa, dar cu o singura treapta de inaltime (sa mai faci sa ai si cele 4 trepte de inaltime pe remorca....greu)
Amandoua tipurile cu sistem de franare inertial
Trecand peste dificultatile legale de omologare / inmatriculare, iata cum vad eu avantajele / dezavantajele majore ale tipurilor amintite:
1) remorca cu suspensie inactiva, dar reglabila manual
Avantaje:
- simplitatea constructiei
- remorca poate fi purtata de oricare Cx sau alta masina
Dezavantaje:
- va trebui sa reglezi inaltimea remorcii de fiecare data cand o incarci sau descarci
2) remorca cu suspensie activa, dar cu o singura treapta de inaltime
Avantaje:
- va fi tot timpul la nivelul masinii, deci nu va incarca carligul si nu va face balans puternic prin gropi !
- aspect, estetica, impresie artistica cand va lucra impreuna cu masina

Dezavantaje:
- va putea fi purtata doar de masina modificata pt remorca respectiva
- modificari importante aduse masinii care se vor vedea la cost
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
jgr1001 scrie:.
.
.
Dezavantaje:
- va putea fi purtata doar de masina modificata pt remorca respectiva
- modificari importante aduse masinii care se vor vedea la cost
De aceea e mai buna solutia cu pompa electrica pe remorca, eventual cu comanda si din masina, cu semnalizare pt lipsa presiune, nivel lichid, etc pe un panou suplimentar montat in masina.
Ce spuneam eu, vise!
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Dupa 3 pagini de inginerie de ocazie, se disting doua idei:
Foarte corect!
dar cu o singura treapta de inaltime (sa mai faci sa ai si cele 4 trepte de inaltime pe remorca....greu)
Se foloseste o punte spate cu corector, iar selectarea pozitiilor se poate face electric, cu un motor de comanda suspensi CX S2.
Ce spuneam eu, vise!
Din pacate e gru cu omologarea la noi...
MARIAN scrie:dar cu o singura treapta de inaltime (sa mai faci sa ai si cele 4 trepte de inaltime pe remorca....greu)
Se foloseste o punte spate cu corector, iar selectarea pozitiilor se poate face electric, cu un motor de comanda suspensi CX S2.
Am uitat de treaba cu comanda electrica...ce sa fac, eu eram cu gandul la Cx-ul meu rudimentar

Unul din cei 7 pini ai prizei standard, este liber de obicei si destinat altor consumatori. Poate fi folosit pt comanda inaltimii (asta ca sa nu mai ai inca un fir care sa atarne aiurea)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats