cutie tiptronic...????
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
cutie tiptronic...????
am tot citi peste tot si nu stiu ce sa mai cred....am auzit si contra si pro deci???
1.e bine la stop sa ducem maneta pe N sau sa tinem apasata pedala de frana????
daca ducem pe N -se uzeaza prematur ambreajul hidraulic
daca tinem piciorul pe frana se uzeaza rulmentul de presiune
asta este ce am inteles din ce am citi
ce este adevarat si cum este mai bine procedat....voi cum procedat???chiar este important .....zic eu
eu spre exemplu la cutie manuala(cand aveam ford mondeo)daca vedeam semaforul rosu de la distanta scoteam din viteza si masina merge la liber....pt un consum mai bun.....se poate face asa ceva si la cutia aceasta???
1.e bine la stop sa ducem maneta pe N sau sa tinem apasata pedala de frana????
daca ducem pe N -se uzeaza prematur ambreajul hidraulic
daca tinem piciorul pe frana se uzeaza rulmentul de presiune
asta este ce am inteles din ce am citi
ce este adevarat si cum este mai bine procedat....voi cum procedat???chiar este important .....zic eu
eu spre exemplu la cutie manuala(cand aveam ford mondeo)daca vedeam semaforul rosu de la distanta scoteam din viteza si masina merge la liber....pt un consum mai bun.....se poate face asa ceva si la cutia aceasta???
la automatic e bine sa o lasi in D(rive) si cu picioru pe frina. faceai gresit cu mondeo, daca veneai in frina de motor nu consuma nimic (0 barat), pe cind la ralanti consuma ceva. oricum e infima diferenta
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- pasionat
- Mesaje: 225
- Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
- Localitate: Constanta
- Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
- 2: CX 2,0 Break. an 1989
- 3: Xsara 1,4 i , an 2002
cutie hidramata
corect nu umbla la maneta si laso pe D .considera pedala de frana un contact electric cu mai multe pozitii. la stop o electrovalva deschide un dren ,iar ueiul din convrtizor partial isi reduce volumul deblocand cele doua semiturbine (amreiajul).
am o intrebare la tine khan --daca ma poti ajuta
am chiptuning la motor (asa am cumparat-o)consumul este de 11,5 in bucuresti....
as vrea sa il scot crezi ca imi va scadea consumul???mentionez ca nu ma intereseaza sa ma lipeasca de scaun...si ca merg frumos cu ea chiar si cu chipul pe ea...
ma gand macar 1 litru mai putin la 100km sa consume...
ce crezi\credeti
am chiptuning la motor (asa am cumparat-o)consumul este de 11,5 in bucuresti....
as vrea sa il scot crezi ca imi va scadea consumul???mentionez ca nu ma intereseaza sa ma lipeasca de scaun...si ca merg frumos cu ea chiar si cu chipul pe ea...
ma gand macar 1 litru mai putin la 100km sa consume...
ce crezi\credeti
-
- pasionat
- Mesaje: 225
- Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
- Localitate: Constanta
- Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
- 2: CX 2,0 Break. an 1989
- 3: Xsara 1,4 i , an 2002
c5 break 1.9 l
eu nu reusesc sa montez un chip pe ea .in oras sub 12 l nu reusesc sa scot.
Re: c5 break 1.9 l
pai ...in primul rand ce masina ai???
2. de ce nu reusesti sa-ti montezi chipl???
3.12 ...probabil ai un mers mai sportiv...
2. de ce nu reusesti sa-ti montezi chipl???
3.12 ...probabil ai un mers mai sportiv...
-
- pasionat
- Mesaje: 225
- Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
- Localitate: Constanta
- Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
- 2: CX 2,0 Break. an 1989
- 3: Xsara 1,4 i , an 2002
-
- pasionat
- Mesaje: 225
- Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
- Localitate: Constanta
- Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
- 2: CX 2,0 Break. an 1989
- 3: Xsara 1,4 i , an 2002
mi se pare foarte mult 12 mai ales in constanta care totusi e mai putin aglomerata decat bucurestiul...consumul asta ti-l arata calculatorul sau l-ai facut tu de la plin la plin???mai ales ca ai 1,9 mi se pare enorm...am cunostinte cu 1,9 care peste 8 nu sare...si marge si sport(are un peugeot)eu am 2,2 hdi si are si 16V
-
- pasionat
- Mesaje: 225
- Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
- Localitate: Constanta
- Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
- 2: CX 2,0 Break. an 1989
- 3: Xsara 1,4 i , an 2002
-
- pasionat
- Mesaje: 225
- Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
- Localitate: Constanta
- Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
- 2: CX 2,0 Break. an 1989
- 3: Xsara 1,4 i , an 2002
-
- pasionat
- Mesaje: 225
- Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
- Localitate: Constanta
- Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
- 2: CX 2,0 Break. an 1989
- 3: Xsara 1,4 i , an 2002
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187794
Total subiecte 18659
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11827
Cel mai nou membru FHV