M-am uitat un pic prin specificatii: http://www.teslamotors.com/engineering/tech_specs.php
Cantareste cam "2500 pounds", ceea ce vine cam 1135 kg.
Nu e extraordinar de usoara, ma asteptam la vreo 800 kg.
Ceea ce e f. bine, inseamna ca autonomia este relevanta pt clasa mica-compacta.
N-am gasit totusi cat cantaresc bateriile.
Si o faza simpatica ref. la specificatia transmisiei:
Gear Ratio Overall
First 4.20:1 14.3:1
Second 2.17:1 7.4:1
Final Drive 3.41:1
Reverse: reverse direction of motor
motorul electric vine foarte puternic
Moderator: Echipa Tehnica
imi place faza cu "reverse direction of motor rotation" adica pe marsarier ai o treapa din doua ca viteza??? mergi cu spatele cu vreo 100kmh
in fine...
Pana nu o sa creasca temperatura medie cu 10 grade celsius nu o sa miste nimeni nici un deget.
la temperatura asta deja este catastrofa naturala, si probleme grave climatice...dar nu conteaza, la momentul actual suntem pe ultima suta de metrii spre o npua era glaciara...as recomanda studierea fenomenelor meteo la nivel mondial (cat e permisiv unui civil) si compararea cu ceea ce se petrece la apropierea erei glaciare...si nu e neaparat indusa de om, e un eveniment ciclic, care era anutat ca se va intampla in curand...asta daca nu a fost o manevra de dezinformare, si acoperire a adevarei naturi a incalzirii globale...estimez ca noi nu vom avea de-a face decat cu ce ne-am invatat in ultimii ani, dar copii nostrii, vor intampina fenomenele la un nivel mai mare de intensitate...asa ca noi putem sa ne bucuram de poluatoarele noastre, ei de ale lor, ca oricum vine peste noi frigul...ar fi bine ca de pe acum sa se construiasca retelele subterane de trai pt zonele nordice si mediteraneene...centralele geotermale ar trebui dezvoltate cat mai mult...
scuze de offtopic asa lung...
in fine...
Pana nu o sa creasca temperatura medie cu 10 grade celsius nu o sa miste nimeni nici un deget.
la temperatura asta deja este catastrofa naturala, si probleme grave climatice...dar nu conteaza, la momentul actual suntem pe ultima suta de metrii spre o npua era glaciara...as recomanda studierea fenomenelor meteo la nivel mondial (cat e permisiv unui civil) si compararea cu ceea ce se petrece la apropierea erei glaciare...si nu e neaparat indusa de om, e un eveniment ciclic, care era anutat ca se va intampla in curand...asta daca nu a fost o manevra de dezinformare, si acoperire a adevarei naturi a incalzirii globale...estimez ca noi nu vom avea de-a face decat cu ce ne-am invatat in ultimii ani, dar copii nostrii, vor intampina fenomenele la un nivel mai mare de intensitate...asa ca noi putem sa ne bucuram de poluatoarele noastre, ei de ale lor, ca oricum vine peste noi frigul...ar fi bine ca de pe acum sa se construiasca retelele subterane de trai pt zonele nordice si mediteraneene...centralele geotermale ar trebui dezvoltate cat mai mult...
scuze de offtopic asa lung...

[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
motorul electric vine foarte puternic
Fii sigur ca o s-o prindem si noi si copii nostri. Este foarte greu sa convingi oamenii ca momentul este f. aproape dupa ce zeci de ani i-ai mintit ca totul este in regula. Iar pe de alta parte, adevarul este si acum tinut secret. In " The day after tomorow " este aratata, la un moment dat, o simulare pe calculator care este f. interesanta.
Revenind la motorul electric, vor sa inceapa vanzarea din 2008.
Revenind la motorul electric, vor sa inceapa vanzarea din 2008.
eugenro2001 scrie:Pana la inventare unei bateri in care sa "torni" curentul, autovehiculele cu actionare hibrida sunt cele mai bune.
Se lucreaza si la asta.

Tehnologia NanoSafe s-ar putea sa fie urmatorul pas evolutiv, dupa NiMH si Li-Ion.
http://en.wikipedia.org/wiki/NanoSafe
"Altairnano has developed new electrode materials for an environmentally safe battery (NanoSafe) with a one-minute recharge and:
* Innovative technology
* Green battery design
* Large configuration choices
* No operational safety issues
* Three times the power of existing batteries
* High cycle life—10,000 to 15,000 charges vs. 750 for existing batteries
* The capability to operate in extreme temperatures: -22° to 480° Fahrenheit
* Low life-cycle costs
* Four times longer battery life (est. 20+ years)"
- tase.cristi
- pasionat
- Mesaje: 102
- Membru din: Mar 08-Aug-2006 18:55
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Ctiroen C5 II 2,2hdi 2005
http://www.youtube.com/watch?v=UkbKPImgECM...........sa vedem cu o mai taxeaza si pe aceasta?! 

Daca te simti bine, nu-ti fa griji; totdeauna exista un binevoitor care te ajuta sa-ti treaca!
mars2k scrie:"H2 nu este combustibil" = nu gasesti niciunde H2 in stare naturala (poate pe Soare), iar pt a-l obtine din ceva (de ex. din apa) consumi mai multa energie decat obtii prin arderea lui, respectiv prin reactia H2 cu altceva - in cazul pilelor de combustibil).
Pai daca iei apa de mare care deja e sarata si e numai buna pentru electroliza poti s-o pui de-o hiidroliza destul de simplu cu energie solara. Hidrogenul rezultat il captezi, il imbuteliezi si apoi il vinzi cam ca pe orice. Nu trebuie sal produci pe loc.
Singura problema este depozitarea hidrogenului pentru ca are molecula mica si cam orice rasufla...
Ma rog, energia aia solara ar putea fi stocata si ea in niste baterii si distribui acumulatorii in loc sa-ti bati capul cu imbutelierea hidrogenului. Insa ideea era ca se poate, iar H2 ca si combustibil e plauzibila.
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
mituc scrie:mars2k scrie:"H2 nu este combustibil" = nu gasesti niciunde H2 in stare naturala (poate pe Soare), iar pt a-l obtine din ceva (de ex. din apa) consumi mai multa energie decat obtii prin arderea lui, respectiv prin reactia H2 cu altceva - in cazul pilelor de combustibil).
Pai daca iei apa de mare care deja e sarata si e numai buna pentru electroliza poti s-o pui de-o hiidroliza destul de simplu cu energie solara. Hidrogenul rezultat il captezi, il imbuteliezi si apoi il vinzi cam ca pe orice. Nu trebuie sal produci pe loc.
Singura problema este depozitarea hidrogenului pentru ca are molecula mica si cam orice rasufla...
Ma rog, energia aia solara ar putea fi stocata si ea in niste baterii si distribui acumulatorii in loc sa-ti bati capul cu imbutelierea hidrogenului. Insa ideea era ca se poate, iar H2 ca si combustibil e plauzibila.
Intr-adevar problema cu hidrogenul e depozitarea. Solutiile cele mai cautate sunt stocarea in elemente solide, compusi pe baza de metale de tranzitie, care pot stoca cantitati enorme de hidrogen care pot fi eliberate prin incalzire, dificultatiile sunt legate de schimbarile de volum care survin in timpul stocarii destocarii si de instabilitatea in timp
T.rac3Er scrie:Pana nu o sa creasca temperatura medie cu 10 grade celsius nu o sa miste nimeni nici un deget.
la temperatura asta deja este catastrofa naturala, si probleme grave climatice...
Perfect adevarat. Numai ca deja sunt probleme cu temperatura media anuala iar la ultima intalnire China si India au spus ca aspectul inclazii globale nu este interesant si ca ei isi vad de treaba lor.
O estimare facuta de curand arata ca daca se mentine actualul ritm, pana in 2080 temperatura ar putea creste cu 2.5-4.4 grade, ceea ce deja va fi dureros.
Legat de hidrogen, BMW vinde deja BMW Hydrogen H7 (derivat din 760Li), care functioneaza si pe benzina si pe hidrogen. Hidrogenul este mentinut in stare lichida, la -250 grade celsius si este tinut intr-un "recipient" cu capacitatea de fix 10 litri.

Autonomia este de 200 km pt alimentarea pe hidrogen.
Fun Citroen
motorul electric vine foarte puternic
Discutam aici si de motorul cu apa sau deschidem alt topic ?
Am vazut, cu ceva ani in urma, doua documentare privind motorul cu apa. Si in amandoua am vazut masinile mergand.
Am vazut, cu ceva ani in urma, doua documentare privind motorul cu apa. Si in amandoua am vazut masinile mergand.
Re: motorul electric vine foarte puternic
Dan Popa scrie:Discutam aici si de motorul cu apa sau deschidem alt topic ?
Am deschis topic nou ref la discutia H2 vs electricitate aici: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=4015
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats