Etrier Frana Fatza
Moderator: Echipa Tehnica
Etrier Frana Fatza
Stie cineva daca la etrierele de frana fatza exista posibilitatea de a monta parghia de actionare a franei de mana in mai multe pozitii???Am una din parghii (dreapta)care sta mult mai trasa spre tresa cablului decat cealalta pt. aceeasi forta de franare.Ce poate sa aiba???Lipseste ceva???Ca sa stiu ce ma asteapta cand demontez.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
In primul rind, cind roata respectiva e suspendata si frina de mina e jos si masina e scoasa din viteza, trebuie sa o poti misca cu mina.
In al doilea rind vezi care e starea pirghiei cu cablul scos. Daca revine la normal, adica la fel cu aia din stinga, atunci e posibil sa fie montat cablul gresit.
In al doilea rind vezi care e starea pirghiei cu cablul scos. Daca revine la normal, adica la fel cu aia din stinga, atunci e posibil sa fie montat cablul gresit.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
nicum - Nuuu!Despre altceva era vorba!Ca sa ajunga sa stranga placutele pe disc, se trage parghia aia prea mult si imi ajunge aproape de sprijinul tresei cablului de frana.Iar cablul ajunge cu reglajul la maxim (chiar peste reglaj) ca sa tina frana de mana si pe roata aia.Ai impresia ca lipseste ceva din etrier.Nu am avut timp sa demontez ca s-a facut seara si frig si era si duminica.
Stii cumva daca axul parghiei merge bagat in etrier si in alta pozitie???Ca in manualul de la Haynes nu am gasit nimic.
Stii cumva daca axul parghiei merge bagat in etrier si in alta pozitie???Ca in manualul de la Haynes nu am gasit nimic.
pai acolo e un autoreglabil, ar trebui sa se aseze singur in pozitie. poate n-ar strica sa demontezi si sa vezi ce se intimpla inauntru
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
khan - Da!Cred ca asta urmeaza!!!..O demontare ca sa vad ce se intampla acolo.Deci acolo e dispozitivul de auto-reglare, nu la maneta in cabina???
Credeam ca de pe etrier ai posibilitatea de a monta acea parghie in mai multe pozitii, in diverse unghiuri.Ca la mine dupa cum arata,iti da impresia ca e montata gresit.Cum se scoate acea parghie de pe etrier???
Credeam ca de pe etrier ai posibilitatea de a monta acea parghie in mai multe pozitii, in diverse unghiuri.Ca la mine dupa cum arata,iti da impresia ca e montata gresit.Cum se scoate acea parghie de pe etrier???
nu e f simplu din pacate. in mod normal insa, daca scoti cablul si lasi pirghia ar trebui sa o poti regla dupa aceea pe motiv ca isi schimba pozitia, asta daca nu e f multa mizerie inauntru care nu o lasa sa se miste in voie. ca sa ajungi mai usor acolo cred ca ar fi mai simplu sa scoti pistonasul si sa incerci sa cureti pe partea asta, cred ca e mai complicat pe dincolo. pistonasul se scoate prin rotire
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
khan - Dar cum functioneaza acel mecanism de autoreglare???Sigur asta e buba la mine!!!
Am vazut ca are burduful de protectie la locul lui si are si siguranta, dar nu am avut timp sa ma uit cum functioneaza si de ce se trage acea parghie atat de mult pt. a presa placutele pe disc, in comparatie cu cea de pe partea cealalta.
Multumesc de sugestii!!!
Am vazut ca are burduful de protectie la locul lui si are si siguranta, dar nu am avut timp sa ma uit cum functioneaza si de ce se trage acea parghie atat de mult pt. a presa placutele pe disc, in comparatie cu cea de pe partea cealalta.
Multumesc de sugestii!!!
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
eugenro2001 - "danvasii72@yahoo.com".Multumesc frumos de intentie dar am manualul pt. BX de la Haynes in original, dar nu sant prezentate foarte clar.Pozele sant mici si cel putin la frane nu se vede clar ce e cu acel sistem de autoreglare.Daca ai alta versiune de manual ti-as fi recunoscator daca mi-ai trimite-o.Eu am manualul acela albastru cu un BX argintiu pe coperta (nu am acum nr./seria manualului).Probabil ca vei spune ca sant toromac daca nici cu manualul in fatza nu sant in stare sa ma descurc.Dar in acel manual chiar nu sant descrise multe lucruri.Spre exemplu la carburatoarele Weber nu e prezentata nici o sectiune.Plus multe alte lucruri.Eu o sa incerc sa cumpar un manual de fabrica direct de la importator.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Exista mai multe editii ale manualelor haynes: eu am un original din 93 si o editie electronica din 97. Lasa-l pe Eugen sa-ti trimita manualele.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
autoreglabilul ala e simplu: o piesa filetata care pe masura ce se uzeaza placutele impinge pistonul inafara fara a-si modifica pozitia fata de pirghia frinei de mina. asteapta si imaginile de la Eugen ca sa vezi exact ce trebuie facut acolo
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
eugenro2001 - Mii de scuze!!!Nu m-am gandit ca exista mai multe editii ale manualului de reparatii de la Haynes! Poti sa imi trimiti capitolul frane daca ai alt manual decat cel despre care am zis eu???Pls!!!O adresa care presupun ca ar"inghiti fisiere mai mari e cea de la serviciu:"mymotor@apan.ro"
nicum - Ti-as fi recunoscator daca mi-ai putea trimite si mie manualul original.Cel in varianta electronica de ce provenienta e???Te intreb fiindca imi dau seama ca trebuie mult timp ca sa scanezi un manual intreg.Ma gandesc ca varianta electronica ar putea fi tot originala.
Adresa mea de mail e:"danvasii72@yahoo.com".Mai am adresa de mail de la serviciu:"mymotor@apan.ro" , unde pot ajunge in siguranta.Repet, ma intereseaza foarte tare sa intru in posesia unui manual de service original (sau in orice caz mai amanuntit decat ce am eu)
khan - Multam pt. explicatii!!! Sant curios ce e cu acel filet si in ce se infileteaza.I pistonul etrierului???Cum???Fiindca acea tija filetata nu se poate roti, fiindca capatul ei are o parte mai ascutita (ca o ghiara) si o degajare unde se sprijina arcul de readucere si o piesa de legatura aflata intre ea si axul parghiei de actionare.Deci nerotindu-se, cum se desfileteaza ca sa se produca autoreglarea???Saibele acelea tronconice ce rol au???Pe ce se sprijina???
Ca sa imi dau seama am nevoie de o schita cu sectiunea prin etrier, sau poze foarte clare de la "locul faptei".Daca se pricepe cineva si in lipsa de altceva, se poate face o schita de mana (fara prea mari pretentii) cu acea sectiune, o scaneaza si mi-o poate trimite pe mail.
Va multumesc anticipat tuturor!!!!!
nicum - Ti-as fi recunoscator daca mi-ai putea trimite si mie manualul original.Cel in varianta electronica de ce provenienta e???Te intreb fiindca imi dau seama ca trebuie mult timp ca sa scanezi un manual intreg.Ma gandesc ca varianta electronica ar putea fi tot originala.
Adresa mea de mail e:"danvasii72@yahoo.com".Mai am adresa de mail de la serviciu:"mymotor@apan.ro" , unde pot ajunge in siguranta.Repet, ma intereseaza foarte tare sa intru in posesia unui manual de service original (sau in orice caz mai amanuntit decat ce am eu)
khan - Multam pt. explicatii!!! Sant curios ce e cu acel filet si in ce se infileteaza.I pistonul etrierului???Cum???Fiindca acea tija filetata nu se poate roti, fiindca capatul ei are o parte mai ascutita (ca o ghiara) si o degajare unde se sprijina arcul de readucere si o piesa de legatura aflata intre ea si axul parghiei de actionare.Deci nerotindu-se, cum se desfileteaza ca sa se produca autoreglarea???Saibele acelea tronconice ce rol au???Pe ce se sprijina???
Ca sa imi dau seama am nevoie de o schita cu sectiunea prin etrier, sau poze foarte clare de la "locul faptei".Daca se pricepe cineva si in lipsa de altceva, se poate face o schita de mana (fara prea mari pretentii) cu acea sectiune, o scaneaza si mi-o poate trimite pe mail.
Va multumesc anticipat tuturor!!!!!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11817
Cel mai nou membru Storm199