Probleme relanti - intrerupere si zgomot

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
balanel
pasionat
Mesaje: 403
Membru din: Joi 12-Mai-2005 14:30
Localitate: bucuresti

Probleme relanti - intrerupere si zgomot

Mesajde balanel » Joi 22-Feb-2007 16:45

Masina: Chevrolet Aveo 1150 cmc, 4 cil in linie.
De aproximativ o luna, am aceste simptome: la relanti, motorul are un mers neregulat, ciclic. Adica, o data la un ciclu de aprindere, exista o intrerupere, banuiesc ca de la acelasi piston. Zgomotul care se aude este distinct de cel al tachetilor, care au un tacanit ascutit, anume ca o rezonanta, care se aude insa cam in acelasi ritm cu tachetii, de tonalitate medie (undeva intre zgomotul produs de tacheti, si zgomotul produs de o bataie de piston, de exemplu).
Alte simptome in mers nu am prea observat, aduca nu da in nas, nu are sincope in acceleratie. Singurul aspect pe care l-am observat este faptul ca la cald, adica dupa ce se incalzeste bine de tot motorul, parca nu mai trage chiar asa bine cum trage mai la rece (adica nu imediat dupa pornire, ci dupa ce motorul s-a incalzit cat de cat).
Masina are 15000 km, reviziile le fac la 10000 km, bujiile sunt NGK de origine - coreene.
Acum ma intreb ce poate fi: aprindere, alimentare, cauza mecanica?
De la aparitia simptomelor, am intreprins urmatoarele masuri: pus aditivi in benzina (Gunk, 2 rezervoare, si 3cv, 1 rezervor). Benzina Efix si ocazional Mol CO 95 ambele. Vazand ca nimic nu are efect, m-am gandit sa va cer parerea.
Desi nu e Citroen, poate e cineva care imi poate da un sfat.
Multumesc.
citroen - o pasiune permanenta

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 22-Feb-2007 17:30

Din pacate pot fi mai multe cauze:
- injector infundat sau cu alte probleme
- problema de aprindere (poate fi chiar un simplu contact imperfect
Nu ne-ai zis in ce stare sint bujiile. Daca bujiile sint la fel la 3 cilindrii si afumata pe al patrulea, atunci ai o problema de aprindere. Mai poti masura impedanta fiselor. Va fi diferita pe fiecare fisa in parte, dar tb sa fie intre 1500 si maxim 20000 de ohmi.
Mai poti verifica diversele contacte electrice pe la motor. Unui coleg de servici, la un megane2, i-a sarit o fisa si s-a oprit motorul in timp ce era pe un drum de tara.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
balanel
pasionat
Mesaje: 403
Membru din: Joi 12-Mai-2005 14:30
Localitate: bucuresti

Mesajde balanel » Joi 22-Feb-2007 17:49

O sa verific bujiile in week-end. Daca un injector nu functioneaza cum trebuie, cum ar arata bujia corespondenta?
Cum stiu daca e o problema de supapa, de exemplu?
citroen - o pasiune permanenta

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 22-Feb-2007 19:50

Depinde cum e blocat injectorul:
- culoare gri: amestec ok
- nuloare neagra: amestec bogat
- culoare alba: amestec sarac
Pt supapa nu stiu... dar cred ca e cam devreme sa-ti pui probleme de genul asta. Cel mai important nu lasa urme sa nu zica aia de la service ca ai umblat in motor si ai pierdut garantia. Ca veni vorba? Treburi de genul asta nu se rezolva gratis in garantie? Fara sa lasi masina in service, evident...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Joi 22-Feb-2007 23:50

Asa ar trebui, dar daca vorbim de Di Bas mai bine o lasa balta.
Eu iti recomand service-ul radacini (cred ca are si daewoo) i-am lasat pe incompetentii aia de la di bas de mult :!:
Cosmin
high energy music expression

Avatar utilizator
gonty
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Mie 20-Dec-2006 05:12
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde gonty » Vin 23-Feb-2007 08:02

Du-te si pe forumul dedicat masinilor Chevrolet. Din cate tin minte multe au avut probleme cu motoarele in garantie (cel de 1.4 parca).

Am vazut acum ca ai fost si membru pe acolo. Si am mai vazut ca tu conduci subturat acest motor, care, din cate stiu, ii plac turatiile mari. S-ar putea sa ai si ceva mici probleme cu un injector.
In locul tau eu as pune un aditiv de curatare a injectoarelor in benzina, urmata de turarea succesiva (3-4 ori) pana in limitare. Vezi dupa aia daca se mai comporta la fel.

dimabogdan
pasionat
Mesaje: 322
Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
Localitate: constanta

Mesajde dimabogdan » Vin 23-Feb-2007 08:20


Avatar utilizator
balanel
pasionat
Mesaje: 403
Membru din: Joi 12-Mai-2005 14:30
Localitate: bucuresti

Mesajde balanel » Vin 23-Feb-2007 12:01

gonty scrie:Du-te si pe forumul dedicat masinilor Chevrolet. Am vazut acum ca ai fost si membru pe acolo.
In locul tau eu as pune un aditiv de curatare a injectoarelor in benzina, urmata de turarea succesiva (3-4 ori) pana in limitare. .

Am plecat de acolo, ca m-am certat cu ei. Cei mai multi sunt tembeli, si te trateaza de sus. Pun pariu ca moderatorii sunt intr-un fel (financiar...) legati de Chevrolet Romania.
De asemenea, citeste cu atentie primul post, unde scrie si ce aditivi am folosit.

@nicum: nu inteleg cum e cu injectorul. Deci daca e blocat, inseamna ca amestecul trebuie sa fie mai sarac, sau cum?
citroen - o pasiune permanenta

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Vin 23-Feb-2007 12:07

Celor de la service le-ai cerut o parere? presupun ca exista o interfata de diagnoza pt masina ta. Simptomele descrise de tine pot avea cauze multiple. Daca diagnoza nu descopera nimic, inseamna ca defectul este in partea mecanica. Eu in locul tau nu mi-as baga mana la nimic, chiar daca m-as pricepe, pana cand nu le arat masina la garantie. Nu le pomeni de aditivi sub nici o forma, pot gasi in ei o scuza pentru o eventuala defectiune. Nu accepta nici scuza patetica cu calitatea benzinei.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 23-Feb-2007 12:19

Depinde in ce pozitie s-a blocat injectorul. De regula se blocheaza pe semi-deschis, dar am mers odata cu un BMW care avea toate 6 injectoarele blocate pe deschis (sau pe acolo) si scotea pe esapament vapori de benzina. Motorul nu putea fi oprit la semafor, ca nu mai putea fi pornit dupa aia. A consumat ~14l de benzina in vreo 2-3km.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats