Batai la motor C4 ?
Moderator: Echipa Tehnica
Putin offtopic: mie tocmai nu-mi mai porneste rablamentul, a ramas in parcare la mall (am venit cu taxi-ul acasa). A zbierat intii ca engine temperature too high (abia plecasem de pe loc de 50m) si apoi ca anti polution faulty.
Or s-o ia pe rampa de acolo si cred ca imi va place specacolul. Macar eu am avut primul ghinion dupa 21914km, si ma simt extrem de dezamagit. Nici nu vreau sa fiu in pielea voastra cu probleme la 7-8k km sau 1500-2000.
Stie cineva, rablele alea de ckt numite si Logan au asemenea probleme? Am venit acasa cu un gica care cred ca era ori nedormit de 36 de ore ori beat (dar tinea masina pe sosea), a oprit motorul intentionat de vreo 3 ori (din cheie) si l-a pornit ca la dacie (probabil ca sa nu consume), dind a 2-a si luind de pe ambreaj, etc. Nu mai zic ca mergea cu a 5-a cu 40Kmph, tremura masina aia ca vai de steaua ei, imi era mie mila. Bine ca noi avem grija de ele insa se duc draq' fara preaviz.
Or s-o ia pe rampa de acolo si cred ca imi va place specacolul. Macar eu am avut primul ghinion dupa 21914km, si ma simt extrem de dezamagit. Nici nu vreau sa fiu in pielea voastra cu probleme la 7-8k km sau 1500-2000.
Stie cineva, rablele alea de ckt numite si Logan au asemenea probleme? Am venit acasa cu un gica care cred ca era ori nedormit de 36 de ore ori beat (dar tinea masina pe sosea), a oprit motorul intentionat de vreo 3 ori (din cheie) si l-a pornit ca la dacie (probabil ca sa nu consume), dind a 2-a si luind de pe ambreaj, etc. Nu mai zic ca mergea cu a 5-a cu 40Kmph, tremura masina aia ca vai de steaua ei, imi era mie mila. Bine ca noi avem grija de ele insa se duc draq' fara preaviz.
OFF la OFF-ul lui Mituc:
Problema ta nu are pana in momentul de fata nici o legatura cu problemele colegilor de forum carora "le bate" motorul. La tine banui ca e o problema cu o sonda/senzor care indica aiurea si intra computerul de injectie in balarii.
Legat de pornit, atata timp cat masina are destul curent in baterie si computerul de injectie este pornit (adica contact pus pe pozitia in care motorul merge) + sistemul de injectie amorsat poti sa pornesti "old style" din mers dar probabil ca dupa incercari repetate de genul asta va fi o componenta (cel mai probabil digitala) care va ceda (burst-uri in sistemul electric sau aparitia de suprasarcini pe bus sau ceva combinat).
Problema ta nu are pana in momentul de fata nici o legatura cu problemele colegilor de forum carora "le bate" motorul. La tine banui ca e o problema cu o sonda/senzor care indica aiurea si intra computerul de injectie in balarii.
Legat de pornit, atata timp cat masina are destul curent in baterie si computerul de injectie este pornit (adica contact pus pe pozitia in care motorul merge) + sistemul de injectie amorsat poti sa pornesti "old style" din mers dar probabil ca dupa incercari repetate de genul asta va fi o componenta (cel mai probabil digitala) care va ceda (burst-uri in sistemul electric sau aparitia de suprasarcini pe bus sau ceva combinat).
Fun Citroen
@mituc Aceeasi problema am avut-o si cu martoru etc. ei au zis ca ar fi fost de la un senzor stricat pe care l-au schimbat(asta au zis ei eu nu am vz ce au facut).In fine daca si tu ai inceput sa ai probleme nu-s ce sa mai zic se pare ca incepe sa iasa la iveala lotul defect.
OFF Chestia cu loganu si taximetristii sta cam in felu urmator.Daca opreste si reporneste cred ca te-a furat la taxator sau la bani in general se reseteaza contorul sau au ei o susta speciala care te papa mai mult daca fac operatiuni deastea.Intrebarea e cum de mergea cu motorul oprit ca doar nu e dacie clasica si deobicei se cam blocheaza toate alea.In fine probabil era un gigel benzinar si furacios care probabil vroia sa faca bani fara sa puna benzina prea mult sau a condus prea multe dacii clasice si habar nu avea ce e cu astea noi.
OFF Chestia cu loganu si taximetristii sta cam in felu urmator.Daca opreste si reporneste cred ca te-a furat la taxator sau la bani in general se reseteaza contorul sau au ei o susta speciala care te papa mai mult daca fac operatiuni deastea.Intrebarea e cum de mergea cu motorul oprit ca doar nu e dacie clasica si deobicei se cam blocheaza toate alea.In fine probabil era un gigel benzinar si furacios care probabil vroia sa faca bani fara sa puna benzina prea mult sau a condus prea multe dacii clasice si habar nu avea ce e cu astea noi.
stevey scrie:A am uitat ar trebui sa verifici si antigelu ,poate esti in minus cu el, si eventual cureaua aia de distributie sa vezi daca nu e slabita,asta pt orice eventualitate ca sa fii sigur.
Antigelul e pe maxim, cureaua de distributie... sa fie dusa dupa 22k? Ei spun ca trebuie schimbata dupa 80k sau 120k.
-
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
Nici nu trebuie sa mai ies afara s-o aud.Se aude extraordinar din masina cum face ea ca un tractoras mic ce este.Relantiul mi-a dvenit tot mai neregulat de zici ca e o Dacie cu carburatie si bobina un pic nebuna, si tremura de zici ca-i diesel.Si dupa ce se incalzeste motorul distractia este m,axima!!!Si cu toate astea in viziunea marlanilor ea merge just fine.
Ce-o sa ma mai distrez cu ei !
Cred ca astia in inconstienta lor, dupa ce ca au niste vanzari super nasoale( si nu numai in Romania- anul trecut au inregistrat un regres de 80% din profit ) nu-si dau inca seama ce inseamna sa spuna unu prietenilor : masina asta e de tot rahatul.Ca aia spun si ei mai departe si uite asa se duce vorba;ca asa a patit si Fiatul si stim parerea generala despre ei in Romania.
Ce-o sa ma mai distrez cu ei !
Cred ca astia in inconstienta lor, dupa ce ca au niste vanzari super nasoale( si nu numai in Romania- anul trecut au inregistrat un regres de 80% din profit ) nu-si dau inca seama ce inseamna sa spuna unu prietenilor : masina asta e de tot rahatul.Ca aia spun si ei mai departe si uite asa se duce vorba;ca asa a patit si Fiatul si stim parerea generala despre ei in Romania.
Eu cred ca principalul care trebuie tras la raspundere este ATS pt ca el cumpara si primeste de la citroen masini cu defecte.E afacerea lor, nu citroenul in mod direct.Ei sigur au cumparat masini cu defecte, la reducere fapt pt care citroenu nici nu vrea sa se amestece deci...intelegi aluzia.Na acum daca avem noi doi probleme nu insemna ca e o masina de kkt dimpotriva fata de alte marci pefer citroen dar asta se intampla datorita unor "afaceristi" romani, care iau masini defecte de la ei la juma de pret si le vand aici la pret de noi ca sa le iasa bani.Deasemeni se aplica si legea aia la noi o bagi in service si o scoti si mai stricata.
Oricum sa nu comparam cu fiatul care avea probleme muult mai grave si la scara mult mai larga.Nu cred ca vor avea prea de suferit pt ca masina asta este cotata mai bine ca un golf5 sau la fel deci...Stii ca si VW a fost dat de n ori in judecata si una din cauze a fost touaregu care nu i sa deschis airbagurile la impact si au murit toti...si nu i s-a patat cu nimic faima.
Oricum sa nu comparam cu fiatul care avea probleme muult mai grave si la scara mult mai larga.Nu cred ca vor avea prea de suferit pt ca masina asta este cotata mai bine ca un golf5 sau la fel deci...Stii ca si VW a fost dat de n ori in judecata si una din cauze a fost touaregu care nu i sa deschis airbagurile la impact si au murit toti...si nu i s-a patat cu nimic faima.
-
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
corect. dar cand iti vei cumpara orice altceva ai grija sa cercetezi f f f bine ce parere au posesorii. si sa fie mai multe pareri. eu inainte, m-am uitat pe cluburi, si la c4 nu parea mare problema (un greieras, un ambreiaj care fusese rezolvat, un radio, mai greoi de cap) eh, prin toamna au inceput sa se inmulteasca, cu antipolution fault, cu frane, cu scartait pe sub masina, cu boxa barzaitoare...etc...etc...si totusi modelul are 2 ani...cum de apar atatea probleme...
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
Exact asta am intrebat si eu: cum de sunt probleme comune, minore majoritatea, si la cei care au masina de 2 ani si la cei care au cumparat-o acum cateva luni??? eu cred ca asta se trage din fabrica, acele cateva probleme gen cirapei amortizoare, radio bruiat... cei care au avut probleme cu ambreiaju si alte chestii mai grave eu cred ca au avut pur si simplu ghinion. RESPECT
exact simptomele tale bogdan le-am avut si eu. bataie la motor gen tacheti de dacie. am dus ceva munca de convingere cu ceva berbeci de la ATS sa ii conving ca ce se aude nu e normal si nu mi se pare
in plus incepea cate-odata la relanti sa se scuture din toate incheieturile. bineinteles ca pana la urma i-am convins... ca se auzea ca la tractor. asta la 2500 km (!) si dupa 16000 eur. anyway cand am vazut ca jumate din ATS se invartea in juru masinii (tipii in halate albe) mi-am zis ca nu-i a buna... cand am vazut ca dau baia de ulei jos m-a luat de la stomac. pana la urma au dat jos motorul si au gasit (cica) problema... un piston era turnat naspa din fabrica. a durat 10 zile schimbatul setului motor. poate ar fi trebuit sa fac mai mult scandal... gen sa imi dea alta masina... dar acum dupa inca vreo 15000 km masina merge in continuare foarte bine (cu exceptia unei suspensii spate si frane foarte zgomotoase + greieras in scaunul soferului), ba inca mi se pare ca motorul suna mult mai bine decat cand am luat-o. voi vedea la revizie ce va fi. cheers. si bafta in continuare cu masina.

ma ingrozesc de ce citesc pe aici, chit ca sunt poate off-topic, nu cred ca as fi acceptat schimbul unui set motor la 2500km la o masina de 16000E, de fapt la nici o masina noua. Gaseam solutia sa le da cu ea in cap. Nu stiu, ma infioara numai ideea ca mi-am luat masina noua de la care astept atat de multe, si ei ii fac motorul ca uneia care m-a servit 20 de ani cu acelasi motor. Nu mi se pare normal.
-
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
@alexd : exact asta este si parerea mea.Pai am dat atatia bani pe o masina gata stricata si tot noi suntem de vina.RUSINICA MARE MARE.
Sa va spun ce am mai facut : in afara de plangerea de la OPC( a doua de fapt) am pus mana pe gmail si am scris duminica tuturor redactiilor de reviste auto si emisiuni TV pentru a le solicita sa fac un reportaj pe tema asta, un sondaj ceva.Pot sa va spun ca deja am primit vreo 5 e-mailuri de confirmare, ba inca unii care vor sa se intereseze direct la dealer despre aspectele astea.IURES nene.( nu MArcel)
Sa va spun ce am mai facut : in afara de plangerea de la OPC( a doua de fapt) am pus mana pe gmail si am scris duminica tuturor redactiilor de reviste auto si emisiuni TV pentru a le solicita sa fac un reportaj pe tema asta, un sondaj ceva.Pot sa va spun ca deja am primit vreo 5 e-mailuri de confirmare, ba inca unii care vor sa se intereseze direct la dealer despre aspectele astea.IURES nene.( nu MArcel)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO