nicum scrie:Ar fi interesat de observat urmatorul lucru: citi dintre cei cu probleme au luat masini de pe stoc si citi au luat masini la comanda. Sa vedem daca statistica asta se suprapune peste masinile cu probleme.
Dupa ce ti-am furat ideea chiar am deschis un poll pe un forum pentru C4-isti sa vedem si ponderea asta. Si eu sint curios. Deocamdata sint prea putine post-uri si rezultatele sint cam irelevante, +ca inevitabil vor veni si oameni cu masini cu 2000-5000km care e posibil nici greieri sa nu aiba.
nicum scrie:Suspect de multe probleme dintr-o data cu C4

Am impresia ca masinile astea (si nu doar Citren si nu doar c4) sint comercializate ca si hard disk-urile pentru pc-uri. Vii cu un lot bun, lumea deja e spulberata de rata foarte scazuta de rebuturi, apoi bagi 3 loturi bune si 2 proaste creind mediul propice pentru ca parerea initiala si deja populara sa nu dispara iar incidentele nou aparute sa para izolate (ca nici din loturile de mai slaba calitate nu pica toate, ci un procent anume, undeva la 10-30%).
Deci, dragi prieteni, probabil o solutie ar fi masinile rusesti. Cum bine zicea personajul ala rus in nus' ce film (Armaghedon?), ceva la modul: la voi toate piesele sint proiectate de genii din europa de est si india, controlul calitatii se face la nivelul SUA, dar _toate_ sint fabricate pe vapor. Deci, da, indiferent ca fabrica e in Somalia sau Franta calitatea ar trebui sa fie aceeasi, si uite ce patim si noi cu masini pur frantuzesti
