Am gasit la cineva o instalatie de aer conditionat de pe un BX 19 D, generatia 1 .Stie cineva daca se potriveste aeroterma de pe generatia 1,pe caroseria generatie 2 ????E vorba de prinderea pe caroserie, nu de butoane (stiu ca butoanele de comanda sant diferite).
Aeroterma de generatie 2 e prevazuta cu un spatiu pentru racitorul de A/C sau la cele cu A/C e montat un alt tip de aeroterma???
Ce posibilitati de adaptare a acestei instalatii exista (pt. masina mea)???
Aer Conditionat #1
Moderator: Echipa Tehnica
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
cbx - Eu urmeaza sa cumpar 2 masini (impreuna cu un amic cu BX) iar una (cea de generatie 1) are toata instalatia de A/C.Amandoua masinile sant 19 D.Daca poti sa gasesti una de generatie 2, putem face schimb ca sa nu ne mai chinuim sa facem adaptari amandoi. Daca da, vorbim in momentul in care o sa am masinile.
eugenro2001 - Capacul baii nu ar fi o problema.Probabil ca se poate gasi o solutie tehnica sa fixez compresorul pe motor, in cazul in care nu reusesc sa gasesc un capac de baie original.
Altceva ma roade pe mine....daca aeroterma de #1 se potriveste pe tabla caroseriei de #2 (planseul pedalier ...sau cum se numeste) adica daca are aceleasi prinderi....aceleasi gauri prin care circula aerul din jgheab spre cabina.....prinderi in aceleasi puncte, s.a.m.d..Asta e problema.
Daca nu, ce sanse am sa bag doar racitorul in aeroterma mea (#2)???
Stie cineva sa-mi spuna daca aerotermele sant interschimbabile de pe #1 pe #2 (e vorba de partea din cabina nu de cea cu ventilatorul; din jgheab)???Si aici nu ma refer la butoanele de actionare care sant evident diferite.A mai studiat cineva aceasta problema???
eugenro2001 - Capacul baii nu ar fi o problema.Probabil ca se poate gasi o solutie tehnica sa fixez compresorul pe motor, in cazul in care nu reusesc sa gasesc un capac de baie original.
Altceva ma roade pe mine....daca aeroterma de #1 se potriveste pe tabla caroseriei de #2 (planseul pedalier ...sau cum se numeste) adica daca are aceleasi prinderi....aceleasi gauri prin care circula aerul din jgheab spre cabina.....prinderi in aceleasi puncte, s.a.m.d..Asta e problema.
Daca nu, ce sanse am sa bag doar racitorul in aeroterma mea (#2)???
Stie cineva sa-mi spuna daca aerotermele sant interschimbabile de pe #1 pe #2 (e vorba de partea din cabina nu de cea cu ventilatorul; din jgheab)???Si aici nu ma refer la butoanele de actionare care sant evident diferite.A mai studiat cineva aceasta problema???
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
cu toate ca e putin off topic ..
si eu caut instalatie de serie 2 ... in conditiile in care cineva gaseste asa ceva sunt direct interesat


si eu caut instalatie de serie 2 ... in conditiile in care cineva gaseste asa ceva sunt direct interesat


Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
dan1972 scrie:Altceva ma roade pe mine....daca aeroterma de #1 se potriveste pe tabla caroseriei de #2 (planseul pedalier ...sau cum se numeste) adica daca are aceleasi prinderi....aceleasi gauri prin care circula aerul din jgheab spre cabina.....prinderi in aceleasi puncte, s.a.m.d..Asta e problema.
Din cite stiu eu nu merge direct... E foarte posibil sa fie nevoie sa faci adaptari.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
eu zic ca pana la modificari ar trebui verificata instalatia sa mai functioneze. Instalatiile de a/c au marele dezavantaj ca se depreciaza daca sunt depresurizate mult timp, in special compresoarele. Poti sa ai surpriza sa o instalezzi si la umplere sa fasaie din toate incheieturile ca o conducta ruginita de lhm.
cbx - Ok!Vezi poate gasesti o instalatie de #2...sper sa reusesc sa iau si eu cele 2 masini si tinem legatura aici.
nicum - Eram curios daca a mai facut cineva aceasta adaptare.Daca va fi nevoie de modificari majore prefer sa montez racitorul de #1 in aeroterma de pe masina mea, decat sa ma chinui sa tai si sa sudez tabla planseului pedalier.Asta in cazul in care nu gasesc sa o schimb cu una de #2.
alexd - Stiu!M-am gandit si eu la lucrul acesta.O instalatie de A/C trebuie pornita macar o data pe luna.Stiu ca e posibil sa am surpriza sa fie compresorul blocat....Dar pana nu o montez si umplu cu freon, nu pot sti in ce stare e.Asa,la un prim control vizual se prezinta bine.Am mai demontat candva una de Renault 19 si vreau sa spun ca era intacta.Oricum se repara.
Intrebari...Stie cineva daca aeroterma standard are o zona/loc prevazut pt.montarea racitorului (capac detasabil,etc)sau sant diferite???Aici ne-ar fi de mare folos daca ar avea cineva o aeroterma demontata dupa masina, sa putem vedea ce e cu ea si cum se prezinta.
Stie cineva daca instalatiile electrice de BX dupa 86 sant identice si au mufele neutilizate lasate in aer(pt.masinile mai slab dotate) sau sant diferite in fct.de gradul de dotare???
Cam astea sant problemele majore...Montarea racitorului in aeroterma si montarea compresorului.Restul...conducte...radiatorul suplimentar cu electroventilator chiar nu sant o problema.
nicum - Eram curios daca a mai facut cineva aceasta adaptare.Daca va fi nevoie de modificari majore prefer sa montez racitorul de #1 in aeroterma de pe masina mea, decat sa ma chinui sa tai si sa sudez tabla planseului pedalier.Asta in cazul in care nu gasesc sa o schimb cu una de #2.
alexd - Stiu!M-am gandit si eu la lucrul acesta.O instalatie de A/C trebuie pornita macar o data pe luna.Stiu ca e posibil sa am surpriza sa fie compresorul blocat....Dar pana nu o montez si umplu cu freon, nu pot sti in ce stare e.Asa,la un prim control vizual se prezinta bine.Am mai demontat candva una de Renault 19 si vreau sa spun ca era intacta.Oricum se repara.
Intrebari...Stie cineva daca aeroterma standard are o zona/loc prevazut pt.montarea racitorului (capac detasabil,etc)sau sant diferite???Aici ne-ar fi de mare folos daca ar avea cineva o aeroterma demontata dupa masina, sa putem vedea ce e cu ea si cum se prezinta.
Stie cineva daca instalatiile electrice de BX dupa 86 sant identice si au mufele neutilizate lasate in aer(pt.masinile mai slab dotate) sau sant diferite in fct.de gradul de dotare???
Cam astea sant problemele majore...Montarea racitorului in aeroterma si montarea compresorului.Restul...conducte...radiatorul suplimentar cu electroventilator chiar nu sant o problema.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Poate vorbesc prostii in cazul BX-ului, dar la CX o adaugare majora la sistemele masinii inseamna forme de cablu separate, adaugate care nu exista la modelele fara acele sisteme.
Ex- CX RD - are geamuri manuale pe spate - nu are instalatia electrica pt ele nici macar pana la nivelul stalpului unde toata instalatia are mufe.
CX TRD - are geamuri pe spate si are in plus niste fire si in usa si pana in usa.
Ex- CX RD - are geamuri manuale pe spate - nu are instalatia electrica pt ele nici macar pana la nivelul stalpului unde toata instalatia are mufe.
CX TRD - are geamuri pe spate si are in plus niste fire si in usa si pana in usa.
eugenro2001 scrie:Poate vorbesc prostii in cazul BX-ului, dar la CX o adaugare majora la sistemele masinii inseamna forme de cablu separate, adaugate care nu exista la modelele fara acele sisteme.
Ex- CX RD - are geamuri manuale pe spate - nu are instalatia electrica pt ele nici macar pana la nivelul stalpului unde toata instalatia are mufe.
CX TRD - are geamuri pe spate si are in plus niste fire si in usa si pana in usa.
asta nici nu se pune problema ,nu exista cablaj pt aer pe o masina fara,identic si la geamuri si inchidere centralizata.
Nu exista instalatie electrica nici pt stergatorul de la haion .
Mama ce bucurie ca detin un TRS travestit in TRD
eugenro2001 si cbx - Am inteles!Am pus aceasta intrebare fiindca am mai vazut in instalatia masinii mele, mufe nefolosite (si in compartimentul motorului si langa coloana volanului).Si nu lipseste nimic de pe masina!!!
In plus, masina mea fiind din 87(an apropiat schimbarii de model la BXsi in care cred ca s-au fabricat hibrizi), cred ca are pe ea o parte din cablajul celor cu injectie de benzina.Am depistat in spatele bateriei o mufa care apare numai pe schema electrica a celor cu injectie.Si nu a avut nici o data motor cu injectie pe ea.
Stie totusi cineva daca corpul aerotermei are prevazut in el un loc special pt.evaporatorul (racitorul)de A/C???Sau sant aeroterme total diferite (cea pt.A/C,fatza de cea normala)?
In plus, masina mea fiind din 87(an apropiat schimbarii de model la BXsi in care cred ca s-au fabricat hibrizi), cred ca are pe ea o parte din cablajul celor cu injectie de benzina.Am depistat in spatele bateriei o mufa care apare numai pe schema electrica a celor cu injectie.Si nu a avut nici o data motor cu injectie pe ea.
Stie totusi cineva daca corpul aerotermei are prevazut in el un loc special pt.evaporatorul (racitorul)de A/C???Sau sant aeroterme total diferite (cea pt.A/C,fatza de cea normala)?
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
daca te referi strict la aeroterma din compartimentul motor, cea de aer conditionat folosetse doua ventilatoare in loc de unul iar corpul acestui ansamblu este comun. dpdv al prinderii s2 la s2 functioneaza, numai ca trebuie sa duci in habitaclu niste prize de aer pe undeva prin spatele vaselor pe spalatoarele de geamuri ..
procedeul e putin mai complex decat pare la prima vedere ...
procedeul e putin mai complex decat pare la prima vedere ...
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Înapoi la “Modificari utile BX”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo