Vibratii masina la 110-130
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Vibratii masina la 110-130
Am luat cu masina o bordura cam la 50 km/h, cu roata dreapta fata. Pe cauciuc a aparut o galma si s-a crapat p ebanda de rulare, janta nu pare indoita ( e de 16" aliaj), cel putin vizibil nu exista vreo indoitura.
Am schimbat roata cu probleme cu cea de rezerva care e tot de aliaj si in stare perfeta, am facut vreo 3 echilibrari si totusi de la 110 pana la 130 simt vibratii in masina. Volanul nu se misca vizibil, adica nu tremura dar in masina se simt niste vibratii foarte neplacute. Am si un pda pentru navigatie si nici nu ma mai pot uita la el intre aceste viteze pentru ca ecranul se misca. Dupa 140 aproape ca dispare totul, desi nu total. Sub 90 nu se simte absolut nimic.
Am facut un drum in Italia si pe autostrada a fost foarte neplacut. In mod clar nu pot rezolva cu echilibrarea rotilor (inainte de lovitura masinia mergea perfect indiferent de viteza).
Ce ma sfatuiti sa fac?
Am schimbat roata cu probleme cu cea de rezerva care e tot de aliaj si in stare perfeta, am facut vreo 3 echilibrari si totusi de la 110 pana la 130 simt vibratii in masina. Volanul nu se misca vizibil, adica nu tremura dar in masina se simt niste vibratii foarte neplacute. Am si un pda pentru navigatie si nici nu ma mai pot uita la el intre aceste viteze pentru ca ecranul se misca. Dupa 140 aproape ca dispare totul, desi nu total. Sub 90 nu se simte absolut nimic.
Am facut un drum in Italia si pe autostrada a fost foarte neplacut. In mod clar nu pot rezolva cu echilibrarea rotilor (inainte de lovitura masinia mergea perfect indiferent de viteza).
Ce ma sfatuiti sa fac?
-
- pasionat
- Mesaje: 420
- Membru din: Lun 16-Ian-2006 11:24
- Localitate: Ploiesti
poate s-a indoit fuzeta. daca ar fi de la geometrie, in primul rind ar trage intr-o parte sau alta, dar nu ar intra in vibratie. la frinare nu s-a schimbat nimik?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Dubios de suspect...
-Exact ce ai patit tu am patit si eu! Am intrat intr-o bordura la 50km pe ora cu rotiile partial infranate, primul impact a fost cu roata dreapta fata apoi stanga fata (bordura avand aprox 25cm)
-dupa impact masina a inceput sa traga dreapta, iar intre 110-140 se simte o trepidatie dar care nu rezoneaza in volan, foarte putin, aproape deloc
-am fost la verificatul si corectatul geometriei rotiilor dar se pare ca unghiurile sunt perfecte, am verificat si echilibrat rotiile (jantele fiind cele de tabla pe care se observa doar o mica zgarietura pe janta dr fata iar pe cauciuc o bolfa) si sunt ok, am schimbat chiar si cauciucurile cu altele noi de aceeasi marime firma etc.
-am pus-o chiar si pe tester (desi nu prea are legatura), am incercat orice si tot nu au disparut simtomele, nici macar sa se diminueze
-ba mai nou, au inceput sa apara "greierasii", adica sa se auda un scartait metalic continuu cand virez usor rotiile in mers (aprox 15 min spre dr sau st) cam la 30-50km/h, ceva de genu ca si cum ar scartai placutele de frana cand sunt noi sau prea uzate sau sunt de acelea ecologice
***FAPTUL CARE MA INGRIJOREAZA - cand ridic garda masinii in treapta 3 (limitata la 40km/h) si rulez cu peste 20km pe ora (cand accelerez treptat de la 20 la 40km/h - tip sprint) se simt vibrati extrem de puternice incat masina tremura, inclusiv pasagerii simtind trepidatiile (dar daca accelerez incet, progresiv nu prea se simt vibratiile respective)
-in leg. cu ultimul pragraf as fi recunoscator daca ati putea sa il dezbateti in cadrul acestui topic deoarece nu are rost sa descid un alt tpic pt ca masina mea prezinta cam aceleasi simtome, chiar mai mult... Multumesc!
-dupa impact masina a inceput sa traga dreapta, iar intre 110-140 se simte o trepidatie dar care nu rezoneaza in volan, foarte putin, aproape deloc
-am fost la verificatul si corectatul geometriei rotiilor dar se pare ca unghiurile sunt perfecte, am verificat si echilibrat rotiile (jantele fiind cele de tabla pe care se observa doar o mica zgarietura pe janta dr fata iar pe cauciuc o bolfa) si sunt ok, am schimbat chiar si cauciucurile cu altele noi de aceeasi marime firma etc.
-am pus-o chiar si pe tester (desi nu prea are legatura), am incercat orice si tot nu au disparut simtomele, nici macar sa se diminueze
-ba mai nou, au inceput sa apara "greierasii", adica sa se auda un scartait metalic continuu cand virez usor rotiile in mers (aprox 15 min spre dr sau st) cam la 30-50km/h, ceva de genu ca si cum ar scartai placutele de frana cand sunt noi sau prea uzate sau sunt de acelea ecologice
***FAPTUL CARE MA INGRIJOREAZA - cand ridic garda masinii in treapta 3 (limitata la 40km/h) si rulez cu peste 20km pe ora (cand accelerez treptat de la 20 la 40km/h - tip sprint) se simt vibrati extrem de puternice incat masina tremura, inclusiv pasagerii simtind trepidatiile (dar daca accelerez incet, progresiv nu prea se simt vibratiile respective)
-in leg. cu ultimul pragraf as fi recunoscator daca ati putea sa il dezbateti in cadrul acestui topic deoarece nu are rost sa descid un alt tpic pt ca masina mea prezinta cam aceleasi simtome, chiar mai mult... Multumesc!
pare o planetara strimba, sau o fuzeta, asa cum am spus mai sus. se amplifica cind o ridici pentru ca planetara isi shimba unghiul fata de roata
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Aaaa, da si am uitat sa mentionez ca pe partea unde se simte vibratia mai pronuntat (partea dreapta), masina tragand dupa cum am zis in dreapta la viteza mare daca las de volan, sunt mancate gumele fata-spate pe exterior rau de tot (mai uzata pe fata decat pe spate), au ajuns in 1000km sa fie tocite aproape pana la fire...
-
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
vibratii la 110-130
De departe este o problema de geometrie, si cred ca in urma socului suferit, roata s-a deplasat putin in spate,indoindu-se bascula. ca sa vezi daca s-a intamplat acest lucru va trebui sa masori distanta dintre rotile din fata si cele din spate.Aceasta distanta trebuie sa fie egala.Daca pe partea lovita este mai mica , trebuie sa inlocuiesti bascula. Insa mare atentie,pivotii sunt excentrici si nu se monteaza in orice pozitie!
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
- chisboramircea
- simpatizant
- Mesaje: 68
- Membru din: Dum 29-Apr-2007 12:30
- Localitate: bistrita
am si eu problema asta
ti-ai rezolvat trepidatiile prin svhimbarea fuzetei?
Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst