Iar am reinceput vesnica discutie dintre cei care au masina doar pentru ca au nevoie de ceva care sa ii transporte din dreapta in stanga si cei care au o masina pentru ca le place modelul, pentru ca au o pasiune.
Eu am CX pentru ca imi place cum arata, mi-au placut dintotdeauna masinile cu spatele aplecat, si mai ales pentru ca este o masina deosebita, pe care nu o vezi pe toate drumurile.
Niciodata nu mi-a placut sa am ceva care este pe toate drumurile.
Imi place CX-ul si celelalte hidropneumatice deoarece sunt un tip tehnic si imi place sa stiu ca in masina mea se gasesc tot felul de mecanisme, sisteme etc care sunt facute cu precizie inginereasca si care si functioneaza la fel de bine.
Intotdeuna va exista aceasta diferenta, intre cat am cere pe masina noastra daca am vinde-o si cat se poate lua.
Credeti ca in afara unor pasionati si cunoscatori, ar da cineva 30.000⏠pe un SM? Sau 12.000⏠pe un CX ca iesit din fabrica, reconditionat la CX Basis?
Cat merita un BX ?
Moderator: Echipa Tehnica
Balanel, daca regreti asa mult BX-ul, de ce nu-l iei inapoi, e pe autovit cu 1400 de euro, deci il iei mai ieftin decat ai luat tu pe el, faci o afacere?
Nicu, eu am zis ca asta e pretul mediu la un BX de 23 de ani, benzina, ce atac la persoana? Proba cea mai buna e autovit-ul. Pune-l acolo la 2500 de euro, sa vezi cat ti se ofera. Eu zic ca nu te suna nimeni cand citesc oamenii ca e din 84...Deja masinile de pana in 90 sunt ca ciuma, fuge lumea de ele ca dracu de tamaie. Crezi ca e important ca i-ai bagat tu vaselina in praguri? Individul care mi-a vandut mie Reno-ul statea cu el la vanzare de vreun an jumate si pana n-a lasat frumos la pret (initial vroia 4000 de euro - ceea ce nu era mult, judecand dupa starea tehnica a masinii, care chiar e impecabila, eu n-am schimbat decat un pivot si un motoras de stergator in 18.000 km) nu s-a vandut. E adevarat, la vremea aia se auzea de integrare si lumea credea ca vor veni masini SH din Vest, am beneficiat de o conjunctura favorabila, dar nici nu se inghesuiau clientii, masina e...din 90, adica foarte veche. Si apropos de WLD, ii doresc sa ia mai mult decat pretul cerut, dar tare ma tem ca a fost cam optimist cu cei 2000 de euro...
Nu sunt adeptul masinilor noi, dar nici sa ridicam statui babelor de 20 de ani! Ce e sigur e ca masinile noi care se fac pentru piata emergenta a noastra sunt mai proaste decat cele facute pentru piata LOR. Asta e. Occidentul trebuie sa castige de undeva, ca doar de-aia s-au chinuit sa-l dea jos pe Ceasca, sa-si vanda ei jucariile aici in deplina "libertate a comertului", mama lor de targoveti!
Nicu, eu am zis ca asta e pretul mediu la un BX de 23 de ani, benzina, ce atac la persoana? Proba cea mai buna e autovit-ul. Pune-l acolo la 2500 de euro, sa vezi cat ti se ofera. Eu zic ca nu te suna nimeni cand citesc oamenii ca e din 84...Deja masinile de pana in 90 sunt ca ciuma, fuge lumea de ele ca dracu de tamaie. Crezi ca e important ca i-ai bagat tu vaselina in praguri? Individul care mi-a vandut mie Reno-ul statea cu el la vanzare de vreun an jumate si pana n-a lasat frumos la pret (initial vroia 4000 de euro - ceea ce nu era mult, judecand dupa starea tehnica a masinii, care chiar e impecabila, eu n-am schimbat decat un pivot si un motoras de stergator in 18.000 km) nu s-a vandut. E adevarat, la vremea aia se auzea de integrare si lumea credea ca vor veni masini SH din Vest, am beneficiat de o conjunctura favorabila, dar nici nu se inghesuiau clientii, masina e...din 90, adica foarte veche. Si apropos de WLD, ii doresc sa ia mai mult decat pretul cerut, dar tare ma tem ca a fost cam optimist cu cei 2000 de euro...
Nu sunt adeptul masinilor noi, dar nici sa ridicam statui babelor de 20 de ani! Ce e sigur e ca masinile noi care se fac pentru piata emergenta a noastra sunt mai proaste decat cele facute pentru piata LOR. Asta e. Occidentul trebuie sa castige de undeva, ca doar de-aia s-au chinuit sa-l dea jos pe Ceasca, sa-si vanda ei jucariile aici in deplina "libertate a comertului", mama lor de targoveti!
@nicum - nu te supara ,pasiunea e una ,realitatea e alta.
In incercarea de a demonstra ce intretinuta e masina ai insirat o serie de consumabile pe care multi de pe acest forum au fost nevoiti sa le schimbe.
Realitatea ,vazuta de mine este cam asa -o masina de 23 de ani ,170000 km,instalatie de gaz,un radio si cateva boxe,sa zicem si becuri cucuiete,alarma.
Comparam cu - o alta masina de 23 de ani,250000 km realizati din 1999,motor diesel,un radio si cateva boxe + alte cateva boxe,alarma cu facilitati identice.
Nicu tu esti pasionat ,jos palaria........ eu ma folosesc de masina pt deplasarea din punctul x , in punctul y.
Orice lucru are un pret.Daca da cineva 2500 de euro pe masina mea , aprind si lumanari la biserica in fiecare duminica.
In incercarea de a demonstra ce intretinuta e masina ai insirat o serie de consumabile pe care multi de pe acest forum au fost nevoiti sa le schimbe.
Realitatea ,vazuta de mine este cam asa -o masina de 23 de ani ,170000 km,instalatie de gaz,un radio si cateva boxe,sa zicem si becuri cucuiete,alarma.
Comparam cu - o alta masina de 23 de ani,250000 km realizati din 1999,motor diesel,un radio si cateva boxe + alte cateva boxe,alarma cu facilitati identice.
Nicu tu esti pasionat ,jos palaria........ eu ma folosesc de masina pt deplasarea din punctul x , in punctul y.
Orice lucru are un pret.Daca da cineva 2500 de euro pe masina mea , aprind si lumanari la biserica in fiecare duminica.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@cbx, paco, alexd, etc.: aveti si voi dreptatea voastra... eu am ajuns la masini franceze cautind la vremea respectiva o masina (orice masina), maxim 4000 de euro sau dolari, ce era pe vremea aia. Mi-amintesc ca am vazut un Golf 2 1.6 diesel aspirat: ciocanit pe toate partile si reparat cu pensula, motor modificat si plin de inventii. Nu mai tin minte exact anul... 80 si ceva. Omul vroia 4000 ca e "dizal si e nemteasca", dar masina nu era mai mult decit un cazan la care "mecanicii" nostrii is demonstrasera din plin abilitatile. Probabil ca respectivul chiar a gasit la un moment dat client pt ea, dar eu am renuntat la masina nemteasca.
Aveti dreptate, sint pasionat, dar nici nu mi se pare corect sa imi vind vechitura pe o nimica toata. Mai bine o duc la tara si o las sa putrezeasca in curte sau o dezmembrez.
@cbx: masina mai are si un caseton cu radio si 4 boxe, dar cum nu-mi place la drum, am uitat complet de el si oricum casetofonul zace in casa de vreo 2 ani.
I-am mai saltat pretul cu 10 euro 
Aveti dreptate, sint pasionat, dar nici nu mi se pare corect sa imi vind vechitura pe o nimica toata. Mai bine o duc la tara si o las sa putrezeasca in curte sau o dezmembrez.
@cbx: masina mai are si un caseton cu radio si 4 boxe, dar cum nu-mi place la drum, am uitat complet de el si oricum casetofonul zace in casa de vreo 2 ani.


Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
sa nu ma intelegeti gresit, mie imi place bx-ul, doar am 2....vorba aia gresesti o data dar a doua oara....Pt mine bx-ul reprezinta masina ideala de zi cu zi - ieftina la cumparare, investitii minime de utilizare. GTi-ul mai mult merge decat sta in timpu zilei. Eu nu sunt de acord sa mor cu ea. Sau sa-mi puta a vaselina inauntru numai asa, sa evit "rugineala". Un Bx atent "selectionat" poate fi unul dintre cele mai bune dealuri de masini second "contemporane" .
Faptul ca e ieftin e si un avantaj, enorm, daca stii sa alegi, vorba lui alexd.
Pai ce masina buna la 1000 de euro mai e pe piata? Niciuna!
V-am spus, am vazut (in poze doar) un BX break, diesel, la 1000 de euro negociabil. Arata super. M-a fulgerat gandul sa pun mana pe telefon, dar adevarul e ca n-am ce sa fac cu doua masini si nici nu mai am rabdarea de acum cativa ani sa le plimb prin service, asa ca m-am abtinut. Dar masina chiar era faina.
Apoi uitati-va la BX-ul de pe autovit din Suceava, cere 1750 de euro pe el, desigur ca nu va lua mai mult de 1000, dar ce bine arata carapacea acelei masini, zici ca a circulat in Germania! Asa da, de ce sa dai 3000 de euro pe un Golf ponosit?
Pai ce masina buna la 1000 de euro mai e pe piata? Niciuna!
V-am spus, am vazut (in poze doar) un BX break, diesel, la 1000 de euro negociabil. Arata super. M-a fulgerat gandul sa pun mana pe telefon, dar adevarul e ca n-am ce sa fac cu doua masini si nici nu mai am rabdarea de acum cativa ani sa le plimb prin service, asa ca m-am abtinut. Dar masina chiar era faina.
Apoi uitati-va la BX-ul de pe autovit din Suceava, cere 1750 de euro pe el, desigur ca nu va lua mai mult de 1000, dar ce bine arata carapacea acelei masini, zici ca a circulat in Germania! Asa da, de ce sa dai 3000 de euro pe un Golf ponosit?
Sunt idei preconcepute ! Citroenurile oricum au o forma mai indrazneata ca majoritatea masinilor de pe piata . Poti recunoaste un BX din 10.000 de alte modele (daca exista atatea
) .BX-ul din SV chiar arata bine si proprietarul trebuie sa tina la pret ! Nu va lua banii astia doar daca va da peste persoane ca unii dintre noi ,care compara BX-ul cu PEGAS-ul adica o vechitura amarata care nu face nici 2 bani . Daca noi ,cei care cica suntem pasionati desconsideram aceste masini atunci RUSINE sa ne fie
Eu indragesc aceste masini (am avut vreo 15 alte marci) dar nimic nu m-a fascinat asa mult .Sunt un tip "tehnic" cum se caracterizau si alti colegi de pe forum si nimic legat de constructia acestor masini nu ma sperie.
In final cred ca BX-ul are o personalitate aparte pe care nici o nemtoaica sau japoneza sau nu stiu eu ce nationalitate nu are cum sa o umbreasca. SUNT simple ,masini clasice facute poate sa reziste in timp , sa ne deplasam din X spre Y ..........etc ,etc
Pentru cei care aveti BX si va pricepeti cat de cat la masinile astea :Apreciati imaginatia constructorului si nu mai vindeti exemplare frumoase cu 1000 euro !


Eu indragesc aceste masini (am avut vreo 15 alte marci) dar nimic nu m-a fascinat asa mult .Sunt un tip "tehnic" cum se caracterizau si alti colegi de pe forum si nimic legat de constructia acestor masini nu ma sperie.
In final cred ca BX-ul are o personalitate aparte pe care nici o nemtoaica sau japoneza sau nu stiu eu ce nationalitate nu are cum sa o umbreasca. SUNT simple ,masini clasice facute poate sa reziste in timp , sa ne deplasam din X spre Y ..........etc ,etc
Pentru cei care aveti BX si va pricepeti cat de cat la masinile astea :Apreciati imaginatia constructorului si nu mai vindeti exemplare frumoase cu 1000 euro !
Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Bravo rufus
Daca noi nu ne apreciem si pretuim masinile, atunci cine sa o faca? Cei de pe vwforum? Uitati-va la sectiunea broscutelor si o sa vedeti ce pasiune pun oamenii aia pentru masinile lor!
E trist ce se intimpla pe forumul Citroen: BX-ul e o masina super ieftina si care se da rest la piine...

Daca noi nu ne apreciem si pretuim masinile, atunci cine sa o faca? Cei de pe vwforum? Uitati-va la sectiunea broscutelor si o sa vedeti ce pasiune pun oamenii aia pentru masinile lor!
E trist ce se intimpla pe forumul Citroen: BX-ul e o masina super ieftina si care se da rest la piine...

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
E trist ce se intimpla pe forumul Citroen: BX-ul e o masina super ieftina si care se da rest la piine...
Eh.. nu-i asa de trist. Noi stim ce poate masinuta asta, la fel cum posesorii de brotaci stiu si apreciaza ce pot face masinutele lor.
Ideea e ca daca iti place un lucru, nu conteaza ca are valoare pecuniara mare sau mica. Pasiunea nu se evalueaza in bancnote. Zic eu.
Relu
nicum scrie:Bravo rufus![]()
Daca noi nu ne apreciem si pretuim masinile, atunci cine sa o faca? Cei de pe vwforum? Uitati-va la sectiunea broscutelor si o sa vedeti ce pasiune pun oamenii aia pentru masinile lor!
E trist ce se intimpla pe forumul Citroen: BX-ul e o masina super ieftina si care se da rest la piine...
ha,ha ...rest la paine.....daca cade taxa de prima inmatriculare multi vor trebui sa dea bani sa scape de Bx-urile lor.

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh