Salutare.
M-am gandit sa postez aici mai multe informatii despre service-ul Citroen Brasov.
1.masina a intrat in service pentru reparatia unor zgarieturi mai serioase pe usa dreapta spate si aripa dreapta spate. urmeaza sa se efectueze indreptare si vopsire.
2.am semnalat de asemenea probleme la amortizoarele spate (zgomote foarte mari la denivelari) si zgomote in stalpii laterali.
Am semnalat o alta problema pe care o voi aduce la revizia de 15k. Pielea de pe volan are mici probleme. Sincer nu mai stiu daca a aparut pe parcursul utilizarii sau pur si simplu nu am observat eu cand am ridicat masina.
predarea catre service a fost facuta luni 12.03.2007. Pana in acest moment nu pot reprosa absolut nimic echipei de acolo.
Am fost servit in mod normal ca un client.
Joi cel tarziu trebuie sa ridic masina.
(revin cu mai multe detalii)
calitate service Citroen Brasov
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 25
- Membru din: Lun 25-Sep-2006 16:06
- Localitate: Campina
- Contact:
-
- simpatizant
- Mesaje: 25
- Membru din: Lun 25-Sep-2006 16:06
- Localitate: Campina
- Contact:
Eu am fost sambata trecuta la ei pt unele probleme mai mici sau mai mari. Nu pot sa fac comparatie cu alte service-uri pt nu am fost la altii. Parerea mea este ca sunt toti lafel. Pe mine au incercat sa ma convinga ca masina nu are probleme din cauza defectelor de fabricatie sau a materialelor folosite, si ca defapt ele se datoareaza starii drumurilor sau stilului de condus.
Oricum, faza e ca peste 2 sapt trebuie sa ma duc sa-mi schimbe discurile de frana fata (ovalizate la 6000 km)
Sunt curios daca a mai avut cineva probleme similare.
Bafta
Oricum, faza e ca peste 2 sapt trebuie sa ma duc sa-mi schimbe discurile de frana fata (ovalizate la 6000 km)
Sunt curios daca a mai avut cineva probleme similare.
Bafta
Multele mele drumuri m-au adus si pe la District Serv Brasov. Voi mai reveni cu pareri peste o saptamana cand voi ajunge din nou la ei.
Pana una alta nota buna:
- am sunat marti si joi la 10 am fost programat;
-amabilitatea inginerului de la receptie si a doamnei de la casierie-am fost chiar uimit si lucrul acesta m-a facut sa uit de faptul ca am asteptat atat de mult;
- amabilitatea electricianului..si in general am vazut ca atat inginerul cat si mecanicii discuta cu clientul, clientul este invitat in spatiul de service daca doreste, si oricum o parte din service poate fi vazuta prin spatiul vitrat dintre showroom si service;
- daca va ramane rezolvata problema stopurilor pe spate este un mare plus ( mai exact mie mi se stingeau din senin pozitiile pe spate , doar pe o parte sau ambele iar cei de acolo au spus ca a fost o eroare in BSI pe care au corectat-o)
-pretul foarte mic, pentru tot ce mi-a facut, iar zilele astea au si o oferta, iei un pachet de verificare de 100lei si primesti 30 discount la manopera si piese) drept urmare , pe langa cei 100lei platiti pentru verificari, nu am mai dat decat 20lei. In 120 lei am primit, verificare amanuntita si prin asta se intelege o lista cu vro 20 puncte, reglaj frana de mana, rescriere soft. Urmeaza sa primesc 30% discount la oglinda ce a fost comandata ( este intrerupta rezistenta, iar electricianul a spus ca ar fi incercat sa o reprare dar rezistentele sunt plastifiate si nu are cum sa determine unde este intreruperea).
Nota mai mica sa spunem:
-nu am reusit decat dupa vreo juma de zi sa prind pe cineva la telefon sa fac programare in service..cred ca am sunat de vro 10 ori;
-am asteptat masina in service intre 10 cand eream programat ( mentionez ca am ajuns pe la 9.30) si 15.00..partea buna ca m-am suit in toate masinile din showrom iar xsara mea mi s-a parut la inaltimea noilor modele..dar m-a impresionat in mod deosebit C4 Picasso..care intradevar este altceva-nava spatiala domne. e drept ca nu am putut compara cu C5 pt ca nu erea expus
-incercand sa determine ce are incalzirea la oglinda au stricat mecanismul dar este problema lor si o vor rezolva cand imi vine noua oglinda sper eu..deci nu este chiar un minus.
-au uitat sa schimbe beculetele din bord, dar iar nu este o problema, pentru ca le-am cumparat..si cu pozele primite de la eurofighter caruia ii multumesc si pe aceasta cale, voi incerca din nou:) de aceasta data informat , maine sa le schimb.
Per total zic eu insa ca la fel ca si la Pro motor Valcea, District serv primeste o nota onorabila undeva peste 8 si este o optiune mult mai buna decat ATS Bucuresti.
Si ar mai fi o chestie..eu unul cel putin, daca pentru mecanica, pot apela oricand cu incredere la Khan, Mihai Stan sau de ce nu la Pro Motor, pana una alta la partea electrica cei de la Distric Serv sunt singurii care au progresat in a intelege ciudateniile masinii mele.
Pana una alta nota buna:
- am sunat marti si joi la 10 am fost programat;
-amabilitatea inginerului de la receptie si a doamnei de la casierie-am fost chiar uimit si lucrul acesta m-a facut sa uit de faptul ca am asteptat atat de mult;
- amabilitatea electricianului..si in general am vazut ca atat inginerul cat si mecanicii discuta cu clientul, clientul este invitat in spatiul de service daca doreste, si oricum o parte din service poate fi vazuta prin spatiul vitrat dintre showroom si service;
- daca va ramane rezolvata problema stopurilor pe spate este un mare plus ( mai exact mie mi se stingeau din senin pozitiile pe spate , doar pe o parte sau ambele iar cei de acolo au spus ca a fost o eroare in BSI pe care au corectat-o)
-pretul foarte mic, pentru tot ce mi-a facut, iar zilele astea au si o oferta, iei un pachet de verificare de 100lei si primesti 30 discount la manopera si piese) drept urmare , pe langa cei 100lei platiti pentru verificari, nu am mai dat decat 20lei. In 120 lei am primit, verificare amanuntita si prin asta se intelege o lista cu vro 20 puncte, reglaj frana de mana, rescriere soft. Urmeaza sa primesc 30% discount la oglinda ce a fost comandata ( este intrerupta rezistenta, iar electricianul a spus ca ar fi incercat sa o reprare dar rezistentele sunt plastifiate si nu are cum sa determine unde este intreruperea).
Nota mai mica sa spunem:
-nu am reusit decat dupa vreo juma de zi sa prind pe cineva la telefon sa fac programare in service..cred ca am sunat de vro 10 ori;
-am asteptat masina in service intre 10 cand eream programat ( mentionez ca am ajuns pe la 9.30) si 15.00..partea buna ca m-am suit in toate masinile din showrom iar xsara mea mi s-a parut la inaltimea noilor modele..dar m-a impresionat in mod deosebit C4 Picasso..care intradevar este altceva-nava spatiala domne. e drept ca nu am putut compara cu C5 pt ca nu erea expus
-incercand sa determine ce are incalzirea la oglinda au stricat mecanismul dar este problema lor si o vor rezolva cand imi vine noua oglinda sper eu..deci nu este chiar un minus.
-au uitat sa schimbe beculetele din bord, dar iar nu este o problema, pentru ca le-am cumparat..si cu pozele primite de la eurofighter caruia ii multumesc si pe aceasta cale, voi incerca din nou:) de aceasta data informat , maine sa le schimb.
Per total zic eu insa ca la fel ca si la Pro motor Valcea, District serv primeste o nota onorabila undeva peste 8 si este o optiune mult mai buna decat ATS Bucuresti.
Si ar mai fi o chestie..eu unul cel putin, daca pentru mecanica, pot apela oricand cu incredere la Khan, Mihai Stan sau de ce nu la Pro Motor, pana una alta la partea electrica cei de la Distric Serv sunt singurii care au progresat in a intelege ciudateniile masinii mele.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Înapoi la “District Serv - Brasov”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187705
Total subiecte 18628
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11744
Cel mai nou membru AndreiC5Tourer