Batai la motor C4 ?
Moderator: Echipa Tehnica
Usor OFF: Mai frate, te relaxezi... (vorba lu' TAMANGO), iei masina de la ATS, te duci cu ea in Ungaria, Austria, Italia sau unde vrei tu si te duci acolo la service pentru diagnoza...
Cum garantia e acordata de producator, nu de dealer, mi s-ar parea normal sa te rezolve, iar daca nu e asa, daca nu te rezolva, atunci chiar daca te costa 100-200 de euro diagnoza, macar poti sa te duci cu hartia aia la ANPC sau chiar la ATS... ai o dovada clara!
Gresesc?
Cum garantia e acordata de producator, nu de dealer, mi s-ar parea normal sa te rezolve, iar daca nu e asa, daca nu te rezolva, atunci chiar daca te costa 100-200 de euro diagnoza, macar poti sa te duci cu hartia aia la ANPC sau chiar la ATS... ai o dovada clara!
Gresesc?
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Citroën C4 Coupé VTR
Pai in primul rand de mi-am luat masina noua sa mai dau si bani de benzina pana la mama dracu si sa mai dau si bani pe hotel si inca 200 e la aia apai de ce mi-am luat masina noua sa bag bani in reparatia ei?Pai asa imi iau second la juma de pret din asta mai bag 1000 de euro in ea ca sa ma simt bine si gata, restu imi iau ciocolata dar macar stiu ca merge.
-
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
Mie imi spuneau astia de la ATS sa vin la Buc la service daca nu sunt multumit cum se rezolva treaba la Cta si l-am intrebat cam asa : de unde timp, ce fac daca decide sa-mi imobilizeze masina,cu ce ma intorc eu acasa?
Ca sa nu mai spun ca ma duc pana acolo pentru o constatare si apoi sa ma duc din nou!Ce vorbesti ,Franz?
Ca ma plateste el, sau imi da concediu de la el( dir.PR de la ATS - daca va intrebati despre el e vorba)!
Daramite sa ma duc la unii in service care vorbesc togoleza( sau tiroleza, tot un drac pentru ca nu vb fluent decat engleza si franceza) cand eu nu reusesc sa ma inteleg cu astia in Romania.
Ca sa nu mai spun ca ma duc pana acolo pentru o constatare si apoi sa ma duc din nou!Ce vorbesti ,Franz?
Ca ma plateste el, sau imi da concediu de la el( dir.PR de la ATS - daca va intrebati despre el e vorba)!
Daramite sa ma duc la unii in service care vorbesc togoleza( sau tiroleza, tot un drac pentru ca nu vb fluent decat engleza si franceza) cand eu nu reusesc sa ma inteleg cu astia in Romania.
-
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
Va salut, baieti!
desi abia vad tastatura de nervi, draci si alti demoni hai sa va mai tin la curent cu marlaniile ATS-ului.
Deci, ieri primesc mail de la nea Tomescu( dir. PR de la astia- care apropo citeste ce mai e pe site-ul asta si pe altele la greu- salut si tie ma) in care imi spune ca specialistii lu peste prajit au decis in continuare carpacirea motorului prin schimbarea setului de pistoane si ca acestea au fost comandate in Fr. Intre timp, spune el, " efectul client reclamat nu necesita imobilizarea autovehiculului Dumneavoastra( sa-i spuna si lui cineva cand se scrie cu litera mare in mijlocul propozitiei ca el saracu' nu prea le are) si nu implica riscuri cu privire la securitatea autovehiculului sau a Dumneavoastra, aspecte de care deja ati fost informat, consideram nejustificata decizia Dumneavoastra de a lasa autovehiculul in atelierul ALPHA MOTORS.
Ca urmare, va adresam invitatia de a ridica autovehiculul Dumneavoastra din atelierul ALPHA MOTORS, urmand sa fiti contactat in momentul setului de pistoane, pentru a efectua reparatia!!!!!!!
Deci uitati oameni buni porcism pe fata.Masina este defecta dar eu pot circula cu ea ,sa nu mai facatata gat.
AZI, m-am dus cu cei de la OPC la service.Se urca doamnele in masina si-i dau o cheie.Dupa cateva secunde una se da jos din masina si-i intreaba pe minunati daca ei sunt constienti de felul defectuos in care merge masina, pentru ca era prima benzinara care facea in halul asta.Se duc apoi la capota unde al meu motor tesea nun covorsau mai stiu eu ce implica tacanitul si fasaiala aia.Se uita femeia la motor si intreaba : Domne dar de ce vreti sa-i schimbati pistoanele?
Raspuns : pai stiti, preventiv, ca POATE dispare zgomotul, pentru ca nu se stie de ce face in continuare asa!
La care doamna ii spune ca de ce nu-mi schimba preventiv masina sau ca sa nu mai chinui cu inca un rebut Citroen sa-mi inapoieze banii.
Il mai intreaba daca da scris un document in care sa-mi garanteze securitatea la viteze de 140-180 km, cand vorba aia, intr-o depasire daca se rupe un piston se opreste masina, dar ce ma fac cu masinile care vin din fata daca eu sunt out of control.
Se baga alt bivol in seama, foarte interesant, care se da sef de service pe la astia( eu stiam ca e Metin, dar el cica e doar receptioner!!!) si zice :Stiti, dar viteza legala nu este chiar de 140-180 km?o/ora si eu ii spun ca ma priveste personal ce fac eu cu permisul meu nu-laia grija pe el ca nu-l cheama Dabija,ca atunci cand mi-au vandut-o nu era problema ca ma obliga ATS sa merg cu 110 doar.Mai spune apoi : Doamna stiti, cu problema asta nu s-a mai confruntat pana acum nici Buc nici Franta si nu se stie exact care e problema.La care doamna ii intreaba Pai bine, domne, daca esti atat de nepuntincios in a-i repara masina, deci in a-i asigura GARANTIA, de ce nu-i dai omului banii inapoi?Pleaca itetul si incep sa sune toti ca turbatii pe la telefoane.Plec cu doamnele de la OPC si imi spun sa nu care cumva sa ma ating de masina, pana nu rezolva dansele cu dosarul.
Odiseu daca eram, rezolvam mai repede.Acum avocata asteapta rezultatul cercetarii OPC pentru a putea inainta actiunea.
Eu pe banii mei sa merg cu masina defecta ca asa vrea ATS, ca eu pentru un raci am platit.
desi abia vad tastatura de nervi, draci si alti demoni hai sa va mai tin la curent cu marlaniile ATS-ului.
Deci, ieri primesc mail de la nea Tomescu( dir. PR de la astia- care apropo citeste ce mai e pe site-ul asta si pe altele la greu- salut si tie ma) in care imi spune ca specialistii lu peste prajit au decis in continuare carpacirea motorului prin schimbarea setului de pistoane si ca acestea au fost comandate in Fr. Intre timp, spune el, " efectul client reclamat nu necesita imobilizarea autovehiculului Dumneavoastra( sa-i spuna si lui cineva cand se scrie cu litera mare in mijlocul propozitiei ca el saracu' nu prea le are) si nu implica riscuri cu privire la securitatea autovehiculului sau a Dumneavoastra, aspecte de care deja ati fost informat, consideram nejustificata decizia Dumneavoastra de a lasa autovehiculul in atelierul ALPHA MOTORS.
Ca urmare, va adresam invitatia de a ridica autovehiculul Dumneavoastra din atelierul ALPHA MOTORS, urmand sa fiti contactat in momentul setului de pistoane, pentru a efectua reparatia!!!!!!!
Deci uitati oameni buni porcism pe fata.Masina este defecta dar eu pot circula cu ea ,sa nu mai facatata gat.
AZI, m-am dus cu cei de la OPC la service.Se urca doamnele in masina si-i dau o cheie.Dupa cateva secunde una se da jos din masina si-i intreaba pe minunati daca ei sunt constienti de felul defectuos in care merge masina, pentru ca era prima benzinara care facea in halul asta.Se duc apoi la capota unde al meu motor tesea nun covorsau mai stiu eu ce implica tacanitul si fasaiala aia.Se uita femeia la motor si intreaba : Domne dar de ce vreti sa-i schimbati pistoanele?
Raspuns : pai stiti, preventiv, ca POATE dispare zgomotul, pentru ca nu se stie de ce face in continuare asa!
La care doamna ii spune ca de ce nu-mi schimba preventiv masina sau ca sa nu mai chinui cu inca un rebut Citroen sa-mi inapoieze banii.
Il mai intreaba daca da scris un document in care sa-mi garanteze securitatea la viteze de 140-180 km, cand vorba aia, intr-o depasire daca se rupe un piston se opreste masina, dar ce ma fac cu masinile care vin din fata daca eu sunt out of control.
Se baga alt bivol in seama, foarte interesant, care se da sef de service pe la astia( eu stiam ca e Metin, dar el cica e doar receptioner!!!) si zice :Stiti, dar viteza legala nu este chiar de 140-180 km?o/ora si eu ii spun ca ma priveste personal ce fac eu cu permisul meu nu-laia grija pe el ca nu-l cheama Dabija,ca atunci cand mi-au vandut-o nu era problema ca ma obliga ATS sa merg cu 110 doar.Mai spune apoi : Doamna stiti, cu problema asta nu s-a mai confruntat pana acum nici Buc nici Franta si nu se stie exact care e problema.La care doamna ii intreaba Pai bine, domne, daca esti atat de nepuntincios in a-i repara masina, deci in a-i asigura GARANTIA, de ce nu-i dai omului banii inapoi?Pleaca itetul si incep sa sune toti ca turbatii pe la telefoane.Plec cu doamnele de la OPC si imi spun sa nu care cumva sa ma ating de masina, pana nu rezolva dansele cu dosarul.
Odiseu daca eram, rezolvam mai repede.Acum avocata asteapta rezultatul cercetarii OPC pentru a putea inainta actiunea.
Eu pe banii mei sa merg cu masina defecta ca asa vrea ATS, ca eu pentru un raci am platit.
colegu scrie:la câÞi nervi vãd cã Þi-a fãcut maºina/ats/alpha motors etc.., ºi dacã-Þi schimbã tot motorul nu cred c-ai sã fii mulÞumit
Eu daca as ajunge aici si as cistiga le-as cere masina custom (le dau eu specificatiile, aia a lui Loeb finisata putin sa fie street-legal si confortabila ar fi ok) si garantie 10 ani la ea, eventual card pentru alimentare cu combustibil. Sau echivalentul in EUR.
-
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
Daca nu cer banii ( care vor fi un total al pretului platit+nervii facuti+dobanda din banca (unde exista un cont de depuneri cu dobanda de 18%- stiu ca lucreaza sotia la banca)pe perioada de la sesizarea defectiunii pana la primirea banilor atunci cu siguranta voi cere cel putin o masina supra dotata.
Eu merg pe bani totusi pentru ca s-a dovedit incompetenta lor in rezolvarea problemelor.Apropo, specialistul care are 9 ani experienta in Citroen( a se retine- specialist in Citroen nu in mecanica) si mi-a vazut masina ca sa zica daca mai merge sau nu( nu stiu parerea lui ci doar pe cea COMANDATA de directorii lor in efortul de a mai face niste economii) a plecat de la ei si este la Hyundai acum.Ce urmeaza.Mai termina unul liceul auto si devine subit super specialistul lui peste care decide, pe banii mei ca masina e bine.
No more, no way Jose.Pentru mine Citroen e un zero barat.
Eu merg pe bani totusi pentru ca s-a dovedit incompetenta lor in rezolvarea problemelor.Apropo, specialistul care are 9 ani experienta in Citroen( a se retine- specialist in Citroen nu in mecanica) si mi-a vazut masina ca sa zica daca mai merge sau nu( nu stiu parerea lui ci doar pe cea COMANDATA de directorii lor in efortul de a mai face niste economii) a plecat de la ei si este la Hyundai acum.Ce urmeaza.Mai termina unul liceul auto si devine subit super specialistul lui peste care decide, pe banii mei ca masina e bine.
No more, no way Jose.Pentru mine Citroen e un zero barat.
- instalatorul
- simpatizant
- Mesaje: 36
- Membru din: Joi 06-Apr-2006 14:09
- Localitate: constanta
- Contact:
Ai de capu' meu! Is mai speriat ca o curca in cusca cainelui...Tocmai mi-am comandat un C4 1.4 coupe, dar pot sa spun ca nu stiu daca am facut asa de bine...adica, chiar imi vine a crede ca nu am facut bine de loc. Nu-s din Bucuresti ci din Timisoara si cel mai probabil ca nu o sa am treaba cu service-ul de care vorbeste Bogdan, dar si asa....
@ Bogdan, cred ca ai procedat cat se poate de corect cu OPC-ul, multa multa bafta. Te-as ruga sa ne ti la curent despre cum au evoluat/involuat lucrurile.
Merci
@ Bogdan, cred ca ai procedat cat se poate de corect cu OPC-ul, multa multa bafta. Te-as ruga sa ne ti la curent despre cum au evoluat/involuat lucrurile.
Merci
-
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
Sfatul unui bun prieten al meu, mecanic auto.
Citez:
Bataile ca de tacheti sunt de fapt datorate lipsei de presiune de ulei la tachetii hidraulici; cauza poate fi uleiul ( orificiile tachetilor infundate sau partial infundate ) sau pompa de ulei. Lucrul acesta se poate verifica dand jos capacul de culbutori, imediat dupa oprire, cu motorul cald, si verificand ca exista suficient ulei ( acoperind tachetii ). Daca nu e concludent se poate porni motorul fara capac, cu riscul stropirii cu ulei a gagiului, urmarindu-se daca uleiul tasneste instantaneu prin orificiile de alimentare cu ulei a rampei axelor cu came.
Din aceste cauze apar intreruperi ca urmare a intarzierii deschiderii si inchiderii supapelor.
Explicatia fenomenului : Tachetul hidraulic trebuie sa palpeze camele - axei cu came. Din lipsa de presiune a uleiului la tachetii hidraulici acestia nu mai palpeaza camele ceea ce duce la batai confundate cu bataile tachetilor gen de dacia 1300 si intreruperi ale motorului.
Riscurile sunt fff mari:
- distrugerea ansamblului piston-biela ( si cuzinetii )
- ruperea curelei de distributie ( in cazul utilizarii indelungate cu acest defect )
Este normal sa apara si uzura la cuzineti , biela - palier, deteriorarea pistoanelor ( supapele ating capul pistonului ) si supape.
Pentru cei cu o pregatire minima in domeniu : se poate demonta capacul culbutori si vefica cu ajutorul unei lere de 0,5 distanta intre cama si tachet - daca intra 0,5 e nasol.
Citez:
Bataile ca de tacheti sunt de fapt datorate lipsei de presiune de ulei la tachetii hidraulici; cauza poate fi uleiul ( orificiile tachetilor infundate sau partial infundate ) sau pompa de ulei. Lucrul acesta se poate verifica dand jos capacul de culbutori, imediat dupa oprire, cu motorul cald, si verificand ca exista suficient ulei ( acoperind tachetii ). Daca nu e concludent se poate porni motorul fara capac, cu riscul stropirii cu ulei a gagiului, urmarindu-se daca uleiul tasneste instantaneu prin orificiile de alimentare cu ulei a rampei axelor cu came.
Din aceste cauze apar intreruperi ca urmare a intarzierii deschiderii si inchiderii supapelor.
Explicatia fenomenului : Tachetul hidraulic trebuie sa palpeze camele - axei cu came. Din lipsa de presiune a uleiului la tachetii hidraulici acestia nu mai palpeaza camele ceea ce duce la batai confundate cu bataile tachetilor gen de dacia 1300 si intreruperi ale motorului.
Riscurile sunt fff mari:
- distrugerea ansamblului piston-biela ( si cuzinetii )
- ruperea curelei de distributie ( in cazul utilizarii indelungate cu acest defect )
Este normal sa apara si uzura la cuzineti , biela - palier, deteriorarea pistoanelor ( supapele ating capul pistonului ) si supape.
Pentru cei cu o pregatire minima in domeniu : se poate demonta capacul culbutori si vefica cu ajutorul unei lere de 0,5 distanta intre cama si tachet - daca intra 0,5 e nasol.
fosta Xsara II, 2001, 1,6 16v bleu
-
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
Ceea ce ai scris aici, poate este aur curat pentru incompetentii astia de la Citroen Romania, dar ce te faci ca marea decizie pentru repararea masinii mele este doar schimbarea setului de pistoane.Si atat.
Bineinteles, cand zgomotul va reveni( si din ce am citi mai sus va reveni) va ramane sa hotarasca expertul instantei aceste defectiuni precum si nesimtirea lor.
Bineinteles, cand zgomotul va reveni( si din ce am citi mai sus va reveni) va ramane sa hotarasca expertul instantei aceste defectiuni precum si nesimtirea lor.
eu sunt convins ca scopul final al tuturor demersurilor tale este sa-ti rezolve masina
si s-o faca sa mearga asa cum trebuie; ma gandesc ca la un moment dat se va face si o expertiza neutra si obiectiva asupra masinii si atunci poate poti veni si tu cu ceva sugestii.
oricum de cand am citit ce ai patit tu sunt cu urechea ciulita
pentru ca poate ma repet, am avut o xsara 80.000 km cu exact acelasi motor, fara probleme de genul asta

oricum de cand am citit ce ai patit tu sunt cu urechea ciulita

fosta Xsara II, 2001, 1,6 16v bleu
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO