Mesajde crysti79 » Dum 04-Dec-2011 20:12
Daca ti se pare mare consumul scos de tine, sa vezi consumuri la marcile enumerate mai sus. Si eu ma uitam dupa VW, Skoda, Opel, dar dupa ce am discutat cu mai multi prieteni si rude care au sau au avut benzinare nemtesti si dupa ce am studiat forumurile marcilor respective, mi-a trecut. Daca vrei masina nemteasca, obligatoriu diesel, benzinar se exclude din start. Vrei benzinar, iti iei frantuzeasca - Renault are unele din cele mai bune motoare pe benzina, economice, relativ simple ca si constructie, poti face multe chestii si singur, nu trebuie sa mergi obligatoriu in service sau la cineva cu soft pentru tot felul de reinitializari.
E adevarat ca cele germane sunt mai inchegate, finisate mai bine, dar dupa ce umbli cu ea prin hartoapele romanesti sau isi baga nasul "specialistul" roman in ea, tot asa o sa zdrangane.
Ca sa nu mai spun ca la cele germane cumperi mai mult marca. Inainte sa iau Citroenul, cautam VW Golf 4 eventual Bora. Nu puteam sa iau una mai noua de 2003 deoarece la anul acesta erau in jur de 6300-6500, poate chiar mai mult, si proaspat iesite din rodaj, adica aveau de la 150.000 - 180.000 km in sus. Asta in cazul cel mai fericit, ca am gasit si la 250.000 - 280.000 km la aceeasi bani si toti se laudau cu "sunt masini nãmtãsti, n-are moarte". Asa ca am preferat o frantuzeasca. Mai are ea cate un zgomot, dar il anihilez. In schimb are kilometri pe jumatate sau chiar de 3 ori mai putini decat o nemteasca plimbata de "pensionari" si am luat-o de la primul proprietar care a intretinut-o foarte bine.