Citroen - o mare deziluzie
Moderator: Echipa Tehnica
Povestea asta cu jenti strambe era cat p-aci sa o inghit si eu..numai ca, nu m-am lasat pacalit.
Ma duc la vulcanizare, fac baietii presiunea si la o roata cica: aaa e praf asta sigur ai pana.. Innebunisem pt ca aveam cauciucuri noi noute si rotile la fel de noi.
Baga roata intr-un cazan cu apa, nici urma de iesit aer. Vine si diagnosticul imediat..Janta e stramba!! Si imi tot arata el asa din ochi ca e o problema, ca e stramba pe interior, si ca atunci cand e roata pusa pe masina din cauza greutatii pierde aer.. Am refuzat sa cred si i-am rugat sa puna roata la loc, sa ii faca presiunea si am plecat!
Ma duc la autosoft pentru diagnosticare,geometrie etc si rotile erau in perfecta stare, absolut toate.
S-au gandit si ei ca fac o spaga cu mine, imi cereau 700 000 pt indreptat janta.
Nu gasesc scuze masinii, insa e posibil ca tu sa fi fost victima unei astfel de inselaciuni..
Ma duc la vulcanizare, fac baietii presiunea si la o roata cica: aaa e praf asta sigur ai pana.. Innebunisem pt ca aveam cauciucuri noi noute si rotile la fel de noi.
Baga roata intr-un cazan cu apa, nici urma de iesit aer. Vine si diagnosticul imediat..Janta e stramba!! Si imi tot arata el asa din ochi ca e o problema, ca e stramba pe interior, si ca atunci cand e roata pusa pe masina din cauza greutatii pierde aer.. Am refuzat sa cred si i-am rugat sa puna roata la loc, sa ii faca presiunea si am plecat!
Ma duc la autosoft pentru diagnosticare,geometrie etc si rotile erau in perfecta stare, absolut toate.
S-au gandit si ei ca fac o spaga cu mine, imi cereau 700 000 pt indreptat janta.
Nu gasesc scuze masinii, insa e posibil ca tu sa fi fost victima unei astfel de inselaciuni..
@Matrixu - este posibil sa ai dreptate
Intreaga verificare, diagnosticare sianaliza a jantelor si cauciucurilor a fost facuta la Autosoft. Sincer sunt cam la a 20-a masina si consider ca am cat de cat experienta in a-mi arunca un ochi pe o janta si un cauciuc aproape deteriorat. In alta ordine de idei, nici 20 de ani nu prea ii mai am.
Subiectivismul celor de la un service de vulcanizare stiu ca este mare, caci de acolo isi castiga banii si au tot interesul sa zica ,,da domnule ai mari probleme, hai cu rotile la indreptat''. Nu puteam sa nu accept realitatea atat timp cat am vazut cu ochii mei modul cum ,,rula'' janta pe aparatul lor si mai ales dezechilibrele indicate de computerul respectiv.
In cazul meu nu era vorba de aer pierdut ci de un dezechilibru major al intregii caroserii a masinii.
In atatia ani nici mie nu mi s-a intamplat ca o masina sa aiba toate jantele strambe. Insa de-a lungul anilor asa proceda DACIA, schimba cate o roata, cate o roata in parcul auto, cand venea omul si spunea: ,,uite aici o mica spaga, da-mi si mie o masina fara probleme''
PERFECTA DREPTATE
<<asadar, in afara cazurilor in care motivatia este alta decat cea pecuniara, nu vad de ce un mecanic bun ar lucra intrun service in care este paltit mai mult decat modest si ocazia de a se intalni cu clientii in persoana si beneficiul unui eventual bacsis sunt de ordin virtual. din experienta pot spune fara sa gresesc prea tare, ca mecanicii de acolo sunt angajati prin pile si relatii si accepyta un loc de munca retribuit prostr pt ca raspunderea este minima, conditiile de munca sunt bune si ei nu stiu sa faca prea multe .>>
Acest sistem l-am constatat stand de vorba cu mecanicii de la service-uri Daewoo. Prefera sa stea pe bani mai putini in aceste service-uri, comparativ cu altele, intrucat este si mai putin de lucru, nu stau sa munceasca sa se speteasca, iese si spaga, si fac doar inlocuiri de piese. Nu mai stau ei sa repare, sa indrepte, sa verifice etc. merg la magazie spun ca este defecta piesa ,,TZI'' si gata masina. Invata minimum minimorum (2-3 operatii) si la revedere.
Probleme sunt chiar si la Mercedes (minore cei drept) insa acolo LA NOBLESSE OBLIGE.
Intreaga verificare, diagnosticare sianaliza a jantelor si cauciucurilor a fost facuta la Autosoft. Sincer sunt cam la a 20-a masina si consider ca am cat de cat experienta in a-mi arunca un ochi pe o janta si un cauciuc aproape deteriorat. In alta ordine de idei, nici 20 de ani nu prea ii mai am.
Subiectivismul celor de la un service de vulcanizare stiu ca este mare, caci de acolo isi castiga banii si au tot interesul sa zica ,,da domnule ai mari probleme, hai cu rotile la indreptat''. Nu puteam sa nu accept realitatea atat timp cat am vazut cu ochii mei modul cum ,,rula'' janta pe aparatul lor si mai ales dezechilibrele indicate de computerul respectiv.
In cazul meu nu era vorba de aer pierdut ci de un dezechilibru major al intregii caroserii a masinii.
In atatia ani nici mie nu mi s-a intamplat ca o masina sa aiba toate jantele strambe. Insa de-a lungul anilor asa proceda DACIA, schimba cate o roata, cate o roata in parcul auto, cand venea omul si spunea: ,,uite aici o mica spaga, da-mi si mie o masina fara probleme''
PERFECTA DREPTATE
<<asadar, in afara cazurilor in care motivatia este alta decat cea pecuniara, nu vad de ce un mecanic bun ar lucra intrun service in care este paltit mai mult decat modest si ocazia de a se intalni cu clientii in persoana si beneficiul unui eventual bacsis sunt de ordin virtual. din experienta pot spune fara sa gresesc prea tare, ca mecanicii de acolo sunt angajati prin pile si relatii si accepyta un loc de munca retribuit prostr pt ca raspunderea este minima, conditiile de munca sunt bune si ei nu stiu sa faca prea multe .>>
Acest sistem l-am constatat stand de vorba cu mecanicii de la service-uri Daewoo. Prefera sa stea pe bani mai putini in aceste service-uri, comparativ cu altele, intrucat este si mai putin de lucru, nu stau sa munceasca sa se speteasca, iese si spaga, si fac doar inlocuiri de piese. Nu mai stau ei sa repare, sa indrepte, sa verifice etc. merg la magazie spun ca este defecta piesa ,,TZI'' si gata masina. Invata minimum minimorum (2-3 operatii) si la revedere.
Probleme sunt chiar si la Mercedes (minore cei drept) insa acolo LA NOBLESSE OBLIGE.
Legat de cauciucurile Michelin cu cate masina vine in dotare, vreau sa spun ca a existat si la C3 meu o problema la un cauciuc,observabil foarte greu si la exterior. Din intamplare , la o revizie am observat, cand masina era pe rampa ca un cauciuc avea o deformare circulara de-a lungul lui,de fapt 2.
Foarte greu de observat dealtfel. Aceesi poveste -Citroen ma trimite la Michelin si ei imi spun ca daca vreau sa trimit cauciucul la Michelin ma costa,si daca il taie si nu e vina lor raman si fara el. Cum masina era luata de doar cateva luni am zis ca nu aveau cum sa fie vina mea, mai ales ca umflatura era simetrica, parea mai degraba un defect de fabricatie decat o lovitura,mai ales ca era in 2 locuri si identic.
In ciuda insistentelor celor de la Michelin si Citroen de a nu trimite roata pentru ca ,vezi Doamne, mai raman si fara cauciuc si mai dau si bani,am trimis-o si lucru normal - am primit altul nou in schimb,fara comentarii.
Lucru pe ca l-am patit si cu alta masina(Daewoo) si cauciucurile Continental.Acolo a fost o magarie autohtona, am platit eu alt cauciuc decat sa ma mai am de-a face cu ei.
Legat de echilibrarea rotilor, nu am avut probeleme cu masina,rugina nu am vazut pe ea si nici nu o sa vad vreodata,cat o s-o am eu cel putin,am observat doar cand am schimbat rotile de pe spate cu cele de pe fata ca la cele de pe spate plumbul de echilibrare exista pe ambele roti in cantitati mult mai mare decat pe cele de pe fata,dar nu m-am gandit ca ar fi probleme din cauza asta,mai ales ca si in varianta asta masina nu trepideaza indiferent de viteza.
Daca te consoleaza cu ceva afla ca la un Mercedes am vazut apa care intra in portbagaj si ca urmare si-a facut aparitia in acel loc si rugina.
Cat despre ats nu spun decat : se poate muult, muuuuult mai bine. Dar si mai rau.
Foarte greu de observat dealtfel. Aceesi poveste -Citroen ma trimite la Michelin si ei imi spun ca daca vreau sa trimit cauciucul la Michelin ma costa,si daca il taie si nu e vina lor raman si fara el. Cum masina era luata de doar cateva luni am zis ca nu aveau cum sa fie vina mea, mai ales ca umflatura era simetrica, parea mai degraba un defect de fabricatie decat o lovitura,mai ales ca era in 2 locuri si identic.
In ciuda insistentelor celor de la Michelin si Citroen de a nu trimite roata pentru ca ,vezi Doamne, mai raman si fara cauciuc si mai dau si bani,am trimis-o si lucru normal - am primit altul nou in schimb,fara comentarii.
Lucru pe ca l-am patit si cu alta masina(Daewoo) si cauciucurile Continental.Acolo a fost o magarie autohtona, am platit eu alt cauciuc decat sa ma mai am de-a face cu ei.
Legat de echilibrarea rotilor, nu am avut probeleme cu masina,rugina nu am vazut pe ea si nici nu o sa vad vreodata,cat o s-o am eu cel putin,am observat doar cand am schimbat rotile de pe spate cu cele de pe fata ca la cele de pe spate plumbul de echilibrare exista pe ambele roti in cantitati mult mai mare decat pe cele de pe fata,dar nu m-am gandit ca ar fi probleme din cauza asta,mai ales ca si in varianta asta masina nu trepideaza indiferent de viteza.
Daca te consoleaza cu ceva afla ca la un Mercedes am vazut apa care intra in portbagaj si ca urmare si-a facut aparitia in acel loc si rugina.
Cat despre ats nu spun decat : se poate muult, muuuuult mai bine. Dar si mai rau.
- nenea cosmos
- simpatizant
- Mesaje: 76
- Membru din: Sâm 31-Mar-2007 23:18
- Localitate: Bucuresti
feng shui scrie:Masina trepideaza in palierul 64-69 km/h foarte tare, adica ingrijorator. Nu trepideaza doar volanul, ci intreaga caroserie. Ea are trepidatii si in alte trepte de viteza dar mai putin sesizabile.
"foarte tare" nu poate fi doar de la roti.
"ingrijorator" nu este unitate de masura.
"64-69" nu este o treapta de viteza, ii poti atinge intr-a doua sau intr-a cincea.
nu ne-ai spus cum se comporta cind frinezi, daca se stinge vibratia sau se amplifica.
sa fie invatatura de minte celor care isi cumpara masini noi la superoferta, masini cu care a dat ture soacra dealerului la piata sau au fost descarcate in port in ajunul craciunului. la o chestie de asta te duci cu masina la dealer, ii pui cheile pe masa si formezi numarul la protectia consumatorului in fata lui. sper ca ai luat masina de la un dealer cu service unde te lasa linga masina. daca nu te lasa linga masina nu cumperi de la ei. transpiratia mecanicului spune tot despre masina, nu escrocul de la p.r. care te abureste.
- nenea cosmos
- simpatizant
- Mesaje: 76
- Membru din: Sâm 31-Mar-2007 23:18
- Localitate: Bucuresti
feng shui scrie:As fi inteles orice situatie. Una, doua, trei, patru roti dar nu pot sa fiu de acord cum roata de rezerva este cea mai deteriorata (atat anvelopa cat si janta)!! Chiar toate rotile?! Sa nu mai spun ca toate rotile de pe masina aveau fiecare cate un plumb urias montat pe ele.
e problema de dealer, nu de marca.
- nenea cosmos
- simpatizant
- Mesaje: 76
- Membru din: Sâm 31-Mar-2007 23:18
- Localitate: Bucuresti
feng shui scrie:Am fost la ATS
CUM TREBUIA PROCEDAT
Oriunde m-as fi aflat, trebuia sa ma duc cu masina la service Citroen. Faceau constatarea, mergeam cu ei la un service de vulcanizare (pentru ca ei nu au aparatura de indreptat jante) indreptam acolo jantele, plateau ei.
Pe urma cauciucurile le scoateau si le trimiteau pe toate 5 in Franta si eu aveam de ales: fie imi cumparam jante si cauciucuri noi de la ei ca sa pot circula cu masina, fie imi tineau blocata masina 2 saptamani la ei pana imi venea raspunsul de la Michelin.
In majoritatea cazurilor de pneuri trimise la Michelin rezultatul era defavorabil clientului. Eu ramaneam si cu jante si cauciucuri noi cumparate de mine si cu un rezultat negativ.
Au ramas toti surprinsi de o asemenea situatia, dar din pacate nu ma pot ajuta decat sa fac o sesizare la relatii cu clientii si sa astept de la aceia un raspuns in 30 de zile.
Daca eu veneam de la inceput la ei, imi echilibrau cauciucurile si cu asta basta. Ramaneam cu jantele strambe si dupa alti 300 km ajungeam la aceeasi situatie.
Am intrat asa in fuga prin hala service-ului caci nu te lasa. Am vazut persoane de maximum 30 de ani care executau un service pur romanesc. Unul dintre ei avea o mica lanterna care s-a uitat maxim 10 secunde pe sub un C4 aflat la prima revizie. A lasat-o jos a mai deschis capota, usile si ...la revedere.
Suntem tare departeee.....
conform legii vinzatorul raspunde in fata cumparatorului pentru toate componentele vindute si e problema sa sa rezolve cu michelin.
in al doilea rind exista o anumita perioada pentru care iti poate bloca masina, dupa aceea trebuie sa iti dea alta de schimb pina ti-o repara.
in al treilea rind banuiesc ca ai casco. de ce sa iti indrepte jantele? tu vrei jante noi. mergeai direct la asigurator, dadeai o tura cu el in masina cu vibratiile alea si ii cereai sa ti-o repare ca probabil ai dat in gropi, probabil or fi rotile defecte de cind ai cumparat-o, nu stii ce s-a intimplat si de aia ai casco, sa fie problema lor, nu a ta. sa vezi ce telefoane sunau si cum ti se puneau 5 roti noi pe masina. o firma de asigurare reuseste intotdeauna sa rupa la bot un dealer mai tare decit protectia consumatorului, indiferent de presupusa relatie dintre ei. ai dat banul, faci scandal.
- nenea cosmos
- simpatizant
- Mesaje: 76
- Membru din: Sâm 31-Mar-2007 23:18
- Localitate: Bucuresti
feng shui scrie:ATS nu te lasa sa stai langa masina.
Palierul 64-69 se atinge in viteza a patra, nici intr-a doua, nici intr-a cincea.
Dupa viteza de 69km/h trepidatiile dispar dar relativ incet. Dispar undeva la viteza de 72-75 km/h.
cu asta m-ai spart. doar cu viteza 1 nu iti merge cu 65 la ora, in rest cu oricare. sa zicem ca ti-e mila sa ii dai tare cu a doua. cu a treia e normal sa ai 65 la ora.
vezi? ats nu te lasa linga masina. de aia eu nici nu stiu unde este ats.
culmea e ca am fost cu second handu meu intr-un service citroen autorizat si dealer pe deasupra. am stau sub masina cu mecanicul 100%.
- nenea cosmos
- simpatizant
- Mesaje: 76
- Membru din: Sâm 31-Mar-2007 23:18
- Localitate: Bucuresti
mituc scrie:Da, dar de ce sa utilizezi asigurarea pentru ceva ce trebuie rezolvat pe garantie?!
pai urma sa vezi minunea. asiguratorul il obliga pe dealer sa o rezolve pe garantie. doar ii era clar ca cu asemenea tremurici o sa te infigi in stilp in maxim o luna. in plus garantia la roti e discutabila intotdeauna, poate fi pina la prima intersectie sau mult mai lunga. in loc sa ajunga la brasov trebuia sa se intoarca si sa o parcheze direct in fata magazinului de prezentare, daca se poate in asa fel incit sa blocheze intrarea. eventual cu un bilet cu porcarii pus in parbriz.
in al doilea rind asigurarea o ai ca sa o folosesti. ce daca o folosesti si nu iti scade prima de asigurare. tot iesi mai ieftin.
- nenea cosmos
- simpatizant
- Mesaje: 76
- Membru din: Sâm 31-Mar-2007 23:18
- Localitate: Bucuresti
Prin Pitesti o fi..dar noi astia din Bucuresti suntem la mana ATS!?
Cat despre asigurator sigur nu-ti face despagubire la anvelope-jante decat daca ai accident cu indoire de jante, declarat la politie si clar vizibil (guma taiata, janta indoita - ciobita etc). Pentru galme simple sau anvelora descentrata te trimite la garantie fara drept de apel!
Cat despre asigurator sigur nu-ti face despagubire la anvelope-jante decat daca ai accident cu indoire de jante, declarat la politie si clar vizibil (guma taiata, janta indoita - ciobita etc). Pentru galme simple sau anvelora descentrata te trimite la garantie fara drept de apel!
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu