disjunctor
Moderator: Echipa Tehnica
disjunctor
Cumpar urgent disjunctor pentru Bx, motor 1.9 benzina, cu servodirectie
In primul rind ca tacane, dupa ce am schimbat sfera centrala,pe care de altfel am si incarcat-o, am schimbat distribuitorul de presiune, pompa hidraulica si face la fel, adica tacane la un interval de aprox.10 sec., ceea ce ma duce cu gindul ca asta ar fi singurul motiv. Daca tu crezi ca ar pute fi altceva atunci spune-mi si mie.
Multumesc.
Multumesc.
Distibuitorul de debit(presiune) nu influenteaza frecventa tacanitului.
Ca sa-ti dai seama exact seama daca conjunctorul are probleme, cel mai bine este sa mergi la un service unde sa il poata masura.
Trebuie verificate:
1. presiunea de conjunctie (145+/- 5 bar)
2. presiunea de disjunctie (170+/- 5 bar)
3. cu motorul oprit, presiunea sa nu scada mai mult de 10 bar in 3 minute.
In functie de valorile indicate, conjunctorul se poate repara.
Daca cumperi unul neverificat, probabilitatea ca sa fie un gunoi e foarte mare
Ca sa-ti dai seama exact seama daca conjunctorul are probleme, cel mai bine este sa mergi la un service unde sa il poata masura.
Trebuie verificate:
1. presiunea de conjunctie (145+/- 5 bar)
2. presiunea de disjunctie (170+/- 5 bar)
3. cu motorul oprit, presiunea sa nu scada mai mult de 10 bar in 3 minute.
In functie de valorile indicate, conjunctorul se poate repara.
Daca cumperi unul neverificat, probabilitatea ca sa fie un gunoi e foarte mare

- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Daca tacane asa des (la mine tacane un pic mai des), inseamna ca sint pierderi in sistem si trebuie sa-ti dai seama cam pe unde. Arunca o privire aici: http://www.tramontana.co.hu/citroen/sus ... spens.html
In esenta trebuie sa vezi pe la care retur vine uleiul inapoi in rezervor. Vezi ca ai si o poza. De curiozitate: dupa ce opresti motorul, dupa cit timp se scufunda complet spatele?
In esenta trebuie sa vezi pe la care retur vine uleiul inapoi in rezervor. Vezi ca ai si o poza. De curiozitate: dupa ce opresti motorul, dupa cit timp se scufunda complet spatele?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Tacanitul des al conjuctorului nu depinde numai de acesta.
Am mai avut o discutie pe tema asta...cum se repara sau mai exact cine repara asa ceva???
Atentie,se pot regla valorile de disjunctie-conjunctie dar daca un regulator este uzat si nu tine presiunea nu am facut nimic.
In functie de valorile indicate, conjunctorul se poate repara.
Am mai avut o discutie pe tema asta...cum se repara sau mai exact cine repara asa ceva???
Atentie,se pot regla valorile de disjunctie-conjunctie dar daca un regulator este uzat si nu tine presiunea nu am facut nimic.
Multumesc celor care mi-au respuns la intrebare si care m-au indrumat, dar cred ca nu e cel mai potrivit loc ('' Vinzari"
) sa discutam aceasta problema. Oricum pina duminica mai e putin si cred ca atunci cind ne vom intilni, printre altele vom discuta si despre mica mea suparare
. Inca o data multumesc....


important e sa nu aiba si alte efecte tacanitul asta mai des (sa coboare fata cu motorul pornit de ex). poate ca e de ajuns o spalare a sistemului, nu neaparat o schimbare a disjunctorului. ai idee ce e cu uleiul din instalatie? a fost schimbat vreodata?
cred ca la simptome de acest gen primul lucru la care ar trebui sa se gindeasca cineva ar fi legat de intretinere, in speta de curatarea sistemului, nu imediat de schimbarea unei piese. si subliniez ce au spus si ceilalti, ca tacanitul mai des nu poate fi atribuit exclusiv disjunctorului. inteleg ca ai schimbat si distribuitorul de directie si pompa de presiune, de unde stii ca ce ai pus e mai bun decit ce aveai? le-ai luat macar de pe o masina la care sa stii ca mergeau bine?
cred ca la simptome de acest gen primul lucru la care ar trebui sa se gindeasca cineva ar fi legat de intretinere, in speta de curatarea sistemului, nu imediat de schimbarea unei piese. si subliniez ce au spus si ceilalti, ca tacanitul mai des nu poate fi atribuit exclusiv disjunctorului. inteleg ca ai schimbat si distribuitorul de directie si pompa de presiune, de unde stii ca ce ai pus e mai bun decit ce aveai? le-ai luat macar de pe o masina la care sa stii ca mergeau bine?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Piesele pe care le-am cumparat au fost de pe masini care functionau, a fost curatata insalatia, inclusiv vasul de LHM si sitele din el, acum doua luni pentru ca am schimbat manusa , dar a continuat sa faca la fel, deci cred ca nu e alta problema, totusi trebuie vazut, adica, asa cum a spus Catalin, sa incerc unul care stiu ca functioneaza si atunci pot sa stiu daca e de la disjunctor sau nu.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Pai si masina ta si a mea functioneaza
Numai ca nu merg cum ar trebui sa mearga. Inca o intrebare: cind apesi pe frina, se aude un fisiit?

Numai ca nu merg cum ar trebui sa mearga. Inca o intrebare: cind apesi pe frina, se aude un fisiit?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo