disjunctor

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Arial
pasionat
Mesaje: 358
Membru din: Mie 27-Apr-2005 16:17
Localitate: Bucuresti

disjunctor

Mesajde Arial » Vin 27-Mai-2005 08:16

Cumpar urgent disjunctor pentru Bx, motor 1.9 benzina, cu servodirectie

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 27-Mai-2005 08:50

Ce te face sa crezi ca ai nevoie de inlocuirea disjunctorului?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Arial
pasionat
Mesaje: 358
Membru din: Mie 27-Apr-2005 16:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Arial » Vin 27-Mai-2005 08:55

In primul rind ca tacane, dupa ce am schimbat sfera centrala,pe care de altfel am si incarcat-o, am schimbat distribuitorul de presiune, pompa hidraulica si face la fel, adica tacane la un interval de aprox.10 sec., ceea ce ma duce cu gindul ca asta ar fi singurul motiv. Daca tu crezi ca ar pute fi altceva atunci spune-mi si mie.
Multumesc.

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Vin 27-Mai-2005 09:04

pot sa-ti imprumut unul sa faci un test.

Avatar utilizator
paga
pasionat
Mesaje: 308
Membru din: Dum 02-Mai-2004 13:32
Localitate: GALATI

Mesajde paga » Vin 27-Mai-2005 09:12

Distibuitorul de debit(presiune) nu influenteaza frecventa tacanitului.
Ca sa-ti dai seama exact seama daca conjunctorul are probleme, cel mai bine este sa mergi la un service unde sa il poata masura.
Trebuie verificate:
1. presiunea de conjunctie (145+/- 5 bar)
2. presiunea de disjunctie (170+/- 5 bar)
3. cu motorul oprit, presiunea sa nu scada mai mult de 10 bar in 3 minute.
In functie de valorile indicate, conjunctorul se poate repara.
Daca cumperi unul neverificat, probabilitatea ca sa fie un gunoi e foarte mare :!:

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Vin 27-Mai-2005 09:16

pentru asta ar trebui sa vina la Galati. In Bucuresti nu masoara nimeni presiunile :(

Avatar utilizator
paga
pasionat
Mesaje: 308
Membru din: Dum 02-Mai-2004 13:32
Localitate: GALATI

Mesajde paga » Vin 27-Mai-2005 09:25

da, pacat. Si ma mir ca nu face nimeni asta, pentru ca nu mi s-a parut a fi cine stie ce filosofie.

Arial
pasionat
Mesaje: 358
Membru din: Mie 27-Apr-2005 16:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Arial » Vin 27-Mai-2005 09:56

Va multumesc pentru sfaturi, oricum daca ne vom vedea duminica atunci puteti sa vedeti exact ce se intimpla.....inca o data multumesc .

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 27-Mai-2005 11:06

Daca tacane asa des (la mine tacane un pic mai des), inseamna ca sint pierderi in sistem si trebuie sa-ti dai seama cam pe unde. Arunca o privire aici: http://www.tramontana.co.hu/citroen/sus ... spens.html
In esenta trebuie sa vezi pe la care retur vine uleiul inapoi in rezervor. Vezi ca ai si o poza. De curiozitate: dupa ce opresti motorul, dupa cit timp se scufunda complet spatele?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Arial
pasionat
Mesaje: 358
Membru din: Mie 27-Apr-2005 16:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Arial » Vin 27-Mai-2005 11:10

spatele se scufunda complet cam in 3-4 ore dupa ce opresc motorul...

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Vin 27-Mai-2005 13:17

Tacanitul des al conjuctorului nu depinde numai de acesta.
In functie de valorile indicate, conjunctorul se poate repara.

Am mai avut o discutie pe tema asta...cum se repara sau mai exact cine repara asa ceva???
Atentie,se pot regla valorile de disjunctie-conjunctie dar daca un regulator este uzat si nu tine presiunea nu am facut nimic.

Arial
pasionat
Mesaje: 358
Membru din: Mie 27-Apr-2005 16:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Arial » Vin 27-Mai-2005 13:26

Multumesc celor care mi-au respuns la intrebare si care m-au indrumat, dar cred ca nu e cel mai potrivit loc ('' Vinzari" :D ) sa discutam aceasta problema. Oricum pina duminica mai e putin si cred ca atunci cind ne vom intilni, printre altele vom discuta si despre mica mea suparare :) . Inca o data multumesc....

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 27-Mai-2005 14:37

important e sa nu aiba si alte efecte tacanitul asta mai des (sa coboare fata cu motorul pornit de ex). poate ca e de ajuns o spalare a sistemului, nu neaparat o schimbare a disjunctorului. ai idee ce e cu uleiul din instalatie? a fost schimbat vreodata?

cred ca la simptome de acest gen primul lucru la care ar trebui sa se gindeasca cineva ar fi legat de intretinere, in speta de curatarea sistemului, nu imediat de schimbarea unei piese. si subliniez ce au spus si ceilalti, ca tacanitul mai des nu poate fi atribuit exclusiv disjunctorului. inteleg ca ai schimbat si distribuitorul de directie si pompa de presiune, de unde stii ca ce ai pus e mai bun decit ce aveai? le-ai luat macar de pe o masina la care sa stii ca mergeau bine?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Arial
pasionat
Mesaje: 358
Membru din: Mie 27-Apr-2005 16:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Arial » Vin 27-Mai-2005 14:46

Piesele pe care le-am cumparat au fost de pe masini care functionau, a fost curatata insalatia, inclusiv vasul de LHM si sitele din el, acum doua luni pentru ca am schimbat manusa , dar a continuat sa faca la fel, deci cred ca nu e alta problema, totusi trebuie vazut, adica, asa cum a spus Catalin, sa incerc unul care stiu ca functioneaza si atunci pot sa stiu daca e de la disjunctor sau nu.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 27-Mai-2005 16:31

Pai si masina ta si a mea functioneaza :D
Numai ca nu merg cum ar trebui sa mearga. Inca o intrebare: cind apesi pe frina, se aude un fisiit?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo