C3 1.4hdi SX asta vreau sa-mi cumpar- astept sugestii!

Forum de discutii generale despre Citroen C3 (2002-2009). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Dubici
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Dum 29-Mai-2005 15:58
Localitate: bucuresti

C3 1.4hdi SX asta vreau sa-mi cumpar- astept sugestii!

Mesajde Dubici » Dum 29-Mai-2005 16:04

Salutare la toata lumea,

Sunt in mare dilema: C3 1.4 hdi SX sau Seat ibitza 1.9Sdi(64CP)
La citroen e o promotie la c3 si in aceeasi bani(10.500CIP) masina este mult mai bine echipata decat la seat(adica pot sa-mi pun si abs din optionale si AC), dar garantia este mai mica decat la seat.

Vreau sa mai stiu cat costa reviziile, schimbatul pieselor daca este nevoie sasmd...

Astept raspunsul de la voi.

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Dum 29-Mai-2005 19:57

Din câte ştiu eu SDI-urile au motoare diesel cu "aspirare" (ceva de genul), şi nu cu turbină, ceea ce le face foarte "puturoase". Eu nici nu m-aş uita la aşa ceva, de exemplu :wink:

Avatar utilizator
saficus
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Sâm 26-Mar-2005 04:03
Localitate: bucuresti

Mesajde saficus » Dum 29-Mai-2005 23:47

intradevar.. sdi este diesel aspirat.. insa pt ibitza este deajuns.. si tinand cont ca nu are turbina este mult mai fiabil, insa sa dai atatia bani pe o masina fara aer -- nu cred ca se merita.

daca este la promotie si o poti lua cu AC mergi pe C3 care are si hdi-ul de generatie 2 - unul dintre cele mai reusite motoare diesel de pana acum.

reviziile cred ca sunt echivalente cu cele de la seat, iara cu schimbatul piesel incearca sa optezi pt garantia extinsa si se vor ocupa cei de la service de eventualele probleme.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 30-Mai-2005 08:16

SDi = diesel aspirat natural. Plus de asta HDi este creme de la creme in ceea ce priveste motoarele diesel. SDI este o varianta ieftina, pentru vinzator bineinteles, ca preturile la grupul vag mi se par exagerate, deh, masini germane...
La Citroen garantia standard e de 2 ani, extensibila la 3. Sa intelegem ca seat ofera 4 sau 5 ani garantie?
In plus de asta, datorita diferentei de capacitate cilindrica, taxele si asigurarea vor fi sensibil mai mic.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Lun 30-Mai-2005 09:25

in general nu se compara merele cu perele.
daca vrei sa compari, fa-o intre c3 1.4hdi si ibiza 1.4tdi.
primul rezultat va fi pretul semnificativ mai scazut al c3-ului.

Dubici
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Dum 29-Mai-2005 15:58
Localitate: bucuresti

Mesajde Dubici » Mar 31-Mai-2005 15:40

si la ibitza este aer semiconditionat :?: dar intradevar e mai bine dotat C3 si la cai(desi asta e relativ) si la cuplu(ca defat asta ma interesea mai mult)

am fost ieri la Citroen si mi-a facut o oferta destul de buna ca in 10.200(cip+accize ca nu platesc eu TVA) imi intra ABS+EBD+aer conditionat
Asa ca m-am hotarat si o sa fiu posesor de C3.

Merci de pontul cu garantia prelungita(stii cat mai costa chestia asta?) o sa ma interesez la ei de asta. Aropo la seat era garantie tot 2 ani asa ca nu era combinatie nici din punctul asta de vedere.

vreau sa stiu daca mai are careva leasing la ei si cu care banca ar fi mai avantajos sa fac chestia asta; tipa de acolo mi-a recomandat BCR....

Inca ceva nu mi-a raspuns nimeni cat costa o revizie(ulei, filtre, etc) cu aproximatie.

mars2k
pasionat
Mesaje: 344
Membru din: Vin 02-Apr-2004 16:12
Localitate: Bucuresti

Mesajde mars2k » Mar 31-Mai-2005 16:10

Garantia extinsa costa 150 euro + TVA pt C3 si din cate stiu, se poate face oricand in primul an (desi in linkul de mai jos zice ca in primii 2 ani; cel mai bine ar fi sa-i intrebi)
Sursa: http://www.eveman.ro/c3/C3%20garantie.htm

Iti recomand sa pui si scut metalic, eventual negociaza-l ca discount - la C3 1.4i benzina pretul de lista era de 140 euro cand mi-am luat masina.

In legatura cu costul unei revizii, nu prea te pot ajuta cu informatii exacte, mai nou revizia se face la doi ani :)

Din cate imi spuneau cei din service ar fi cam 350 lei grei (RON) doar schimbarea uleiului. Tot aproximativ, mai pune 50 RON pt fiecare filtru (aer, polen, benzina) pe care-l schimbi (nu stiu care se schimba si care nu la prima revizie).

Si chiar n-am idee daca preturile de mai sus includ sau nu manopera...

Later edit: oops, am zis filtru benzina - si tu cumperi HDI. Sa speram ca posteaza altcineva niste preturi mai coerente...

Dubici
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Dum 29-Mai-2005 15:58
Localitate: bucuresti

Mesajde Dubici » Mar 31-Mai-2005 16:32

merci de raspuns si indicatia cu scutul mars2k

inca o intrebare pt tine: consumul se apropie cat de cat de ce iti scrie in cartea tehnica??

Ca la c3 1.4 hdi consumul mediu scrie ca e de 4.2l/100km
si 5.1 urban ceea ce ar fi exelent. Chiar si 6l/100km ar fi excelent pt bucuresti....

mars2k
pasionat
Mesaje: 344
Membru din: Vin 02-Apr-2004 16:12
Localitate: Bucuresti

Mesajde mars2k » Mar 31-Mai-2005 16:55

In cazul meu, consumul mediu pe ansamblu in 8810 km e mai mare decat specificatia (8.3 urban, 5.2 extraurban) cu circa 1.46 l/100 KM.

Dar nu stiu daca sunt cel mai bun exemplu, drumul meu standard la serviciu este de 3.5-4 km (depinzand de traseu), iar in cartea masinii zice explicit ca la pornirea la rece, in primul km, consumul este aproape dublu fata de cel normal.

Evident, discutam altfel la trasee "standard" de 2x20 km pe zi sau mai mult...

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 01-Iun-2005 14:12

Vezi ca acum este o promotie la C3: Citroen C3 CoolAir este disponibil la doar 7979 euro (pret fara taxe), cu aer conditionat si electropack incluse.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Dubici
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Dum 29-Mai-2005 15:58
Localitate: bucuresti

Mesajde Dubici » Mie 01-Iun-2005 22:48

promotia aia cu cool air e doar pentru c3 cu motor de 1.1.... deci no thx! :)

Avatar utilizator
AlexC
pasionat
Mesaje: 121
Membru din: Dum 18-Apr-2004 21:24
Localitate: Bucuresti

Mesajde AlexC » Joi 02-Iun-2005 20:38

Mergi pe c3,1,4 hdi este unul dintre cele ami bune motoare diesel de la clasa mica,la Ibiza,SDI ala e super puturos...din dupa cate stiu face suta in 17 secunde :lol: :lol:

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Lun 06-Iun-2005 12:20

Tocmai am făcut un drum până la mare (Bucureşti - Constanţa - Vama Veche şi ĂŽnapoi - 620km), şi impresia generală este bună. Din concluziile mele:

* mitul "consumului mic" este adevărat ĂŽn măsura ĂŽn care se merge "civilizat" - cei 100km de autostradă, străbătuţi cu 130km/h aproape constant m-au "costat" undeva la 6.2-6.4 litri; oricum, s-a "compensat" cu restul drumului, media fiind undeva la 5.3-5.5 (computerul zice 5.9, dar din nou, am motive să mă ĂŽndoiesc asupra acurateţii lui);

* problema supravirării la curbe este foarte reală; 2 oameni ĂŽn maşină, minim de bagaje, curba de la ieşirea de pe autostradă, viteză undeva la 45-50km/h ĂŽn treapta 3, am simţit că ĂŽntr-o secundă ajung cu botul pe sensul opus şi cu "fundul" ĂŽn parapet - n-am ajuns, am băgat direct a 2-a şi am pus piciorul pe frână, cât să o redresez - nu mi-a plăcut deloc senzaţia; oricum, cunoscând problema, am abordat restul de curbe cu 10km/h mai puţin decât ĂŽmi spunea "instinctul" şi totul a fost OK;

* la 130km/h se simţea că e "aproape" de capătul puterilor, chiar dacă aveam numai 3000rpm; nivelul de zgomot era destul de ridicat (nu neapărat supărător), dar ĂŽn nici un caz nu au fost probleme gen supraĂŽncălzire a motorului, ţinută proastă de drum, instabilitate ĂŽn curbe, "greieraşi", "vâjâit" pe la chedere etc. Aerul condiţionat (pornit permanent) ĂŽnsă părea să nu mai facă faţă, dar poate că a fost doar o iluzie datorită uscării aerului din habitaclu şi a ĂŽncălzirii caroseriei.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 06-Iun-2005 14:58

Consumul cel mai mic se obtine la viteza de croaziera (sau economica cum i se mai spune). In rest, talpile costa si la benzina si la diesel.
Problema cu masinile noi din clasa mica e ca au centru de greutate sus, fiind mai inalte decit ar fi fost cazul, dupa parerea mea. La BX-ul meu pot vedea plafonul (poveste valabila si pentru CX - ambele masini facind parte din clase superioare C3-ului), pe cind la un C3, nici daca ma ridic pe virfuri, nu reusesc sa depasesc plafonul. De aici rezulta o instabilitate mai mare.
Sa ne aducem aminte ca acum citiva ani mercedes a "demonstrat" cum un A klasse poate merge pe 3 roti, a.i. au fost obligati sa le puna ESP standard.
Morala: Drive careful :!: :!: :!: Conduceti o masina de clasa mica nu un bolid de curse.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 06-Iun-2005 17:27

Cam ciudata povestea cu viteza de 130 la ora, la care motorul ar fi dat semne de oboseala! Eu am auzit ca un Clio 1,5 dci, de 80 de cai, ajunge la 170 la ora, destul de vioi. Asa o fi? Diferenta de putere intre 1,4 hdi si 1,5 dci e mica, ar fi trebuit sa mearga cam la fel de tare.


Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo