C3 1.4hdi SX asta vreau sa-mi cumpar- astept sugestii!
Moderator: Echipa Tehnica
C3 1.4hdi SX asta vreau sa-mi cumpar- astept sugestii!
Salutare la toata lumea,
Sunt in mare dilema: C3 1.4 hdi SX sau Seat ibitza 1.9Sdi(64CP)
La citroen e o promotie la c3 si in aceeasi bani(10.500CIP) masina este mult mai bine echipata decat la seat(adica pot sa-mi pun si abs din optionale si AC), dar garantia este mai mica decat la seat.
Vreau sa mai stiu cat costa reviziile, schimbatul pieselor daca este nevoie sasmd...
Astept raspunsul de la voi.
Sunt in mare dilema: C3 1.4 hdi SX sau Seat ibitza 1.9Sdi(64CP)
La citroen e o promotie la c3 si in aceeasi bani(10.500CIP) masina este mult mai bine echipata decat la seat(adica pot sa-mi pun si abs din optionale si AC), dar garantia este mai mica decat la seat.
Vreau sa mai stiu cat costa reviziile, schimbatul pieselor daca este nevoie sasmd...
Astept raspunsul de la voi.
intradevar.. sdi este diesel aspirat.. insa pt ibitza este deajuns.. si tinand cont ca nu are turbina este mult mai fiabil, insa sa dai atatia bani pe o masina fara aer -- nu cred ca se merita.
daca este la promotie si o poti lua cu AC mergi pe C3 care are si hdi-ul de generatie 2 - unul dintre cele mai reusite motoare diesel de pana acum.
reviziile cred ca sunt echivalente cu cele de la seat, iara cu schimbatul piesel incearca sa optezi pt garantia extinsa si se vor ocupa cei de la service de eventualele probleme.
daca este la promotie si o poti lua cu AC mergi pe C3 care are si hdi-ul de generatie 2 - unul dintre cele mai reusite motoare diesel de pana acum.
reviziile cred ca sunt echivalente cu cele de la seat, iara cu schimbatul piesel incearca sa optezi pt garantia extinsa si se vor ocupa cei de la service de eventualele probleme.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
SDi = diesel aspirat natural. Plus de asta HDi este creme de la creme in ceea ce priveste motoarele diesel. SDI este o varianta ieftina, pentru vinzator bineinteles, ca preturile la grupul vag mi se par exagerate, deh, masini germane...
La Citroen garantia standard e de 2 ani, extensibila la 3. Sa intelegem ca seat ofera 4 sau 5 ani garantie?
In plus de asta, datorita diferentei de capacitate cilindrica, taxele si asigurarea vor fi sensibil mai mic.
La Citroen garantia standard e de 2 ani, extensibila la 3. Sa intelegem ca seat ofera 4 sau 5 ani garantie?
In plus de asta, datorita diferentei de capacitate cilindrica, taxele si asigurarea vor fi sensibil mai mic.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
si la ibitza este aer semiconditionat
dar intradevar e mai bine dotat C3 si la cai(desi asta e relativ) si la cuplu(ca defat asta ma interesea mai mult)
am fost ieri la Citroen si mi-a facut o oferta destul de buna ca in 10.200(cip+accize ca nu platesc eu TVA) imi intra ABS+EBD+aer conditionat
Asa ca m-am hotarat si o sa fiu posesor de C3.
Merci de pontul cu garantia prelungita(stii cat mai costa chestia asta?) o sa ma interesez la ei de asta. Aropo la seat era garantie tot 2 ani asa ca nu era combinatie nici din punctul asta de vedere.
vreau sa stiu daca mai are careva leasing la ei si cu care banca ar fi mai avantajos sa fac chestia asta; tipa de acolo mi-a recomandat BCR....
Inca ceva nu mi-a raspuns nimeni cat costa o revizie(ulei, filtre, etc) cu aproximatie.

am fost ieri la Citroen si mi-a facut o oferta destul de buna ca in 10.200(cip+accize ca nu platesc eu TVA) imi intra ABS+EBD+aer conditionat
Asa ca m-am hotarat si o sa fiu posesor de C3.
Merci de pontul cu garantia prelungita(stii cat mai costa chestia asta?) o sa ma interesez la ei de asta. Aropo la seat era garantie tot 2 ani asa ca nu era combinatie nici din punctul asta de vedere.
vreau sa stiu daca mai are careva leasing la ei si cu care banca ar fi mai avantajos sa fac chestia asta; tipa de acolo mi-a recomandat BCR....
Inca ceva nu mi-a raspuns nimeni cat costa o revizie(ulei, filtre, etc) cu aproximatie.
Garantia extinsa costa 150 euro + TVA pt C3 si din cate stiu, se poate face oricand in primul an (desi in linkul de mai jos zice ca in primii 2 ani; cel mai bine ar fi sa-i intrebi)
Sursa: http://www.eveman.ro/c3/C3%20garantie.htm
Iti recomand sa pui si scut metalic, eventual negociaza-l ca discount - la C3 1.4i benzina pretul de lista era de 140 euro cand mi-am luat masina.
In legatura cu costul unei revizii, nu prea te pot ajuta cu informatii exacte, mai nou revizia se face la doi ani
Din cate imi spuneau cei din service ar fi cam 350 lei grei (RON) doar schimbarea uleiului. Tot aproximativ, mai pune 50 RON pt fiecare filtru (aer, polen, benzina) pe care-l schimbi (nu stiu care se schimba si care nu la prima revizie).
Si chiar n-am idee daca preturile de mai sus includ sau nu manopera...
Later edit: oops, am zis filtru benzina - si tu cumperi HDI. Sa speram ca posteaza altcineva niste preturi mai coerente...
Sursa: http://www.eveman.ro/c3/C3%20garantie.htm
Iti recomand sa pui si scut metalic, eventual negociaza-l ca discount - la C3 1.4i benzina pretul de lista era de 140 euro cand mi-am luat masina.
In legatura cu costul unei revizii, nu prea te pot ajuta cu informatii exacte, mai nou revizia se face la doi ani

Din cate imi spuneau cei din service ar fi cam 350 lei grei (RON) doar schimbarea uleiului. Tot aproximativ, mai pune 50 RON pt fiecare filtru (aer, polen, benzina) pe care-l schimbi (nu stiu care se schimba si care nu la prima revizie).
Si chiar n-am idee daca preturile de mai sus includ sau nu manopera...
Later edit: oops, am zis filtru benzina - si tu cumperi HDI. Sa speram ca posteaza altcineva niste preturi mai coerente...
In cazul meu, consumul mediu pe ansamblu in 8810 km e mai mare decat specificatia (8.3 urban, 5.2 extraurban) cu circa 1.46 l/100 KM.
Dar nu stiu daca sunt cel mai bun exemplu, drumul meu standard la serviciu este de 3.5-4 km (depinzand de traseu), iar in cartea masinii zice explicit ca la pornirea la rece, in primul km, consumul este aproape dublu fata de cel normal.
Evident, discutam altfel la trasee "standard" de 2x20 km pe zi sau mai mult...
Dar nu stiu daca sunt cel mai bun exemplu, drumul meu standard la serviciu este de 3.5-4 km (depinzand de traseu), iar in cartea masinii zice explicit ca la pornirea la rece, in primul km, consumul este aproape dublu fata de cel normal.
Evident, discutam altfel la trasee "standard" de 2x20 km pe zi sau mai mult...
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Vezi ca acum este o promotie la C3: Citroen C3 CoolAir este disponibil la doar 7979 euro (pret fara taxe), cu aer conditionat si electropack incluse.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Tocmai am făcut un drum până la mare (Bucureşti - Constanţa - Vama Veche şi ĂŽnapoi - 620km), şi impresia generală este bună. Din concluziile mele:
* mitul "consumului mic" este adevărat ĂŽn măsura ĂŽn care se merge "civilizat" - cei 100km de autostradă, străbătuţi cu 130km/h aproape constant m-au "costat" undeva la 6.2-6.4 litri; oricum, s-a "compensat" cu restul drumului, media fiind undeva la 5.3-5.5 (computerul zice 5.9, dar din nou, am motive să mă ĂŽndoiesc asupra acurateţii lui);
* problema supravirării la curbe este foarte reală; 2 oameni ĂŽn maşină, minim de bagaje, curba de la ieşirea de pe autostradă, viteză undeva la 45-50km/h ĂŽn treapta 3, am simţit că ĂŽntr-o secundă ajung cu botul pe sensul opus şi cu "fundul" ĂŽn parapet - n-am ajuns, am băgat direct a 2-a şi am pus piciorul pe frână, cât să o redresez - nu mi-a plăcut deloc senzaţia; oricum, cunoscând problema, am abordat restul de curbe cu 10km/h mai puţin decât ĂŽmi spunea "instinctul" şi totul a fost OK;
* la 130km/h se simţea că e "aproape" de capătul puterilor, chiar dacă aveam numai 3000rpm; nivelul de zgomot era destul de ridicat (nu neapărat supărător), dar ĂŽn nici un caz nu au fost probleme gen supraĂŽncălzire a motorului, ţinută proastă de drum, instabilitate ĂŽn curbe, "greieraşi", "vâjâit" pe la chedere etc. Aerul condiţionat (pornit permanent) ĂŽnsă părea să nu mai facă faţă, dar poate că a fost doar o iluzie datorită uscării aerului din habitaclu şi a ĂŽncălzirii caroseriei.
* mitul "consumului mic" este adevărat ĂŽn măsura ĂŽn care se merge "civilizat" - cei 100km de autostradă, străbătuţi cu 130km/h aproape constant m-au "costat" undeva la 6.2-6.4 litri; oricum, s-a "compensat" cu restul drumului, media fiind undeva la 5.3-5.5 (computerul zice 5.9, dar din nou, am motive să mă ĂŽndoiesc asupra acurateţii lui);
* problema supravirării la curbe este foarte reală; 2 oameni ĂŽn maşină, minim de bagaje, curba de la ieşirea de pe autostradă, viteză undeva la 45-50km/h ĂŽn treapta 3, am simţit că ĂŽntr-o secundă ajung cu botul pe sensul opus şi cu "fundul" ĂŽn parapet - n-am ajuns, am băgat direct a 2-a şi am pus piciorul pe frână, cât să o redresez - nu mi-a plăcut deloc senzaţia; oricum, cunoscând problema, am abordat restul de curbe cu 10km/h mai puţin decât ĂŽmi spunea "instinctul" şi totul a fost OK;
* la 130km/h se simţea că e "aproape" de capătul puterilor, chiar dacă aveam numai 3000rpm; nivelul de zgomot era destul de ridicat (nu neapărat supărător), dar ĂŽn nici un caz nu au fost probleme gen supraĂŽncălzire a motorului, ţinută proastă de drum, instabilitate ĂŽn curbe, "greieraşi", "vâjâit" pe la chedere etc. Aerul condiţionat (pornit permanent) ĂŽnsă părea să nu mai facă faţă, dar poate că a fost doar o iluzie datorită uscării aerului din habitaclu şi a ĂŽncălzirii caroseriei.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Consumul cel mai mic se obtine la viteza de croaziera (sau economica cum i se mai spune). In rest, talpile costa si la benzina si la diesel.
Problema cu masinile noi din clasa mica e ca au centru de greutate sus, fiind mai inalte decit ar fi fost cazul, dupa parerea mea. La BX-ul meu pot vedea plafonul (poveste valabila si pentru CX - ambele masini facind parte din clase superioare C3-ului), pe cind la un C3, nici daca ma ridic pe virfuri, nu reusesc sa depasesc plafonul. De aici rezulta o instabilitate mai mare.
Sa ne aducem aminte ca acum citiva ani mercedes a "demonstrat" cum un A klasse poate merge pe 3 roti, a.i. au fost obligati sa le puna ESP standard.
Morala: Drive careful
Conduceti o masina de clasa mica nu un bolid de curse.
Problema cu masinile noi din clasa mica e ca au centru de greutate sus, fiind mai inalte decit ar fi fost cazul, dupa parerea mea. La BX-ul meu pot vedea plafonul (poveste valabila si pentru CX - ambele masini facind parte din clase superioare C3-ului), pe cind la un C3, nici daca ma ridic pe virfuri, nu reusesc sa depasesc plafonul. De aici rezulta o instabilitate mai mare.
Sa ne aducem aminte ca acum citiva ani mercedes a "demonstrat" cum un A klasse poate merge pe 3 roti, a.i. au fost obligati sa le puna ESP standard.
Morala: Drive careful



Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo