tot hidraulica

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

niros
pasionat
Mesaje: 158
Membru din: Mar 14-Sep-2004 11:36
Localitate: tg-jiu

tot hidraulica

Mesajde niros » Mar 31-Mai-2005 15:59

Spuneti-mi si mie de ce dupa incarcarea sferelor masina a stat ridicata circa trei saptamani si dupa aceea se lasa la fel ca inainte. Daca anumite piese prezentau uzuri nu era normal ca sa nu stea nici cu sferele incarcate. Daca pompa de frana este uzata aceeasi uzura o avea si cand am incarcat sferele. Nu ma deranjaza prea tare dar masina mea se lasa jos foarte repede dar se si ridica foarte repede (max 20 sec.). Nu stiu de ce dar cred ca problema este mai delicata decat schimbarea dozatorului de frana sau a altor piese. Precizez ca dupa in carcarea sferelor de seara pana dimineata se lasa numai spatele aproximativ 2-3- cm.

Avatar utilizator
Draku
pasionat
Mesaje: 675
Membru din: Dum 25-Apr-2004 20:28
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Draku » Mar 31-Mai-2005 17:30

si eu as fi curios sa stiu raspunsul, si a mea a avut acelasi comportament...
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 31-Mai-2005 18:44

Nu este nimic grav.S-au mai bucurat si altii dupa incarcarea sferelor crezand ca s-au rezolvat problemele la hidraulica peste noapte. :)
Eu unul cred ca vinovat de toate astea este gazul care nu este tocmai 100%pur.Daca inlocuiti sferele cu unele originale sau chiar reconditionate nu o sa se mai intample acelasi lucru.

niros
pasionat
Mesaje: 158
Membru din: Mar 14-Sep-2004 11:36
Localitate: tg-jiu

hidraulica

Mesajde niros » Mar 31-Mai-2005 18:52

In nici un caz nu este de vina gazul. Pana la urma poti sa bagi si aer. Avantajul azotului este ca presiunea lui nu depinde de temperatura. Din cauza asta se baga azot si nu aer. Si apoi gazul nu are decat rolul de a permite modificarea volumului in sfera si deci in felul acesta de a permite realizarea efectului de resort. Altceva este.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 31-Mai-2005 19:01

Avantajul azotului este ca presiunea lui nu depinde de temperatura.

Corect.Iar un gaz impur va depinde de temperatura.
Azotul este si mai compresibil decat aerul.Aerul nu are un coeficient de elasticitate egal cu al azotului.
Parea mea...
Dar ce ar putea fi vinovat de comportamentul asta straniu?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 31-Mai-2005 19:43

e o chestie generala, treaba cu sferele. indiferent ca sint incarcate sau ca sint sfere noi, originale, sistemul se comporta identic dupa ce se umbla la sfere. mai cu seama e vizibil atunci cind sistemul are uzuri in general, cred ca si la o masina mai noua, se comporta la fel, raportat la perioada de timp. adica in loc sa se lase intr-o saptamina, se va lasa in doua. e explicabil prin prisma faptului ca pierderile sint compensate de destinderea membranei in timp ce uleiul se scurgea inspre vas. sta mai mult ridicata pentru ca presiunea fiind mare in sfera, membrana se destinde complet, de abia atunci incepind sa se lase masina, pe cind la o sfera mai descarcata, masina incepe sa se lase cind membrana sferei nu e inca destinsa. alta explicatie nu e
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Mar 31-Mai-2005 20:10

Fenomenul apare chiar si cand se desfac sferele si se pun la loc. De pilda atunci cand curge un o-ring. Nu cred ca are legatura cu tipul sau presiunea sferei, ci numai cu aerul care intra in instalatie in timpul respectivei operatiuni.
Am observat de asemenea ca "minunea" tine mai putin daca aerisesti bine instalatia sau daca practici de 10-15 ori "aerobica Citroen" adica joaca cu maneta sus-jos.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 31-Mai-2005 20:26

e explicabil prin prisma faptului ca pierderile sint compensate de destinderea membranei in timp ce uleiul se scurgea inspre vas. sta mai mult ridicata pentru ca presiunea fiind mare in sfera, membrana se destinde complet, de abia atunci incepind sa se lase masina,

Nu merge nici asta...pai ce dupa 2-3 sapt se descarca sfera?Presiunea este aceeasi si dupa aceasta perioada.

Poate din cauza aerului din instalatie... cu toate ca nu am observat acest lucru numai prin simpla montare si demontare a sferei.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 31-Mai-2005 20:32

nu se descarca sfera in 2 -3 sapt, dar crescind presiunea in circuit, mizeria din sicanele pe care se scurge uleiul inapoi in vas se curata, facind posibila scurgerea mai rapida a uleiului, asa e plauzibil. oricum chestia cu calitatea gazului chiar nu are nici o treaba, ea nu se schimba nici atit in 2-3 sapt
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 31-Mai-2005 20:45

Daca schimb sau nu presiunea din sfere cea din instalatie va fii aceeasi. Admit ca poate m-am inselat in privinta gazului dar...

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 31-Mai-2005 20:46

pai in stationare presiunea pe retur creste daca presiunea din sfera e mai mare nu?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 31-Mai-2005 20:54

Nop.Scade fata de cea normala de lucru. :wink:
In fine fiecare cu parerea lui.

niros
pasionat
Mesaje: 158
Membru din: Mar 14-Sep-2004 11:36
Localitate: tg-jiu

hidraulica

Mesajde niros » Mie 01-Iun-2005 07:03

Deci concluzia ar fi cam asa: trebuie sa bagam aer in instalatie. Am glumit. Eu cred ca de vina sunt reglajele de presiune de la conjunctor si de la valva de siguranta. De exemplu la mine nu curge pe retururi. Sta putin si apoi se lasa dintr-o data. Rapid. Si se aude un fisiit cam in zona de tur. Pe undeva pe la distribuitor sau pe la valva de siguranta. Aceasta nu se poate datora uzurilor din sistem. A incercat cineva pana acum sa verifice valva de siguranta? Este imposibil ca in timp sa nu se decalibreze.

lali
pasionat
Mesaje: 159
Membru din: Mie 17-Mar-2004 14:55
Localitate: Craiova

Mesajde lali » Mie 01-Iun-2005 10:28

E o tema destul de serioasa .
A mea de cate ori am umblat pe instalatie de fiecare data se comporta super (pe partea de presiune ma refer nu pe retururi).
Ma bucuram o saptamana si dupa aceea ............... :?
Astept sugestii

Laurentiu

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Mie 01-Iun-2005 13:01

eu am luat sfere noi . . . hai sa vedem ce zice . . . sfere noi + tratament hidraurincage . . .


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo