nici nu stiu ce problema este (electrica sau mecanica) dar lucrurile stau cam asa: cand am luat masina electromotorul invartea greu dar motorul pornea (exclus baterie slaba). dupa un timp adica vreo 3 zile electromotorul a murit subit (dau contact si nu mai face absolut nimic). bun, zic ca e electromotorul de vina, vorbesc cu mecanicul si acesta imi schimba bucsile si carbunii. a doua zi aceeasi poveste (moarte subita a electromotorului dupa aprox 15-20 de porniri).bun, zic ca e mecanicul prost, ma duc cu gura mare si il pun sa imi schimbe electromotorul. acesta il schimba cu unul bun de pe un 1.9 GT si merge destul de greu si asta. in seara asta a murit si asta.
ce poate sa fie ca nu imi pot da seama si nici mecanicul.
a doua problema este cum pot verifica daca sonda de temperatura instalata pe radiator mai functioneaza ca nu mai porneste electroventilatorul iar acum sunt nevoit sa merg cu el pe direct.
probleme electromotor
Moderator: Echipa Tehnica
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Verifica contactele incepind cu contactul de la automat si terminind cu electromotorul. Mai exista varianta sa iti montezi un releu pentru demaror si in felul asta te asiguri ca comanda electromotorului va primi tensiune maxima. Eu am avut problema asta: dadeam la cheie si nu se auzea decit un clanc sec pt ca electromotorul nu primea destul curent. Dupa mai multe incercari pornea normal.
La pornire mai ajuta daca apesi complet ambreiajul
Later edit: sonda de temperatura e pe blocul motor. Ce vezi tu acolo in fata, probabil ca e rezistenta de la treapta I a ventilatorului.
La pornire mai ajuta daca apesi complet ambreiajul
Later edit: sonda de temperatura e pe blocul motor. Ce vezi tu acolo in fata, probabil ca e rezistenta de la treapta I a ventilatorului.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
rezolvarea
eugenro2001 are dreptate . Mi-am luat inima in dinti si cu ajutorul sfaturilor lui (multumesc !!!) am desfacut electromotorul si m-au apucat durerile de cap - avea carbuni mai mici decat locasurile lor si fusesera tociti stramb si jucau ca naiba acolo, in plus si una din conexiuni se rupsese. Acum inteles de ce invart greu electromotoarele reparate de domnul mecanic Madalin (aviz celorlalti). Am gasit la alpadrino un set de carbuni cu 15 lei si acum electromotorul merge foarte bine.
-
- pasionat
- Mesaje: 429
- Membru din: Sâm 14-Mar-2009 22:04
- Localitate: Großwardein
- Masina: Citroen C3 facelift 2006 1,1i, 61 CP 225 kkm
- 2: Hyundai Elantra 2015 1,6i 132 CP 59 kkm
nicum scrie:Verifica contactele incepind cu contactul de la automat si terminind cu electromotorul. Mai exista varianta sa iti montezi un releu pentru demaror si in felul asta te asiguri ca comanda electromotorului va primi tensiune maxima. Eu am avut problema asta: dadeam la cheie si nu se auzea decit un clanc sec pt ca electromotorul nu primea destul curent. Dupa mai multe incercari pornea normal.
La pornire mai ajuta daca apesi complet ambreiajul
Later edit: sonda de temperatura e pe blocul motor. Ce vezi tu acolo in fata, probabil ca e rezistenta de la treapta I a ventilatorului.
ªtiu cã este vechi postul dar astea sunt simptomele mele. Care a fost problema la tine pânã la urmã ºi cum ai remediat-o ?
Eu nu repar nimic. Informatii si detalii pe PM.
Kurt Cobain a aratat fanilor ca faima nu inseamna doar stralucirea scenei, adoratia multimilor si gramezile de bani.
Kurt Cobain a aratat fanilor ca faima nu inseamna doar stralucirea scenei, adoratia multimilor si gramezile de bani.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu stiu care a fost problema, aparent bobina de comanda de pe electromotor nu primea destul curent. Banuiesc asta pentru ca am pus una noua si facea fix la fel. Apoi am pus releu si nu am mai avut probleme pina acum.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern