Tremur ambreaj C4

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Mie 18-Apr-2007 11:54

Si eu am programat-o din nou la "chinuit"; probabil ca in final le voi zice sa imi schimbe si mie kitul de ambreiaj, chiar si pe banii mei - iar daca asta va rezolva problema si nu va fi acoperita de garantie cred ca o sa dau C3-ul si o sa cumpar alta masina, exclus frantuzeasca :?

SAMmy
pasionat
Mesaje: 431
Membru din: Mie 11-Oct-2006 23:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde SAMmy » Mie 18-Apr-2007 14:26

@mituc: multam pentru explicatie... la mine nu am sesizat nimic de genul asta, dar vroiam sa stiu ca sa fiu mai atent, poate nu imi dau eu seama...
ma mir ca reusesti sa schimbi perfect de fiecare data... eu ratez cel putin 1 din 5 - nu tare, dar la modul ca nu e perfecta schimbarea...
bafta in service!
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mie 18-Apr-2007 16:50

SAMmy scrie:@mituc: multam pentru explicatie... la mine nu am sesizat nimic de genul asta, dar vroiam sa stiu ca sa fiu mai atent, poate nu imi dau eu seama...


Daca va fi cazul iti vei da seama sigur, tremurul este destul de violent, uneori comparabil cu atunci cind mergi pe piatra cubica (fara sa exagerez).

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Sâm 21-Apr-2007 14:10

Am fost azi in service-ul din Suceava (Fetcom) sa vad ce e cu tacanitul din dreapta masinii (audibil doar din interior, din exterior e acoperit de alte zgomote) si, bineinteles, tremuratul ambreajului.
Rabla draq' a vrut sa tacane dupa un timp, insa sa tremure ambreajul nu a vrut :shock:. Cel putin nu din prima, spre disperarea mea care mai facusem si un drum de 2 ore simbata dimineata special pentru asta. Cum o luasem dimineata la 06:00 din fata blocului era inca rece, iar ambreajul nu a fost chiar asa intens folosit pe drumul Iasi-Suceava.(mergeam si prin localitati cu a 5-a cu 59-70).

Asa ca m-am dus pe un drum mai putin circulat unde am facut ca la scoala de soferi porniri de pe loc (fara numar, frate! Juma' de ora in continuu, cam una la 3-5 secunde). La un moment dat a inceput sa puta a hoit, dar urit de tot. Cind am scos botul pe geam mi-am dat seama ca asa pute ambreajul ars de la C4 (nu l-am mai frecat niciodata in asa hal) si ca de fapt pe afara nu e nici o mortaciune (mi s-a parut mie suspect ca erau vreo 2-3 perechi care luau aer pe acolo si erau prea bine-dispusi...). Dar spre fericirea mea (si disperarea lui) cam incepuse deja sa tremure cind putea in halul ala.
Astept un raspuns luni dupa ce transmit baietanii de la Fetcom datele la ATS si primesc si ei la rindul lor un raspuns.

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Dum 22-Apr-2007 08:45

Am citit pe un forum din Anglia ca "generatia 2005" si la C3 si la C4 a fost cu ghinion dpdv al ambreiajelor, cu sensibil de multe ambreiaje schimbate pe garantie :roll:

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Dum 22-Apr-2007 09:46

Mda, a mea e fabricata in februarie 2006, deci e cam pe acolo...

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Dum 22-Apr-2007 10:44

Pai si ambreiajul meu a fost inlocuit pe garantie in decembrie 2005 - deci perioada ar coincide. (Urmeaza o serie de cuvinte colorate :mrgreen: )

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Dum 22-Apr-2007 21:29

A propos, de ceva timp am constatat ca pedala de ambreaj revine mai greu. Stiu ca pateam aceeasi chestie cu frinele de la bicicleta la care le turnam ulei pe sufa, ca nu mai aluneca sufa cum trebuie in teaca aia. Sa fie ceva asemanator si cu cablul de ambreaj? Ca e cam aceeasi senzatie la (ne)revenire.
Aparent nu are nici o legatura cu problema initiala si asta a aparut cam la 1000km dupa tremurul la ambreaj.

Tremurul la ambreaj la plecare si problema nerevenirii pedalei la timp (care mentine ambreajul decuplat) fac masina destul de nasoala de condus in conditii de aglomeratie sau de "graba" (m-a facut pina si un hyundai santa-fe 2.2CRDI la o plecare de pe loc in rampa!!).

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Lun 23-Apr-2007 20:16

Rabla e din ce in ce mai oribila la condus cu cele 2 probleme "conlucrind" simultan. La plecatul de pe loc tremura, la schimbarea de trepte nu revine ambreajul si ramine pentru mult mai mult timp decuplat. Sint la un pas sa ma kc pe mine. Cred ca devin pieton pina se rezolva pentru ca eu vreau sa traiesc si mult si cu creierii intregi.

Avatar utilizator
tartorul
pasionat
Mesaje: 522
Membru din: Lun 02-Mai-2005 19:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde tartorul » Lun 23-Apr-2007 21:00

Pai probabil mai bine pieton decat sa ramai cu ambreiajul blocat. Mai grav sa nu ramai cu el blocat cu masina in viteza. Bafta la service.
Fun Citroen

xerxes
de-abia inscris
Mesaje: 1
Membru din: Lun 23-Apr-2007 20:56
Localitate: Bucuresti

Mesajde xerxes » Lun 23-Apr-2007 21:07

Este posibil ca problemele la ambreaj pe care le intampini sa se traga de la chiptunning-ul facut la masina ta ?

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mar 24-Apr-2007 06:40

xerxes scrie:Este posibil ca problemele la ambreaj pe care le intampini sa se traga de la chiptunning-ul facut la masina ta ?


Care chiptuning? Oricum cistigul la o aspirata ar fi prea mic sa dea peste cap ambreajul. Daca gasesti pe careva care schimba aiurea treptele sau care nu foloseste cum trebuie ambreajul termini mai repede ambreajul si decit pe una cu compresor mecanic si ambreaj stock :)
Tremurul la ambreaj tind sa cred ca e problema clasica, l-au mai avut si altii. Masina nu a fost fortata, are la activ doar 2 plecari cu scirtiit de roti in cei aproape 27k km pe care-i are (una dintre ele cu cauciucuri de iarna pe asfalt curat la +15C, deci pe gheata).
Faptul ca pedala nu revine... parca am mai auzit pe inca o persoana ca s-a plins. Trebuie uns ceva pe acolo probabil... insa faptul ca eu nu mai simt presiune in talpa ma face sa ramin cu piciorul acolo si sa incep sa accelerez si ma trezesc ca o turez cam cu 500rpm peste cit trebuie.

Avatar utilizator
danalarm
pasionat
Mesaje: 328
Membru din: Dum 03-Iul-2005 23:48
Localitate: bucuresti

Mesajde danalarm » Mar 24-Apr-2007 06:52

mituc scrie:
xerxes scrie:Este posibil ca problemele la ambreaj pe care le intampini sa se traga de la chiptunning-ul facut la masina ta ?


Care chiptuning? Oricum cistigul la o aspirata ar fi prea mic sa dea peste cap ambreajul. Daca gasesti pe careva care schimba aiurea treptele sau care nu foloseste cum trebuie ambreajul termini mai repede ambreajul si decit pe una cu compresor mecanic si ambreaj stock :)
Tremurul la ambreaj tind sa cred ca e problema clasica, l-au mai avut si altii. Masina nu a fost fortata, are la activ doar 2 plecari cu scirtiit de roti in cei aproape 27k km pe care-i are (una dintre ele cu cauciucuri de iarna pe asfalt curat la +15C, deci pe gheata).
Faptul ca pedala nu revine... parca am mai auzit pe inca o persoana ca s-a plins. Trebuie uns ceva pe acolo probabil... insa faptul ca eu nu mai simt presiune in talpa ma face sa ramin cu piciorul acolo si sa incep sa accelerez si ma trezesc ca o turez cam cu 500rpm peste cit trebuie.


Salutare. Din cate stiu eu ambreiajul la C4 este hidraulic. poate scapi cu un aierisit ceva ;)

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mar 24-Apr-2007 10:59

danalarm scrie:Salutare. Din cate stiu eu ambreiajul la C4 este hidraulic. poate scapi cu un aierisit ceva ;)


Da, ambreajul este hidraulic si ar fi cazul unei aerisiri daca problema s-ar manifesta permanent, nu doar dupa ce se incalzeste - parerea mea

Anyway, dupa niste ture prin oras si mai ales prin imprejurimi (Dealul Bucium - pentru cine cunoaste zona iesilor) retrogradari sanatoase in trepte (cu accelerare inainte de cuplare), frine de motor in jurul lui 4000rpm, turari pina in jurul lui 5800... ambreajul meu se comporta iar rezonabil (NU mai tremura, IAR!!).

Eu il exploatez mai mult decit sanatos din cite stiu, iar in conditiile astea nu inteleg ce vrea de la viata mea. Ca nu am reusit sa asociez rateurile lui nici cu vremea de afara, nici cu mersul preponderent prin oras, nici cu cel la drum intins, etc. Tot ce am reusit sa vad a fost ca problema a aparut cind masina a mers mai mult intr-o zi sau cind, fiind deplasat la Suceava pentru problema asta si neputind-o reproduce am fost undeva in zona unde am scos pentru prima oara miros de disc ars din el (problema reaparind).
Insa au fost zile in care am mers mult mai mult si problema nu a aparut nici in 4-5 zile.

O alta chestie: cind incepe sa tremure indiferent de cit merg cu masina o tine asa intre 3 si 4 zile. Dupa aia dispare. Azi ar fi fost a 4-a zi si nu a vrut sa-mi mai scoata peri albi, iar faptul ca pedala nu revine cum trebuie e muuult mai usor de suportat.

Eu nu mai inteleg nimic. Asta e intr-adevar tehnologie cu personalitate, te fecundeaza la melodie de-ti fata mintea... :cry: Mai ceva decit o pisica inteligenta, macar la aia iti poti rezerva dreptul de a-i largi anusul cu spitul bocancului si se prinde de problema, dar la rabluta mea ce draq' sa-i fac?!?! :shock:

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Mar 24-Apr-2007 11:35

Exact acelasi gen de simptome le am si eu - si deja au inceput sa imi dea cu flit cei de la ATS ](*,) Oricum din cate m-am mai informat si pe alte forumuri la alte marci de masini problema ar fi legata de discul de ambreiaj. Sa ne tii la curent.


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO