
Tremur ambreaj C4
Moderator: Echipa Tehnica
@mituc: multam pentru explicatie... la mine nu am sesizat nimic de genul asta, dar vroiam sa stiu ca sa fiu mai atent, poate nu imi dau eu seama...
ma mir ca reusesti sa schimbi perfect de fiecare data... eu ratez cel putin 1 din 5 - nu tare, dar la modul ca nu e perfecta schimbarea...
bafta in service!
ma mir ca reusesti sa schimbi perfect de fiecare data... eu ratez cel putin 1 din 5 - nu tare, dar la modul ca nu e perfecta schimbarea...
bafta in service!
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Citroën C4 Coupé VTR
SAMmy scrie:@mituc: multam pentru explicatie... la mine nu am sesizat nimic de genul asta, dar vroiam sa stiu ca sa fiu mai atent, poate nu imi dau eu seama...
Daca va fi cazul iti vei da seama sigur, tremurul este destul de violent, uneori comparabil cu atunci cind mergi pe piatra cubica (fara sa exagerez).
Am fost azi in service-ul din Suceava (Fetcom) sa vad ce e cu tacanitul din dreapta masinii (audibil doar din interior, din exterior e acoperit de alte zgomote) si, bineinteles, tremuratul ambreajului.
Rabla draq' a vrut sa tacane dupa un timp, insa sa tremure ambreajul nu a vrut
. Cel putin nu din prima, spre disperarea mea care mai facusem si un drum de 2 ore simbata dimineata special pentru asta. Cum o luasem dimineata la 06:00 din fata blocului era inca rece, iar ambreajul nu a fost chiar asa intens folosit pe drumul Iasi-Suceava.(mergeam si prin localitati cu a 5-a cu 59-70).
Asa ca m-am dus pe un drum mai putin circulat unde am facut ca la scoala de soferi porniri de pe loc (fara numar, frate! Juma' de ora in continuu, cam una la 3-5 secunde). La un moment dat a inceput sa puta a hoit, dar urit de tot. Cind am scos botul pe geam mi-am dat seama ca asa pute ambreajul ars de la C4 (nu l-am mai frecat niciodata in asa hal) si ca de fapt pe afara nu e nici o mortaciune (mi s-a parut mie suspect ca erau vreo 2-3 perechi care luau aer pe acolo si erau prea bine-dispusi...). Dar spre fericirea mea (si disperarea lui) cam incepuse deja sa tremure cind putea in halul ala.
Astept un raspuns luni dupa ce transmit baietanii de la Fetcom datele la ATS si primesc si ei la rindul lor un raspuns.
Rabla draq' a vrut sa tacane dupa un timp, insa sa tremure ambreajul nu a vrut

Asa ca m-am dus pe un drum mai putin circulat unde am facut ca la scoala de soferi porniri de pe loc (fara numar, frate! Juma' de ora in continuu, cam una la 3-5 secunde). La un moment dat a inceput sa puta a hoit, dar urit de tot. Cind am scos botul pe geam mi-am dat seama ca asa pute ambreajul ars de la C4 (nu l-am mai frecat niciodata in asa hal) si ca de fapt pe afara nu e nici o mortaciune (mi s-a parut mie suspect ca erau vreo 2-3 perechi care luau aer pe acolo si erau prea bine-dispusi...). Dar spre fericirea mea (si disperarea lui) cam incepuse deja sa tremure cind putea in halul ala.
Astept un raspuns luni dupa ce transmit baietanii de la Fetcom datele la ATS si primesc si ei la rindul lor un raspuns.
A propos, de ceva timp am constatat ca pedala de ambreaj revine mai greu. Stiu ca pateam aceeasi chestie cu frinele de la bicicleta la care le turnam ulei pe sufa, ca nu mai aluneca sufa cum trebuie in teaca aia. Sa fie ceva asemanator si cu cablul de ambreaj? Ca e cam aceeasi senzatie la (ne)revenire.
Aparent nu are nici o legatura cu problema initiala si asta a aparut cam la 1000km dupa tremurul la ambreaj.
Tremurul la ambreaj la plecare si problema nerevenirii pedalei la timp (care mentine ambreajul decuplat) fac masina destul de nasoala de condus in conditii de aglomeratie sau de "graba" (m-a facut pina si un hyundai santa-fe 2.2CRDI la o plecare de pe loc in rampa!!).
Aparent nu are nici o legatura cu problema initiala si asta a aparut cam la 1000km dupa tremurul la ambreaj.
Tremurul la ambreaj la plecare si problema nerevenirii pedalei la timp (care mentine ambreajul decuplat) fac masina destul de nasoala de condus in conditii de aglomeratie sau de "graba" (m-a facut pina si un hyundai santa-fe 2.2CRDI la o plecare de pe loc in rampa!!).
Rabla e din ce in ce mai oribila la condus cu cele 2 probleme "conlucrind" simultan. La plecatul de pe loc tremura, la schimbarea de trepte nu revine ambreajul si ramine pentru mult mai mult timp decuplat. Sint la un pas sa ma kc pe mine. Cred ca devin pieton pina se rezolva pentru ca eu vreau sa traiesc si mult si cu creierii intregi.
xerxes scrie:Este posibil ca problemele la ambreaj pe care le intampini sa se traga de la chiptunning-ul facut la masina ta ?
Care chiptuning? Oricum cistigul la o aspirata ar fi prea mic sa dea peste cap ambreajul. Daca gasesti pe careva care schimba aiurea treptele sau care nu foloseste cum trebuie ambreajul termini mai repede ambreajul si decit pe una cu compresor mecanic si ambreaj stock

Tremurul la ambreaj tind sa cred ca e problema clasica, l-au mai avut si altii. Masina nu a fost fortata, are la activ doar 2 plecari cu scirtiit de roti in cei aproape 27k km pe care-i are (una dintre ele cu cauciucuri de iarna pe asfalt curat la +15C, deci pe gheata).
Faptul ca pedala nu revine... parca am mai auzit pe inca o persoana ca s-a plins. Trebuie uns ceva pe acolo probabil... insa faptul ca eu nu mai simt presiune in talpa ma face sa ramin cu piciorul acolo si sa incep sa accelerez si ma trezesc ca o turez cam cu 500rpm peste cit trebuie.
mituc scrie:xerxes scrie:Este posibil ca problemele la ambreaj pe care le intampini sa se traga de la chiptunning-ul facut la masina ta ?
Care chiptuning? Oricum cistigul la o aspirata ar fi prea mic sa dea peste cap ambreajul. Daca gasesti pe careva care schimba aiurea treptele sau care nu foloseste cum trebuie ambreajul termini mai repede ambreajul si decit pe una cu compresor mecanic si ambreaj stock
Tremurul la ambreaj tind sa cred ca e problema clasica, l-au mai avut si altii. Masina nu a fost fortata, are la activ doar 2 plecari cu scirtiit de roti in cei aproape 27k km pe care-i are (una dintre ele cu cauciucuri de iarna pe asfalt curat la +15C, deci pe gheata).
Faptul ca pedala nu revine... parca am mai auzit pe inca o persoana ca s-a plins. Trebuie uns ceva pe acolo probabil... insa faptul ca eu nu mai simt presiune in talpa ma face sa ramin cu piciorul acolo si sa incep sa accelerez si ma trezesc ca o turez cam cu 500rpm peste cit trebuie.
Salutare. Din cate stiu eu ambreiajul la C4 este hidraulic. poate scapi cu un aierisit ceva ;)
danalarm scrie:Salutare. Din cate stiu eu ambreiajul la C4 este hidraulic. poate scapi cu un aierisit ceva ;)
Da, ambreajul este hidraulic si ar fi cazul unei aerisiri daca problema s-ar manifesta permanent, nu doar dupa ce se incalzeste - parerea mea
Anyway, dupa niste ture prin oras si mai ales prin imprejurimi (Dealul Bucium - pentru cine cunoaste zona iesilor) retrogradari sanatoase in trepte (cu accelerare inainte de cuplare), frine de motor in jurul lui 4000rpm, turari pina in jurul lui 5800... ambreajul meu se comporta iar rezonabil (NU mai tremura, IAR!!).
Eu il exploatez mai mult decit sanatos din cite stiu, iar in conditiile astea nu inteleg ce vrea de la viata mea. Ca nu am reusit sa asociez rateurile lui nici cu vremea de afara, nici cu mersul preponderent prin oras, nici cu cel la drum intins, etc. Tot ce am reusit sa vad a fost ca problema a aparut cind masina a mers mai mult intr-o zi sau cind, fiind deplasat la Suceava pentru problema asta si neputind-o reproduce am fost undeva in zona unde am scos pentru prima oara miros de disc ars din el (problema reaparind).
Insa au fost zile in care am mers mult mai mult si problema nu a aparut nici in 4-5 zile.
O alta chestie: cind incepe sa tremure indiferent de cit merg cu masina o tine asa intre 3 si 4 zile. Dupa aia dispare. Azi ar fi fost a 4-a zi si nu a vrut sa-mi mai scoata peri albi, iar faptul ca pedala nu revine cum trebuie e muuult mai usor de suportat.
Eu nu mai inteleg nimic. Asta e intr-adevar tehnologie cu personalitate, te fecundeaza la melodie de-ti fata mintea...


Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO