Stiti cumva cum se identifica norma de poluare a motorului la citroen?
Din seria motorului sau seria caroseriei (seria de identificare).
Ma intereseaza deoarece am gasit un citroen second in germania despre care neamtul spune ca e euro4, dar am dubii fiindca e fabricatie 2004?!
IDENTIFICARE NORMA EURO 4
Moderator: Echipa Tehnica
- nenea cosmos
- simpatizant
- Mesaje: 76
- Membru din: Sâm 31-Mar-2007 23:18
- Localitate: Bucuresti
daca masina este pe lista atunci este cel putin euro 3
http://www.rarom.ro/Liste_euro3.pdf
pentru euro 4 e important sa nu se creada ca D4 din germania este acelasi lucru cu euro 4, nu tine intotdeauna.
daca chiar vrei masina respectiva vezi ca poti sa completezi la rar o cerere cu caracteristricile masinii si sa platesti o taxa despre care nu stiu cit costa ca sa iti zica ei ce euro are masina. euro 4 e introdus la noi de la 1 ianuarie 2007 si inca n-a aparut un tabel "oficial" cu motoarele care sint echipate corespunzator deci orice sfat pe care il primesti e la risc. probabil ca vrei sa economisesti citeva sute de euro la inmatriculare dar doar la rar afli exact pentru ca chestionarul publicat de ei pe net (unde spui pina si ce fel de tractiune are masina) e de pe timpul lui euro 3.
http://www.rarom.ro/Liste_euro3.pdf
pentru euro 4 e important sa nu se creada ca D4 din germania este acelasi lucru cu euro 4, nu tine intotdeauna.
daca chiar vrei masina respectiva vezi ca poti sa completezi la rar o cerere cu caracteristricile masinii si sa platesti o taxa despre care nu stiu cit costa ca sa iti zica ei ce euro are masina. euro 4 e introdus la noi de la 1 ianuarie 2007 si inca n-a aparut un tabel "oficial" cu motoarele care sint echipate corespunzator deci orice sfat pe care il primesti e la risc. probabil ca vrei sa economisesti citeva sute de euro la inmatriculare dar doar la rar afli exact pentru ca chestionarul publicat de ei pe net (unde spui pina si ce fel de tractiune are masina) e de pe timpul lui euro 3.
LUCK33RO scrie:E vorba de un C3, desigur...Stiu ca nemtii au tampenia aia de D3,D4 care nu prea corespunde cu normele E3, E4
Ma gandeam ca din seria de identificare rezulta si norma Euro! La voi in taloane seria nu are corespondenta in euro?
In talon te uiti la numarul de omologare ca sa identifici norma Euro. Din pacate, nici metoda asta nu cred ca e 100% sigura.
Daca ma uit in talonul meu, conform numarului de omologare, masina mea C3 1.4 HDi, produsa in 2006, este Euro 3 (E3). Daca intreb la ATS, mi se spune ca motorul meu e Euro 4. Ce sa mai cred?
- nenea cosmos
- simpatizant
- Mesaje: 76
- Membru din: Sâm 31-Mar-2007 23:18
- Localitate: Bucuresti
ats sau altcineva iti spune ca motorul este euro 4 pentru ca "probabil" corespunde. fiind produsa in 2006 este sigur euro 3 si poate chiar euro 4 iar dealerii de la 1 ian 2007 au o problema, sa vinda masinile euro3 cit mai euro 4. la multe dintre ele merge pentru ca chiar sint euro 4 dar e problema dealerilor sa isi treaca masinile prin tot circul de la rar. pina cind rar nu publica o lista cu masini euro 4 o sa o tot tinem intr-o speculatie.
normele germane D3 si D4 prevad aceleasi baremuri pentru poluare cu euro dar se pare ca aici se termina echivalenta intre ele pentru ca nemtii au facut normele cind euro 3 si 4 nu erau inca stabilite, nemtii au luat-o inainte...
este o poveste intreaga cu noxele identice si la motorul rece, si la cel cald, plus ca masina trebuie sa isi pastreze caracteristicile 60 000 km la euro 3 si 100 000 km la euro 4.
din balaceala asta eu am tras o singura concluzie prin noiembrie anul trecut dupa ce am mai citit una sau alta: doar pentru masini fabricate incepind cu 2005 un D4 poate sa semene suficient cu euro 4. practic daca te duci la rar numai cu o masina fabricata dupa 2005 poti avea sanse sa fie euro 4. parerea mea.
normele germane D3 si D4 prevad aceleasi baremuri pentru poluare cu euro dar se pare ca aici se termina echivalenta intre ele pentru ca nemtii au facut normele cind euro 3 si 4 nu erau inca stabilite, nemtii au luat-o inainte...
este o poveste intreaga cu noxele identice si la motorul rece, si la cel cald, plus ca masina trebuie sa isi pastreze caracteristicile 60 000 km la euro 3 si 100 000 km la euro 4.
din balaceala asta eu am tras o singura concluzie prin noiembrie anul trecut dupa ce am mai citit una sau alta: doar pentru masini fabricate incepind cu 2005 un D4 poate sa semene suficient cu euro 4. practic daca te duci la rar numai cu o masina fabricata dupa 2005 poti avea sanse sa fie euro 4. parerea mea.
Re: IDENTIFICARE NORMA EURO 4
LUCK33RO scrie:Stiti cumva cum se identifica norma de poluare a motorului la citroen?
Trebuie sa sti Numarul de Omologare al masinii. De exemplu, daca te uiti pe un talon, gasesti la pozitia no.10. Ultimele doua caractere iti spun ce norma de poluare respecta.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@LUCK33RO: citeste aici:
http://www.totalauto.ro/2007/01/12/norm ... -germania/
http://www.totalauto.ro/2007/01/12/norm ... -germania/
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu