Vreau sa-mi montez o alarma Viper 5900 cu pornire motor.
Pentru asta cipul dintr-una din chei va fi pus pe masina.
Ce riscuri imi asum?
In loc sa scada riscul de a fi furata masina, de fapt creste ?
Exista riscuri la montarea unei alarme cu pornire motor?
Moderator: Echipa Tehnica
Alarma cu pornire motor are un singur avantaj. Faptul ca alarma iti porneste singura motorul in momentul in care descui masina. Nu creste cu nimic nivelul de siguranta impotriva furtului, ba dimpotriva. E doar pentru oamenii comozi, carora nu le place sa dea singuri la cheie...
Plus ca daca uiti sa scoti masina din viteza cand pleci din masina si vii dup-aia si o descui din alarma, s-ar putea sa faci o mare bucurie si tie si vecinului de parcare.
Datorita riscurilor de securitate (faptul ca lasi o cheie in masina pentru ca alarma sa poata porni motorul), precum si datorita interventiilor nu tocmai "ortodoxe" asupra cablajului masinii, eu unul n-as recomanda montarea unei astfel de alarme.
Ai grija daca ai Casco. S-ar putea sa ai probleme cu societatea de asigurare. Nu este permisa lasarea cheii masinii in interior, in caz contrar nu vei incasa nicio despagubire daca vei avea parte de vreun furt partial sau total (Doamne fereste, nu-ti doresc asta).
Grija mare si studiaza bine problema inainte sa te apuci de treaba.
Plus ca daca uiti sa scoti masina din viteza cand pleci din masina si vii dup-aia si o descui din alarma, s-ar putea sa faci o mare bucurie si tie si vecinului de parcare.
Datorita riscurilor de securitate (faptul ca lasi o cheie in masina pentru ca alarma sa poata porni motorul), precum si datorita interventiilor nu tocmai "ortodoxe" asupra cablajului masinii, eu unul n-as recomanda montarea unei astfel de alarme.
Ai grija daca ai Casco. S-ar putea sa ai probleme cu societatea de asigurare. Nu este permisa lasarea cheii masinii in interior, in caz contrar nu vei incasa nicio despagubire daca vei avea parte de vreun furt partial sau total (Doamne fereste, nu-ti doresc asta).
Grija mare si studiaza bine problema inainte sa te apuci de treaba.
Chestia asta cu alarma care porneste motorul e buna in alte circumstante. In garaje, mai ales iarna ca atunci cand intri in masina sa fie deja cald (sau vara/rece).
E buna in tari civilizate...
La noi, e o aiureala, mai ales ca asiguratorii, un stat-in-sta dealtfel, fac figuri la auzul acestei vesti.
Eu nu as recomanda asa ceva, indiferent cat de interesant suna.
E buna in tari civilizate...
La noi, e o aiureala, mai ales ca asiguratorii, un stat-in-sta dealtfel, fac figuri la auzul acestei vesti.
Eu nu as recomanda asa ceva, indiferent cat de interesant suna.
vldst scrie:Alarma cu pornire motor are un singur avantaj. Faptul ca alarma iti porneste singura motorul in momentul in care descui masina. Nu creste cu nimic nivelul de siguranta impotriva furtului, ba dimpotriva. E doar pentru oamenii comozi, carora nu le place sa dea singuri la cheie...
Plus ca daca uiti sa scoti masina din viteza cand pleci din masina si vii dup-aia si o descui din alarma, s-ar putea sa faci o mare bucurie si tie si vecinului de parcare.
Datorita riscurilor de securitate (faptul ca lasi o cheie in masina pentru ca alarma sa poata porni motorul), precum si datorita interventiilor nu tocmai "ortodoxe" asupra cablajului masinii, eu unul n-as recomanda montarea unei astfel de alarme.
Ai grija daca ai Casco. S-ar putea sa ai probleme cu societatea de asigurare. Nu este permisa lasarea cheii masinii in interior, in caz contrar nu vei incasa nicio despagubire daca vei avea parte de vreun furt partial sau total (Doamne fereste, nu-ti doresc asta).
Grija mare si studiaza bine problema inainte sa te apuci de treaba.
Nu se lasa cheia in interior..Se face bypass la tot sistemul antitheft! Sau asta cu lasatul cheii e vreo metoda mai noua?
Eu cand am vrut sa imi pun alarma d-asta m-am dus la Falcon, si asa mi-au zis. M-au linistit repede insa!!
Nu se lasa toata cheia in masina ci doar cipul din interiorul ei, deci cam acelasi lucru 
Cred ca mi-a trecut de astfel de comoditati, intradevar singurele motive pentru care doream acest lucru era vara sa racoresc masina inainte de a intra in ea (apropo mi se pare ca se incalzeste fff tare chiar si in acesta perioada a anului) si iarna ca s-o incalzesc.

Cred ca mi-a trecut de astfel de comoditati, intradevar singurele motive pentru care doream acest lucru era vara sa racoresc masina inainte de a intra in ea (apropo mi se pare ca se incalzeste fff tare chiar si in acesta perioada a anului) si iarna ca s-o incalzesc.
Se lasa toata cheia. Am vazut asta la un Viper. Avea efectiv "butucul" in care se baga cheia! (Ma rog, e o chestie plata, cheia sta culcata, dar tre' sa fie contact intre metalul de la cheie si acel "circuit" ca sa ajunga semnalul de la CIP.
Nu se lasa cheia inauntru, dar se umbla la CB (o mica adaugire soft), in cazul unei masini Keyless Entry (gen Megane, Toyota, Passat, etc.)
Nu se lasa cheia inauntru, dar se umbla la CB (o mica adaugire soft), in cazul unei masini Keyless Entry (gen Megane, Toyota, Passat, etc.)
Matrixu, nu stiu exact cum se procedeaza. Probabil nu se lasa cheia cu totul in masina, dar in cel mai fericit caz, se scoate cipul din cheia de rezerva, ceea ce oricum creeaza o bresa de securitate.
Imobilizatorul electronic este montat pe sistemul de alimentare cu carburant al motorului, nu este ceva pur electric (montat pe demaror, de exemplu). Probabil impiedica electronic actionarea pompei de alimentare cu carburant. Nu stiu daca se poate face asa usor bypass la sistemul asta electronic. Daca pompa e codata si trebuie sa primeasca codul de la cheie, e cam greu... E nevoie de cipul de pe cheie.
Imobilizatorul electronic este montat pe sistemul de alimentare cu carburant al motorului, nu este ceva pur electric (montat pe demaror, de exemplu). Probabil impiedica electronic actionarea pompei de alimentare cu carburant. Nu stiu daca se poate face asa usor bypass la sistemul asta electronic. Daca pompa e codata si trebuie sa primeasca codul de la cheie, e cam greu... E nevoie de cipul de pe cheie.
Pai da..dar nu m-am exprimat eu cum trebuie.. Ce am vrut sa zic suna asa:
Prin bypass: se pune cipul ala din cheie undeva ca sa fie citit tot timpul, nu e nevoie de toata cheia acolo. De ce bypass? Pai daca eu hotz, vin cu o alta cheie pornesc masina fara probleme, pentru ca antitheft system e bypassed.
Alte modificar in soft eu nu stiu sa se faca, cel putin la mine nu era cazul cand am vrut sa montez un Viper 790xv parca cu modul de pornire automata
Amandoi am zis acelasi lucru dar sub alta forma!
Prin bypass: se pune cipul ala din cheie undeva ca sa fie citit tot timpul, nu e nevoie de toata cheia acolo. De ce bypass? Pai daca eu hotz, vin cu o alta cheie pornesc masina fara probleme, pentru ca antitheft system e bypassed.
Alte modificar in soft eu nu stiu sa se faca, cel putin la mine nu era cazul cand am vrut sa montez un Viper 790xv parca cu modul de pornire automata
Amandoi am zis acelasi lucru dar sub alta forma!
Da, ideea e ca fara codul de pe cheie nu poti porni motorul. Pana la urma chip-ul pe care e stocat codul cheii conteaza. Sunt fel si fel de sisteme de alarma. La unele se lasa probabil cheia cu totul intr-un butuc special, la altele trebuie scos chipul din cheia de rezerva.
Mi se pare totusi cam riscanta montarea unei astfel de alarme.
Mi se pare totusi cam riscanta montarea unei astfel de alarme.
vldst scrie:Plus ca daca uiti sa scoti masina din viteza cand pleci din masina si vii dup-aia si o descui din alarma, s-ar putea sa faci o mare bucurie si tie si vecinului de parcare.
De unde scoateti toate astea???
Chiar va place sa da-ti sfaturi doar ca sa le da-ti???
Nu ai cum sa lasi masina in viteza, voi crede-ti ca nu s-au gandit la chestia asta???
Imi pare rau de raspunsul mai acid, dar este a 10-a oara cand aud chestia asta. Ca sa poti porni masina a 2-a zi din telecomanda trebuie sa indeplinesti anumiti pasi:
1. Frana de mana trebuie sa fie trasa
2. Masina nu trebuie sa fie in viteza
3. Se apasa butonul de la telecomanda cu motorul pornit si se scoate cheia din contact (motorul ramanand pornit).
4. Motorul se opreste din telecomanda
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu