aveti dreptate, e mai mare cheltuiala, dar sistemul asta din Romania este bolnav si plin numai de interese ca altfel se puteau inmatricula si masini din vest(nu vorbesc de cele euro 3) cum se inmatriculeaza in majoritatea tarilor civilizate....; si plus de asta nu mai erau asa de scumpe jafurile de la noi din tara de pe piata secon-hand si aici ma refer la samsari si la afaceristi de duzina, care din asta traiesc.
Referitor la Xantia cu euro 3

, era odata un tip cu una din 1998 pe autovit am vazut-o, bleu metalizat si cu cutie automata, cerea parca 5000 de euro;zicea ca este inmatriculabila,din poze se vedea ca are numere rosii de bucuresti, ce ziceti , o fi avand euro 3 sau respectivul a inmatriculat-o cand se putea?De ce sa aiba numere rosii totusi, daca o fi fost inmatriculata ?A radiat-o inainte sa o vanda sau abia o adusese???
Voi ce ziceti?