
problema la hidraulica
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
parca tot mai simplu ar fi sa arunci o curea la pompa aia si sa o legi de o fulie...in felul asta pedala de acceleratie ar avea o influenta reala asupra vitezei de ridicare a masinutei. Eu sunt multumit de faptul ca hidraulica mea nu depinde de electronica prea rau (cu exceptia sondei de nivel din rezervorul LHM). Dar, este totusi mare lucru sa ai masina hidraulica ;)
Sper sa nu va suparati pe mine.. incercam sa mai destind un pic atmosfera
Sper sa nu va suparati pe mine.. incercam sa mai destind un pic atmosfera
Relu
nu stiu care este problema inca la chestia asa...a trebuit sa umbul la placute de frana si binenteles cand am coborat-o de pe cric s-a lasat de tot...am lasat-o putin dupa care a inceput singura sa se ridice...fara probleme(in loc sa o las in pace am zis sa o pornesc )in momentul in acre am pornit-o s-a ars siguranta...
nu stiu de ce...dupa ce am schimbat siguranta am tinut putin accelerat si nu am mai avut probleme...
e clar ca e cava electric...in momentul in care vrea sa se ridice probabil ca vrea prea mult curent si vazand ca nu are de unde ma gandesc arde siguranta...pt ca daca accelerez alternatorul "baga "mai mult curent si nu mai arde siguranta...e o chestie ciudata care nu stiu ce sa zic sa aibe...nu vrea sa mai ajung in service ...caci am fost de 2 ori ...mi-au oprit masina acolo in amandoua situatiile ...pria oara nu as tiut ce are ,a doua oara mi-a dat o concluzie dup[a care am plecat acasa ...am trecut pe la pompa si sa constat ca a fost doar de la motorina...asa ca.......
nu stiu de ce...dupa ce am schimbat siguranta am tinut putin accelerat si nu am mai avut probleme...
e clar ca e cava electric...in momentul in care vrea sa se ridice probabil ca vrea prea mult curent si vazand ca nu are de unde ma gandesc arde siguranta...pt ca daca accelerez alternatorul "baga "mai mult curent si nu mai arde siguranta...e o chestie ciudata care nu stiu ce sa zic sa aibe...nu vrea sa mai ajung in service ...caci am fost de 2 ori ...mi-au oprit masina acolo in amandoua situatiile ...pria oara nu as tiut ce are ,a doua oara mi-a dat o concluzie dup[a care am plecat acasa ...am trecut pe la pompa si sa constat ca a fost doar de la motorina...asa ca.......

- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
Problema este in motorasul de la pompa hidraulica sau in altceva din instalatia electrica .Masina s-a lasat pt ca siguranta s-a ars iar in felul asta pompa nu a mai lucrat.In mod normal,pompa lucreaza oricand scade presiunea in instalatia hidraulica,indiferent daca masina e pornita sau nu.Deci,trebuie dusa la electrician auto ,nu la mecanic !
mecanic ....ma refeream ca am fost de 2 ori la ATS nu la orice mecanic....stiu ca ea merge cand are nevoie dar ma gandesc ca ceva fura curent si nu mai ajunge destul la acel motoras din moment ce daca o las de tot jos cu motorul oprit ea se ridica fara probleme...daca o las jos de tot in schimb cu motorul pornit...se arde siguranta daca nu accelerez putin....
e vb doar cand ea se ridica de jos de la prima pozitie...in rest nu are absolut nici o problema....
e vb doar cand ea se ridica de jos de la prima pozitie...in rest nu are absolut nici o problema....
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
Am avut si noi o singura data un caz asemanator cu un client care a busit masina in bot si a refuzat transportul pe platforma, a venit cu ea pe roti 150km si dupa ce apasa pe butonul de ridicat suspensie a inceput sa arda sigurantele.
problema era de la contactul electric al ventilatorului de racire care transmitea mai mult curent in reteaua masinii.
Cel mai bine este sa nu il schimbi singur pentru ca e posibil sa il arzi si pe al doilea.
ai aici poza:

Pretul cu TVA inclus este de 2839 Ron, codul este in schimb numai in functie de seria de sasiu.
problema era de la contactul electric al ventilatorului de racire care transmitea mai mult curent in reteaua masinii.
Cel mai bine este sa nu il schimbi singur pentru ca e posibil sa il arzi si pe al doilea.
ai aici poza:

Pretul cu TVA inclus este de 2839 Ron, codul este in schimb numai in functie de seria de sasiu.
Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst