Citroen C5 cu motorizare pe benzina, sau motorina?!?
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Citroen C5 cu motorizare pe benzina, sau motorina?!?
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Inainte de a porni un nou flame uita-te pe forum ca s-a mai discutat chestiunea asta.
Te rog trece-ti masina in semnatura.
Te rog trece-ti masina in semnatura.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
nicum scrie:Inainte de a porni un nou flame uita-te pe forum ca s-a mai discutat chestiunea asta.
Te rog trece-ti masina in semnatura.
Poate s-a mai discutat, dar vreau sa reiau subiectul deoarece s-au aprins noi discutii pe tema respectiva (vezi http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... sc&start=0 ) si as vrea sa ating unele puncte care nu s-au discutat pana acum, unele, putinele dintre ele fiind:
1. In primul si in primul rand ce ar prefera fiecare, benzina sau motorina, atat cand vine vb de a cumpara o masina personala noua sau second!
2. Ce se merita cu adevarat un motor pe benzina sau motorina! Avantaje, dezavantaje etc.
3. C5-ul per ansamblu la motorinzare (si cutia de viteze) care este cel mai preferat, benzina sau motorina? (de ex eu sunt destul de dezamagit de motorul meu 2.0 HDI, mai tot timpu am avut probleme cu el, vreau sa vad si parerile altora, atat depre cele pe benzina cat si motorina)
Deci, subiectul este redeschis...
Si acum o chestiune personala: NU POT SA IMI PUN POZA LA AVATAR (degeaba uplodez poze de sub 150x150 si cativa kilo sau linkuri cu poze ca nu imi apar) crezi ca nu as vrea sau imi este lene?!? ( Warning: copy(./images/avatars/2186764014644665ba20d0.jpg) [function.copy]: failed to open stream: Permission denied in /var/www/www.cniculescu.ro/forum/includes/usercp_avatar.php on line 227
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/www.cniculescu.ro/forum/includes/usercp_avatar.php:227) in /var/www/www.cniculescu.ro/forum/includes/page_header.php on line 467
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/www.cniculescu.ro/forum/includes/usercp_avatar.php:227) in /var/www/www.cniculescu.ro/forum/includes/page_header.php on line 469
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/www.cniculescu.ro/forum/includes/usercp_avatar.php:227) in /var/www/www.cniculescu.ro/forum/includes/page_header.php on line 470 ) deci, efectiv nu stiu unde si la cine sa ma adresez cu aceste probleme!?!? Si am trecut si la semnatura, ocupatie si interese detalii despre masina mea si degeaba, nu imi apare... sper sa se rezolve si problema asta cu ajutorul unui moderator....
Ultima oară modificat Vin 11-Mai-2007 14:50 de către BauBau, modificat 1 dată în total.
-
eugenro2001
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Daca e vorba de clasica dilema "Benzina sau Diesel" continua discutia in topicul respectiv.
Daca e vorba de probleme specifice C5 atunci continui aici.
Poza o pui pe imageshack.us si copiezi "direct link" in campul pt avatar din profil.
Vad ca datele din semnatura au aparut....
P.S. si ia-o mai usor ca nu ti-a spus nimeni ca esti lenes.....
P.P.S. daca nu reusesti cu avatarul, trimite-mi mie pe email
Daca e vorba de probleme specifice C5 atunci continui aici.
Poza o pui pe imageshack.us si copiezi "direct link" in campul pt avatar din profil.
Vad ca datele din semnatura au aparut....
P.S. si ia-o mai usor ca nu ti-a spus nimeni ca esti lenes.....
P.P.S. daca nu reusesti cu avatarul, trimite-mi mie pe email
Pai in mare parte ma refeream la motorizarea de pe C5, vreau sa aflu care ar fi motorizarea "ideala" (deoarece am posibilitatea sa fac schimb cu un C5 pe benzina si cutie automata si as vrea sa vad daca fac alegerea corecta sau nu) si chiar in vederea cumpararii altei masini...
Datele am vazut ca au aparut, dar poza de la avatar tot nu reusesc sa o pun, efectiv nu merge, inclusiv cu imageshack.us...
Datele am vazut ca au aparut, dar poza de la avatar tot nu reusesc sa o pun, efectiv nu merge, inclusiv cu imageshack.us...
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
BauBau scrie:Pai in mare parte ma refeream la motorizarea de pe C5, vreau sa aflu care ar fi motorizarea "ideala" (deoarece am posibilitatea sa fac schimb cu un C5 pe benzina si cutie automata si as vrea sa vad daca fac alegerea corecta sau nu) si chiar in vederea cumpararii altei masini...
Datele am vazut ca au aparut, dar poza de la avatar tot nu reusesc sa o pun, efectiv nu merge, inclusiv cu imageshack.us...
Alegerea va fi intotdeauna o chestiune subiectiva, dincolo de argumentele pro sau contra care se pot aduce. In cazul particular de fata, care ar fi motivele care te-ar determina sa faci schimbul asta?
Eu vad asa:
- C5 automat pe benzina are 4 viteze, deci asteapta-te sa iti creasca consumul
- la C5 automat comfortul va fi semnificativ mai mare din motive de motor si cutie
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
intre benzina si diesel eu cred ca bnu este decat o chestiune personala ... cat de dili esti sa alegi o motorizare sau alta ..
eu ador motorina, imi place mie cum face masina asa ..
in schimb am multi prieteni care detesta astefle de motoare.
polemici intre noi de genul care are consum mai mic insa reviziile sunt mai scumpe si alte chestii din astea sunt de atatia ani ..
eu vreau diesel ca asa mi-a casunat mie .. si nu as putea aduce un argument care " sa rupa gura targului" de ce anume .. asa ca ..
alegi exact ce iti place ...

eu ador motorina, imi place mie cum face masina asa ..
in schimb am multi prieteni care detesta astefle de motoare.
polemici intre noi de genul care are consum mai mic insa reviziile sunt mai scumpe si alte chestii din astea sunt de atatia ani ..
eu vreau diesel ca asa mi-a casunat mie .. si nu as putea aduce un argument care " sa rupa gura targului" de ce anume .. asa ca ..
alegi exact ce iti place ...
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Pentru un C5 si alte masini relativ mari, categoric alegerea optima este dieselul. Consumul unui benzinar de 2l care pune in miscare o greutate de aprox 1,5 t este mult mai mare decat al unui diesel, iar daca tinem cont de un parcurs de aprox 15 k km/an, avantajul este net.
Cu totul altfel se pune problema la masinile usoare de capacitate mica unde diferentele de consum dintre diesel si otto nu mai sunt atat de mari. Aici cred ca avantajul este in favoarea benzinarului.
Cu totul altfel se pune problema la masinile usoare de capacitate mica unde diferentele de consum dintre diesel si otto nu mai sunt atat de mari. Aici cred ca avantajul este in favoarea benzinarului.
Votez pt. Diesel! Pana acum nu am fost convins dar ia sa va explic ce s-a intamplat:
In fata mea era un Suzuki (mic pe benzina) pe care am vrut sa-l depasesc, mi-a facut loc dar a accelarat si nu m-a lasat nicidecum (era si un drum destul de rau DJ (judetean) nu am mers mai mult de 130), apoi a urmat dealul si la prima serpentina l-am luat usurel nu a putut nici sa se tina de mine.
S-a simtit puterea DIESEL
In fata mea era un Suzuki (mic pe benzina) pe care am vrut sa-l depasesc, mi-a facut loc dar a accelarat si nu m-a lasat nicidecum (era si un drum destul de rau DJ (judetean) nu am mers mai mult de 130), apoi a urmat dealul si la prima serpentina l-am luat usurel nu a putut nici sa se tina de mine.
S-a simtit puterea DIESEL
pr_ovidiu scrie:Votez pt. Diesel! Pana acum nu am fost convins dar ia sa va explic ce s-a intamplat:
In fata mea era un Suzuki (mic pe benzina) pe care am vrut sa-l depasesc, mi-a facut loc dar a accelarat si nu m-a lasat nicidecum (era si un drum destul de rau DJ (judetean) nu am mers mai mult de 130), apoi a urmat dealul si la prima serpentina l-am luat usurel nu a putut nici sa se tina de mine.
S-a simtit puterea DIESEL
S-a simtit cuplul la diesel...ala cu benzina n-a stiut cum sa ii dea, ca altfel nu te apropiai de el...daca zici ca nu l-ai putut depasi pe drum normal..
Pentru cei mai sceptici, le pot spune ca posesor al unei astfel de masini, ca C3 1.4 HDi are niste reprize foarte bune in treptele 4 si 5.
Pentru oras treptele 1 si 2 sunt cam scurte, orice liniuta la semafor pentru masina asta fiind o partida pierduta.
Dar pentru depasirile la drum intins, modul de etajare al cutiei in treptele superioare pune foarte bine in valoare cuplul net superior al dieselului fata de un motor pe benzina, de aceeasi capacitate cilindrica. Pot spune ca am facut niste depasiri pe parcursul carora m-a uimit si pe mine comportamentul foarte bun al diesel-ului meu, care este totusi un motor de cilindree mica.
Cat despre mersul pe serpentine, diesel-ul va avea in mod clar un raspuns mai bun la turatii joase datorita cuplului considerabil mai mare decat cel al unui motor pe benzina.
Pentru oras treptele 1 si 2 sunt cam scurte, orice liniuta la semafor pentru masina asta fiind o partida pierduta.
Dar pentru depasirile la drum intins, modul de etajare al cutiei in treptele superioare pune foarte bine in valoare cuplul net superior al dieselului fata de un motor pe benzina, de aceeasi capacitate cilindrica. Pot spune ca am facut niste depasiri pe parcursul carora m-a uimit si pe mine comportamentul foarte bun al diesel-ului meu, care este totusi un motor de cilindree mica.
Cat despre mersul pe serpentine, diesel-ul va avea in mod clar un raspuns mai bun la turatii joase datorita cuplului considerabil mai mare decat cel al unui motor pe benzina.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
am spus si intr-un alt topic, acela despre aditivi si lubrifianti...sunt diferente mari de la unul la celalat tip de motor, cu avantaje si dezavantaje...
trebuie tinut insa cont de faptul ca se cauta f mult motorul diesel, ca acele defectiuni pe care le aduc in discutie carcotasii nu sunt decat niste incidente izolate, lucru dovedit f bine de nr urias de km pe care ii parcurg diesel-urile( a se vedea camioanele moderne)....
masina mea are acum 180.000km, si va spun ca am cumparat doar ulei si motorina, plus reviziile, care revizii nu au costat mii de euro cum spun unii, ci 650 ron, suma in care a intrat manopera, curea distributie, pompa de apa, role intinzatoare...
nu spun ca nu se poate intampla, dar kiar daca s-ar intampla, nu cred ca ar depasi diferenta de pret dintre benzina si motorina consumate pt cei 180 de mii...
faceti calculul...
am mai pomenit de curba de consum in acel topic...din pacate nu mai stiu unde naiba am vazut un site, unde se arata difernta dintre cele doua curbe de consum, undeva peste 30%....
pai daca e asa.....
, cred ca deja nu mai are rost topicul...
sa zicem ca are un consum mediu de 8%...ok...
asta inseamna ca s-au consumat nu mai putin decat 14.4 tone...adica 432 milioane de lei...
he he, pai 30% peste inseamna vreo 561 de milioane...adica vreo 130 milioane in 2 ani jumate...
mai spunea cineva de vibratii, zgomote...
nesemnificative, un c5 nu mai are treaba cu masinile veki diesel...si eu am 2 masini veki, van...si care da, intr-adevar, vibreaza...
eu zic sa va mai ganditi....
trebuie tinut insa cont de faptul ca se cauta f mult motorul diesel, ca acele defectiuni pe care le aduc in discutie carcotasii nu sunt decat niste incidente izolate, lucru dovedit f bine de nr urias de km pe care ii parcurg diesel-urile( a se vedea camioanele moderne)....
masina mea are acum 180.000km, si va spun ca am cumparat doar ulei si motorina, plus reviziile, care revizii nu au costat mii de euro cum spun unii, ci 650 ron, suma in care a intrat manopera, curea distributie, pompa de apa, role intinzatoare...
nu spun ca nu se poate intampla, dar kiar daca s-ar intampla, nu cred ca ar depasi diferenta de pret dintre benzina si motorina consumate pt cei 180 de mii...
faceti calculul...
am mai pomenit de curba de consum in acel topic...din pacate nu mai stiu unde naiba am vazut un site, unde se arata difernta dintre cele doua curbe de consum, undeva peste 30%....
pai daca e asa.....
sa zicem ca are un consum mediu de 8%...ok...
asta inseamna ca s-au consumat nu mai putin decat 14.4 tone...adica 432 milioane de lei...
he he, pai 30% peste inseamna vreo 561 de milioane...adica vreo 130 milioane in 2 ani jumate...
mai spunea cineva de vibratii, zgomote...
eu zic sa va mai ganditi....
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187806
Total subiecte 18663
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11832
Cel mai nou membru CezarXsara





