Intoarcerea la origini...
Moderator: Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7664
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
da poti sa pui 2 butuci ma: unu incuie si unu descuie
bafta multa, si vezi ca la capota sa incerci sa bagi cat mai putin chit.... iar daca este posibil foloseste materiale 3M pentru ca de regula pe capota si pe plafon apar crapaturi din cauza vibratiilor/ tensiunilor.
bafta multa, si vezi ca la capota sa incerci sa bagi cat mai putin chit.... iar daca este posibil foloseste materiale 3M pentru ca de regula pe capota si pe plafon apar crapaturi din cauza vibratiilor/ tensiunilor.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
Si am avut si o patanie cu masina...
Vineri seara nu am demontat capota de la motor si am slefuit-o asa montata. Binenteles ca si motorul s-a umplut de praf. Mi-am zis ca am sa il spal sambata, ceea ce am si facut.
Duminica dimineata dau sa plec la Clinceni...si baga in viteza daca poti...
Ce se intamplase:
Dupa ce am spalat motorul, l-am pornit dar nu am mai miscat masina. S-a adunat apa la ambreiaj care peste noapte a facut o pojghita de rugina, lipind discul de placa si volanta.
Am strans cablul cat pot ca s-a dezlipesc ambreiajul, dar tot nu vroia. Am tot incercat sa "rup" rugina miscand masina cu demarorul. Dupa vreo juma de ora am reusit, cu cablul strans la maxim, pedala apasata, cutia in tr 2 si actionand demarorul.
Deci: daca spalati motorul, sa nu uitati ca apoi sa mergeti putin cu masina
Vineri seara nu am demontat capota de la motor si am slefuit-o asa montata. Binenteles ca si motorul s-a umplut de praf. Mi-am zis ca am sa il spal sambata, ceea ce am si facut.
Duminica dimineata dau sa plec la Clinceni...si baga in viteza daca poti...
Ce se intamplase:
Dupa ce am spalat motorul, l-am pornit dar nu am mai miscat masina. S-a adunat apa la ambreiaj care peste noapte a facut o pojghita de rugina, lipind discul de placa si volanta.
Am strans cablul cat pot ca s-a dezlipesc ambreiajul, dar tot nu vroia. Am tot incercat sa "rup" rugina miscand masina cu demarorul. Dupa vreo juma de ora am reusit, cu cablul strans la maxim, pedala apasata, cutia in tr 2 si actionand demarorul.
Deci: daca spalati motorul, sa nu uitati ca apoi sa mergeti putin cu masina
jgr1001 scrie:Si am avut si o patanie cu masina...
Vineri seara nu am demontat capota de la motor si am slefuit-o asa montata. Binenteles ca si motorul s-a umplut de praf. Mi-am zis ca am sa il spal sambata, ceea ce am si facut.
Duminica dimineata dau sa plec la Clinceni...si baga in viteza daca poti...
Ce se intamplase:
Dupa ce am spalat motorul, l-am pornit dar nu am mai miscat masina. S-a adunat apa la ambreiaj care peste noapte a facut o pojghita de rugina, lipind discul de placa si volanta.
Am strans cablul cat pot ca s-a dezlipesc ambreiajul, dar tot nu vroia. Am tot incercat sa "rup" rugina miscand masina cu demarorul. Dupa vreo juma de ora am reusit, cu cablul strans la maxim, pedala apasata, cutia in tr 2 si actionand demarorul.
Deci: daca spalati motorul, sa nu uitati ca apoi sa mergeti putin cu masina
mie nu mi s-a intamplat niciodata asa de cate ori am spalat motorul
Continuare...
Nu am mai facut nimic la caroserie, pt ca a fost vremea nashpa sambata, dar am facut ceva foarte important si anume: am revizuit instalatia electrica.
Cum masina bate spre 30 de anisori, pe parcursul existentei sale tumultoase , multi electricieni (inclusiv eu) , au experimentat diverse.
Asa ca pana mai ieri aveam o gramada de fire care veneau de oriunde si duceau nicaieri..
M-am apucat sa le scot, uramarindu-le traseul. Pt asta a trebuit sa dezvelesc mai toate cablajele de la motor si din bord, pe care le-am refacut la loc. Am mai gasit si diverse fire cu izolatia deteriorata sau roasa de soareci.
Inainte de operatie mi-am cumparat un multimetru care s-a dovedit extrem de util (fara asa ceva nu ma apucam)
Am mai inlocuit niste fire de la electroventilatoare (erau prea subtiri), am scurtat traseele diverselor fire, am repus in functiune vreo doi martori din "OZN"....
Pe langa astea am revenit la designul initial al bordului, montand la loc consola centrala originala.
Am muncit la toate astea vreo 2 zile (sambata si duminica), iar duminica m-am trezit la 5:30. Am descoperit ca la orele matinale am un spor deosebit
Ceva poze:
Asa arata duminica dimineata pe la 6 fara un sfert:
Aici incepea sa capete forma:
Cam astea sunt firele pe care le-am scos:
Nu am mai facut nimic la caroserie, pt ca a fost vremea nashpa sambata, dar am facut ceva foarte important si anume: am revizuit instalatia electrica.
Cum masina bate spre 30 de anisori, pe parcursul existentei sale tumultoase , multi electricieni (inclusiv eu) , au experimentat diverse.
Asa ca pana mai ieri aveam o gramada de fire care veneau de oriunde si duceau nicaieri..
M-am apucat sa le scot, uramarindu-le traseul. Pt asta a trebuit sa dezvelesc mai toate cablajele de la motor si din bord, pe care le-am refacut la loc. Am mai gasit si diverse fire cu izolatia deteriorata sau roasa de soareci.
Inainte de operatie mi-am cumparat un multimetru care s-a dovedit extrem de util (fara asa ceva nu ma apucam)
Am mai inlocuit niste fire de la electroventilatoare (erau prea subtiri), am scurtat traseele diverselor fire, am repus in functiune vreo doi martori din "OZN"....
Pe langa astea am revenit la designul initial al bordului, montand la loc consola centrala originala.
Am muncit la toate astea vreo 2 zile (sambata si duminica), iar duminica m-am trezit la 5:30. Am descoperit ca la orele matinale am un spor deosebit
Ceva poze:
Asa arata duminica dimineata pe la 6 fara un sfert:
Aici incepea sa capete forma:
Cam astea sunt firele pe care le-am scos:
Ultima oară modificat Vin 06-Iul-2007 12:53 de către jgr1001, modificat 1 dată în total.
Înapoi la “Restaurari si prezentari”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11709
Cel mai nou membru csty41