Pe la toate amisiunile cu masini reconditionate arata ca schimba filtru de aer standard cu unul sport adica fara carcasa din plastic (aici se schimba si sistemul de prindere al filtrului).
Cica ii da motorului un debit de aer mai mare si implicit mai multa putere.
Stie cineva daca asa este?
Daca da se poate monta si la Citroen (ma intereseaza pe C3 HDI) ?
Cam cat ar costa? Nu se imbacseste prea repede la praful din tara noastra?
Astept pareri!
Multumesc
Filtru de AER sport
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
pr_ovidiu scrie:ce inseamna nesemnificativ in cazul asta 1-2 procente sau mai putin?
Se poate monta pe c 3 ?
Fara indoiala ca sint si filtre sport pt C3, dar asa cum ti-a spus si CBX, nu merita, expui motorul prea mult si ceea ce cistigi va fi prea mic ca sa observi. Gindeste-te ca eu schimb filtrele de aer (in carcasa, nu sport), la 5000 de km si sint ultra-imbicsite.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Omul e din Timis, poate nu e la fel a in Bucuresti.
Din cate stiu, de obicei un filtru sport iti aduce un spor de 3-4Cai, iar o iesire sport iti mai aduce 4-5Cai.
Iar la o masina usoara eu presupun ca se simte.
Dar din ce am vazut eu la motor, e cam mare inghesuiala, trebuie sa scoti filtru vechi, care e lung si deasupra motorului, si probabil ca trebuie sa modifici intrarea de aer in partea stanga unde e mai mult access de aer.
Din cate stiu, de obicei un filtru sport iti aduce un spor de 3-4Cai, iar o iesire sport iti mai aduce 4-5Cai.
Iar la o masina usoara eu presupun ca se simte.
Dar din ce am vazut eu la motor, e cam mare inghesuiala, trebuie sa scoti filtru vechi, care e lung si deasupra motorului, si probabil ca trebuie sa modifici intrarea de aer in partea stanga unde e mai mult access de aer.
am eu filtru K&N (instalat in carcasa originala) cam de 30k km.
dpdv al performantelor e adevarat, e greu sa simti diferenta la cativa ponei in plus.
totusi, daca ne gandim ca A/C-u' ia tot cativa caluti (cred ca un A/C nu are mai mult de 2-3kW) si multa lume zice ca "se cunoaste" la putere cand e pornit si cand nu, pana la urma si calutii aia or fi buni la ceva.
tot adevarat e ca de imbacsit se imbacseste super repede. producatorul recomanda curatarea filtrului la 30-50.000 mile
, sau mai des in cazul in care conditiile o impun.
eu il curat la max 10k km si iese muuult pamant din el.
acum ia in considerare urmatoarele:
- e mai permisiv (de filtrat nu se pune problema, filtreaza perfect atata timp cat nu mergi cu el pana se usuca uleiul)
- cumulat cu evacuare sport si cu chip chiar o sa simti diferente.
- per total costul de intretinere e cam la fel sau chiar mai mic ca in cazul unui filtru stock. solutia de curatare costa in jur de 15-20 euro si te tine vreo 5 curatari.
- curatarea dureaza min 1 zi pentru ca tre sa se usuce natural inainte de a-l impregna cu ulei din nou. (ziua aia meri cu filtru stock daca e nevoie).
- eu mi am luta filtru de pus carcasa pentru ca mi a fost frica sa nu comenteze astia prea mult la garantie. acum mi as lua kit.
pentru motorul tau vezi aici:
http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2847
dpdv al performantelor e adevarat, e greu sa simti diferenta la cativa ponei in plus.
totusi, daca ne gandim ca A/C-u' ia tot cativa caluti (cred ca un A/C nu are mai mult de 2-3kW) si multa lume zice ca "se cunoaste" la putere cand e pornit si cand nu, pana la urma si calutii aia or fi buni la ceva.
tot adevarat e ca de imbacsit se imbacseste super repede. producatorul recomanda curatarea filtrului la 30-50.000 mile


eu il curat la max 10k km si iese muuult pamant din el.
acum ia in considerare urmatoarele:
- e mai permisiv (de filtrat nu se pune problema, filtreaza perfect atata timp cat nu mergi cu el pana se usuca uleiul)
- cumulat cu evacuare sport si cu chip chiar o sa simti diferente.
- per total costul de intretinere e cam la fel sau chiar mai mic ca in cazul unui filtru stock. solutia de curatare costa in jur de 15-20 euro si te tine vreo 5 curatari.
- curatarea dureaza min 1 zi pentru ca tre sa se usuce natural inainte de a-l impregna cu ulei din nou. (ziua aia meri cu filtru stock daca e nevoie).
- eu mi am luta filtru de pus carcasa pentru ca mi a fost frica sa nu comenteze astia prea mult la garantie. acum mi as lua kit.

pentru motorul tau vezi aici:
http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2847
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst