linie de asamblare TRABANT

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

linie de asamblare TRABANT

Mesajde alexd » Mar 29-Mai-2007 12:09

pt ca multi de pe aici sunt nemultumiti ca dacia logan beneficiaza de o linie de asamblare discutabila, va rog sa va distrati cu filmuletul de mai jos:

http://youtube.com/watch?v=BaF5JCMC-ts

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 29-Mai-2007 12:27

pai cred ca seamana metodele de ansamblare si reglare :lol:

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Mar 29-Mai-2007 14:52

in concluzie: :twisted:

alte diferente notabile intre Dacia Golan si Trabi n-ar prea mai fi... se asambleaza la fel... se comporta aproximativ la fel... Cu rezerva faptului ca trabi era mai bun.. Am avut asa ceva in tinerete..(Trabi,nu Golan.. :P )Ehe, ce vremuri...
Relu

vasy
pasionat
Mesaje: 205
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 19:23
Localitate: Oradea

Mesajde vasy » Mar 29-Mai-2007 15:08

Problema e ca la dacie inca se continua pe aceleasi linii...

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Mar 29-Mai-2007 15:54

Trabantul mai bun ca Loganul?
Nu exagerati?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 29-Mai-2007 16:46

vasy scrie:Problema e ca la dacie inca se continua pe aceleasi linii...


Exact!
Stiu ca alexd face referire la mine, dar eu imi aduc aminte ca golanul era prezentat ca o masina moderna, rezultat al ultimelor tehnologii si al investiilor pe care grupul reno le-a facut la noi in tara (la cite facilitati au primit...).
Si daca tot sintem la chestiuni tehnice, ma indoiesc ca golanul ala diesel e si EURO IV, la cit "fumeaza".
Eu nu sint nici multumit, nici nemultumit, sint doar revoltat de cum se incearca cosmetizarea unei masini, care de la 5000 de euro a ajuns la peste 11.000 si probabil ca o sa mai creasca.
Chiar sint curios ce chichita mai inventeaza statul sa protejeze cotetul national, cind or sa intre coreenii puternic cu masini la preturi decente si 7 ani (sau 5 ani din bara in bara) garantie sau 150.000 km. :twisted:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Mar 29-Mai-2007 21:09

nicule, nu m-am gandit la tine, nu am intentionat nici un afront, honestly, ci doar am ras cu pofta la mustaciosu ce regla usa la trabant. Considera si tu ca alta introducere nu am gasit! :)

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Mar 29-Mai-2007 21:39

mie-mi place de ajustarea ramei la grila ...
refresh my memory ce-i cilindrul ala mare de sub grila fata, care e cumva mascat de bara de protectie? sa nu spuneti ca de acolo incepe evacuarea :roll:
trabbi nu-i mai bun ca loganul, dar oricand prefer un oltcit club 1985-1986
Cosmin
high energy music expression

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 30-Mai-2007 11:17

alexd scrie:nicule, nu m-am gandit la tine, nu am intentionat nici un afront, honestly, ci doar am ras cu pofta la mustaciosu ce regla usa la trabant. Considera si tu ca alta introducere nu am gasit! :)


Ok :)
@bezz: cred ca aia e admisia, dar cel mai bine ne poate ajuta colegul nostru draku, care detine un asemenea "utilaj".
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Draku
pasionat
Mesaje: 675
Membru din: Dum 25-Apr-2004 20:28
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Draku » Mie 30-Mai-2007 13:18

nicum scrie:
alexd scrie:nicule, nu m-am gandit la tine, nu am intentionat nici un afront, honestly, ci doar am ras cu pofta la mustaciosu ce regla usa la trabant. Considera si tu ca alta introducere nu am gasit! :)


Ok :)
@bezz: cred ca aia e admisia, dar cel mai bine ne poate ajuta colegul nostru draku, care detine un asemenea "utilaj".


bezz are dreptate, este evacuarea, prima toba, pt detenta si incalzirea habitaclului (nu uitati ca este un motor in 2T iar prima toba are o foarte mare importanta in modul de functionare al acestor motoare si iarasi nu uitati ca este un motor amplasat transversal de aia apare asa in fata. cate masini aveau motorul transversal cand a aparut trabantul?)
era acoperita de bara parasoc si un "spoiler" de tabla, sub bara
exista si un alt film, de vreo 40 de minute, in care se prezinta intreaga linie de fabricatie, inclusiv a celebrului "carton" care imbraca trabantul (ca fapt divers, inainte de a ajunge la grosimea de 4 mm, orice panou are grosimea de 12-14 cm, deseuri textile si rasini). materialul se numeste DURAPLAST
foarte "interesanta" era operatiunea de echilibrare a ambielajului: pe un banc special, pe care se putea roti, iar ca SDV-uri se foloseau 2 comparatoare, un ciocan de 2 kg si un dorn de alama :lol:
cat despre reglarea usilor, va invit sa vedeti cum se inchide usa soferului la un trabant din 1981 (vechea Dacia, chiar cea de dinainte de Logan, nu a ajuns la asemenea precizie)

pt orice alte informatii despre Trabant, va astept cu intrebari :lol:
stima!


PS
sunt curios de ce toti fostii posesori de Trabant regreta ca nu-l mai au..
inclusiv eu....
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Mie 30-Mai-2007 14:42

sunt curios de ce toti fostii posesori de Trabant regreta ca nu-l mai au..


Ata e simplu de explicat.
Pentru mine (asta se intampla cand eram student) a fost o masina super ok. E drept ca pe vremea respectiva nu aveam nevoie decat de o "umbrela cu roti". Super simpla,usor de intretinut,piesele costau o nimik toata (acuma nu stiu daca mai e asa..),eu pe toata masina am platit 60.000 lei in 1995,plus o porneai singur impinsa in viteza a 2-a sau a3-a.
Sincer vorbind, nu m-am atasat de ea sentimental... daca se intampla sa nu mai vrea sa mergem impreuna undeva,o lasam pur si simplu acolo,fara sa ma mai intereseze daca o mai gasesc cand ma intorc. Plus de asta, o masina,fie chiar trabant, insemna independenta pe vremea cand eram tanar. Ori, independenta asta era mare lucru pe vremea aia...

Daca regret trabantul? Putin,da. Ar fi fost dragut acuma sa ma duc cu el sa caut piese de citroen... :lol:

Dar sa nu transformam forumul dedicat citroenurilor in altceva...
Relu

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Mie 30-Mai-2007 16:33

mai nene ce bat la masinile alea :lol: :lol:


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats