comportamentul la drum lung

Problemele suspensiei Âşi a trenului de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Madalina P
just curious
Mesaje: 19
Membru din: Mar 31-Oct-2006 21:24
Localitate: Oradea

comportamentul la drum lung

Mesajde Madalina P » Joi 31-Mai-2007 20:58

am pana acum 3400 de kilometri, marea majoritate facuti in oras, unde e ireprosabila masina.

dar nu inteleg cum atatia povestesc de drumuri la mare, prin europa etc, mie la drum lung si viteza peste 100 nu mi se pare deloc de incredere, nu are stabilitate in curbe, suspensiile prea rigide, iar daca am pasageri masivi, e vizibil cu ochiu liber cum ii slabeste avantul, gafaie de`a dreptul.. de depasiri agile nici nu poate fi vorba.

stiu ca e masina de oras mica mica, dar tot sunt dezamagita de prestatia pe drumurile nationale.
Ultima oară modificat Joi 31-Mai-2007 21:32 de către Madalina P, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
Olivia_Ioana
simpatizant
Mesaje: 66
Membru din: Lun 23-Oct-2006 20:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde Olivia_Ioana » Joi 31-Mai-2007 21:27

Hello all,

Eu si Buburuz avem deja 4500 km si vom merge din nou la mare weekendul asta deci ajungem la 5000 8)

Am mers cu 135 maxim :oops: si este minunata..Autostrada sau drum cu doua benzi, depasiri de tiruri - merg la munte pe buftea asa ca depasesc camioane deseori - si fara multe probleme..Sunt convinsa insa ca un bmw s'ar fi infipt mai bine si totusi am o masina cu 54 de cai nu un bolid de viteza..

Stabilitatea este excelenta, nu ma pot plange..suspensiile sunt insa putin rigide..asta sa fie problema..

Poate ca, din nou, eu sunt ingrozitor de nepretentioasa :P

Seara buna!

CoolAir
pasionat
Mesaje: 105
Membru din: Mar 14-Noi-2006 13:02
Localitate: undeva in Romania

Mesajde CoolAir » Vin 01-Iun-2007 09:10

Madalina,
Cam la fel gandeam si eu cand aveam 3000 km. Cand masina ajungea la 100 km/h mi se parea ca isi da duhul. La 110 deja motorul scotea un sunet extrem de deranjant. Si intr-adevar, cu persoane masive in habitaclu ajungea de abia se mai misca. Masa maxima admisa este doar 400 kg! Adica ar veni ca 4 persoane adulte si o sacosa cu mancare reprezinta deja maximum de incarcare posibila .

Senzatia de instabilitate in curbe este data de scaunele fara sustinere laterala, iar pentru pasageri si de lipsa manerelor de sprijin de deasupra usilor. Am fost de cateva ori in situatia de a redresa cu greu masina (in Cheile Bicazului de exemplu), deoarece singurul meu punct de sprijin era chiar volanul pe care trebuia sa il redresez! A fost destul de greu! Scaunele fara sustinere nu sunt prea potrivite pentru drumuri lungi cu multe curbe.

Acum partile bune:
Masina este totusi stabila in curbe! Dincolo de acea senzatie datorata scaunelor masina sta bine in curbe. Incearca un Logan sau un Opel sa faci o comparatie.

Apoi, dupa 110 km/h masinuta parca prinde aripi. De unde la 110 pe ora C1 pare ca-si da duhul, iar motorul scoate un zgomot cumplit, pe la 120km/h deodata se relaxeaza, zgomotul se atenueaza si masina urca frumos in viteza pana la capatul vitezometrului. Din pacate trebuie sa ai si drumurile corespunzatoare pentru asta: pe autostrazi cum sunt in Ungaria, Germania, Austria, Franta si Elvetia. In Germania am atins de cateva ori capatul vitezometrului. La 150 -160 km pe ora masina (pe autostrada) C1 nu-ti da deloc vre-un sentiment de nesiguranta.

Un avantaj la drum lung este puterea motorului: 68 cai putere, ceea ce este foarte bine pentru o masina atat de usoara -790 kg. Pentru comparatie motorul diesel de la Logan de 1,5 litri are doar 70 CP la o masa a masinii de 1065 kg (cat un C1 cu 3-4 persoane la bord). Asta face ca motorul sa poata trage masina cu viteze mari pe perioade mari de timp, fara a fi afectata masina. Am mers cu viteze de la 130 la 160 km pe ora timp de ore in sir, in reprize de cate 2 zile consecutiv.

Aceasta putere mare a motorului lui C1 fata de masa masinii permite si folosirea continua a aerului conditionat fara a fi afectate vizibil performanele masinii. Am un prieten cu Matiz (care are 38 cai putere, adica aproape jumatate fata de C1) caruia cand porneste aerul conditionat i se blocheaza putin Matizul, parca ar trage cineva frana de mana. Iar la deal ori la depasiri trebuie sa inchida aerul conditionat.

:)

Avatar utilizator
adistefan
pasionat
Mesaje: 197
Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:53
Localitate: Sibiu

Mesajde adistefan » Vin 01-Iun-2007 10:05

Dragi tovarasi si pretini,
Am mai spus si prin alte locuri pe forum ca folosesc masina aproape in exclusivitate pt. "naveta" de 300+300 km Bucuresti Sibiu pe care o fac in fiecare weekend, deci pt. drumuri ...oarecum, lungi. Asa ca ma simt indreptatit sa imi exprim aici niste p.d.v care in pricipiu sunt aprobari ale celor spuse de CoolAir.
Madalina, suspensia rigida a fost astfel conceputa tocmai pt stabilitate, fiind o masina atat de mica, doar o suspensie rigida (vezi ca la toate masinile sport e la fel) o poate tine ca lumea pe sosea, o suspensie moale, gen Logan ar rasturna-o imediat. Apropos de asta, Loganul cat e de mare, nu se apropie macar de stabilitatea asteia... daca vrei iti aduc si argumente tehnice.. asa ca stai linistita in buburuza ta, ca nu te rastorni. Senzatia de instabilitate este intr-adevar, asa cum zicea CoolAir, de anumite chestii care lipsesc din habitaclu... dar pana la urma.. asta e farmecul, cand mergi cu viteza sa simti ca o faci, sa fi concentrat.. eu cand merg pe Dealul Negru (curbe deal si 2 bezi pe sensuri de urcat), cand se termina portiunea aia parca am alergat eu 10 Km sau am facut sex 1/2 ora :mrgreen: ... sunt epuizat si cu adrenalina pana in masele... dar drept e ca nici nu imi sta nimeni in fata. Cu toate astea nu fac lucruri stupide, de obicei sunt prudent ca sofer, dar cand ajungi sa iti cunosti bine masina intelegi ca ea iti permite sa faci aceste lucruri fara ca sa te puna in pericol cu ceva.Acum ca am ajuns aici, referitor la putere, la fel CooAir are dreptate. E motor de 3 cil cu 4 valve pe cilindru...II PLAC TURATIILE !! deci, poate ca nu ti se pare cine stie ce putere daca il conduci asa cum ai face cu Loganul, dar, ia da-i niste ture, sa vezi cum papa asfaltul de sub tine.. prin urmare, intr-adevar se poate spune si ca dupa 100 se comporta mai bine decat pana acolo, dar asta daca te referi la treptele superioare, daca vrei vana, mergi mai turat si pana la 100 si iti zic eu ca nu te mai poti plange de lipsa de putere. Totul depinde de stilul de condus, dar masinuta are resurse din plin, totul e sa vrei sa le valorifici.
Obositoare la drum lung pot fi intr-adevar: scaunele rigide si fara sustinere (se rezolva fara problema cu huse moi din burete eventual si cu margini de sustinere lombara.... asa am facut eu si e diferenta ca de la cer la pamant). suspensia rigida, care pe drum denivelat iti da batai de cap (cu toate astea, putem fi carcotasi, dar macar asfaltul pe drumurile nationale este bun.. in orase e dezastru in orase) si poate pentru unii pozizita la volan (daca esti inalt, chiar si cu volanul reglabil, adus la maxim sus este prea jos si trebuie sa te lasi pe spate cu scaunul ca sa gasesti o pozitie a mainilor mai apropiata de orizontala.. pozitia asta poate da oboseala)
In rest... toate bune si frumoase... cel mai mult am facut in jur de 1000 km intr-o zi si nu m-am putut plange de nimic. SI unde mai pui ca la cat de "sport" ,ca sa nu zic altceva, conduc eu, ma tin la consum de 5 si ceva la suta... remercabil.... incredibil... bravo Toyota !!!
Bafta mai... si cat mai multe drumuri lungi si frumoase cu buburuzele.
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: comportamentul la drum lung

Mesajde Matrixu » Vin 01-Iun-2007 12:20

Madalina P scrie:am pana acum 3400 de kilometri, marea majoritate facuti in oras, unde e ireprosabila masina.

dar nu inteleg cum atatia povestesc de drumuri la mare, prin europa etc, mie la drum lung si viteza peste 100 nu mi se pare deloc de incredere, nu are stabilitate in curbe, suspensiile prea rigide, iar daca am pasageri masivi, e vizibil cu ochiu liber cum ii slabeste avantul, gafaie de`a dreptul.. de depasiri agile nici nu poate fi vorba.

stiu ca e masina de oras mica mica, dar tot sunt dezamagita de prestatia pe drumurile nationale.


La cat schimbi vitezele?

@Adistefan, Loganul ala cat e el de barca, sta mai bine ca C1 ;)
@Olivia_Ioana, daca nu faci o comparatie cu C4 tot degeaba :lol:

Avatar utilizator
Olivia_Ioana
simpatizant
Mesaje: 66
Membru din: Lun 23-Oct-2006 20:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde Olivia_Ioana » Vin 01-Iun-2007 14:10

Foarte frumoase expuneri, chiar mi-a facut placere sa le citesc si voi incerca varianta cu husele respective - problema mea a fost ca mi se par hidoase cele din hypermarketuri, trebuie sa ma orientez in alta parte.

Am mers ca pasager cu C4 vreo 20 km doar, promit sa incerc zilele astea si revin cu amanunte. Este total alta senzatie, cel putin ca si comfort insa mi se pare foarte mare :roll:

O zi frumoasa!

Avatar utilizator
adistefan
pasionat
Mesaje: 197
Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:53
Localitate: Sibiu

Mesajde adistefan » Vin 01-Iun-2007 14:38

n-am nimic cu Loganul, dar tot cred ca e instabil si cu asta basta.
Nu as fi vrut sa spun asta... dat am scos un Logan de pe drum (de fapt nu eu, ci prostia soferului din Logan ) si era cat pe aci sa pateasca ceva rau tipul S-a tinut dupa mine cautand intrecere Intr-o curba la 130 l-am vazut in oglinda balanganindu-se apoi doar un nor de praf si cum a ajuns rasucindu-se in mijlocul drumului.. noroc ca nu venea nimic, ca era naspa... nu eram cu buburuza, eram cu 206-le... asa ca... e bun loganul, n-am zis niciodata altceva.. dar nu pt condus sportiv.. iat cine a pun 1.6 16V pe el, a fost inconstient...parerea mea. Accept si corectari :D
De asta spun... e ok sa intri in curbe cu 130, dar dupa ce-ti cunosti bine masina, dupa ce o simti si esti una cu ea, pentru ca atunci simti daca ea iti permite asa ceva... 206-le iti permite, Loganul, nu, iar inconstientul ala, dupa ce a condus toata viata Dacia 1300, acum credea ca are Ferrari si ca isi permite orice.. asta e marea greseala la romani de unde rezulta si atatea accidente.
Drive safely...
Pa!
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP

_________

Foste:

- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP

- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP

- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus

CoolAir
pasionat
Mesaje: 105
Membru din: Mar 14-Noi-2006 13:02
Localitate: undeva in Romania

Mesajde CoolAir » Vin 01-Iun-2007 15:22

@Matrixu

Eu am fost la drive test la Logan, cand au lansat pe atunci noul lor produs, Logan Privilege, cu motor de 1,6 si peste 100 CP. Era primul Logan cu eleron incorporat in portbagaj, asa cum sunt toate acum.

La curbe sesizam cu usurinta cum "fuge spatele" masinii pe sosea si cum scadea foarte tare capacitatea de a o mai controla.

Masina pur si simplu oscila in plan orizontal la curbe. Si nu doar in curbe: cum ii cresteai viteza, cum simteai ca incepe sa piarda stabilitatea, sa joace in plan lateral orizontal.

Explicatia e foarte simpla. Loganul a fost creat ca masina pentru drumuri cu gropi, o masina inalta. Asta inseamna atat ca centrul de greutate e mai ridicat decat la masinile joase, cat si faptul ca sub masina e un spatiu foarte larg.

C1, fiind o masina joasa, are centrul de greutate destul de jos, in plus beneficiind de aspiratie catre sol la cresterea de viteza, tocmai pentru ca spatiul de sub masina este foarte redus. Cu cat cresti viteza la o masina joasa, cu atat ii creste stabilitatea, deoarece cu cat cresti viteza ea este si mai tare trasa in jos, este "aspirata" de sosea.

Am condus de exemplu un Ford Escort (acum scoase din fabricatie). Este o masina foarte joasa, cu garda la sol mai mica decat la C1. Simteai ca cu cat cresteai viteza, cu atat masina devenea si mai stabila. Lua curbele fara probleme cu 130 pe ora (nu am condus eu atunci, dar eram pasager).


Oare de ce crezi ca masinile de formula 1 sunt asa de joase si constructorii se zbat pentru fiecare milimetru sa le coboare si mai mult?

Exact din aceste motive nu are cum sa fie mai stabil Loganul decat C1, oricate osanale i-ar ridica fanii Dacia. In opinia mea Logan este o masina foarte instabila si periculoasa in curbe fiindca este o masina cu garda mare la sol.


Conteaza foarte mult garda la sol pentru stabilitate.

Avatar utilizator
adistefan
pasionat
Mesaje: 197
Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:53
Localitate: Sibiu

Mesajde adistefan » Vin 01-Iun-2007 15:36

da, CoolAir.. dar incape porcul in ea... iar daca mai e si viu, poate are chiar o calatorie placuta si fara zdruncinaturi acolo in porbagaj :mrgreen: si mai ai loc si pt damigeana de vin... conteaza si asta... iar acum fara nici un fel de ironie, chiar intelegem cu toti ca pentru o mare parte din soferii familisti, intr-adevar conteaza si asta.... pentru mine cel putin... nu.
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP

_________

Foste:

- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP

- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP

- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 01-Iun-2007 16:10

adistefan scrie:n-am nimic cu Loganul, dar tot cred ca e instabil si cu asta basta.
Nu as fi vrut sa spun asta... dat am scos un Logan de pe drum (de fapt nu eu, ci prostia soferului din Logan ) si era cat pe aci sa pateasca ceva rau tipul S-a tinut dupa mine cautand intrecere Intr-o curba la 130 l-am vazut in oglinda balanganindu-se apoi doar un nor de praf si cum a ajuns rasucindu-se in mijlocul drumului.. noroc ca nu venea nimic, ca era naspa... nu eram cu buburuza, eram cu 206-le... asa ca... e bun loganul, n-am zis niciodata altceva.. dar nu pt condus sportiv.. iat cine a pun 1.6 16V pe el, a fost inconstient...parerea mea. Accept si corectari :D
De asta spun... e ok sa intri in curbe cu 130, dar dupa ce-ti cunosti bine masina, dupa ce o simti si esti una cu ea, pentru ca atunci simti daca ea iti permite asa ceva... 206-le iti permite, Loganul, nu, iar inconstientul ala, dupa ce a condus toata viata Dacia 1300, acum credea ca are Ferrari si ca isi permite orice.. asta e marea greseala la romani de unde rezulta si atatea accidente.
Drive safely...
Pa!


Pai daca intrai cu C1 cu 130 in curba erai PA demult!!

@CoolAir, las-o naibii de formula 1 si teoriile lu peste cu centrul de greutate si etc..
Iau eu un Logan de 1.6 105 CP sau cat are, vii tu cu C1, si incepem sa ne jucam... Vedem care pe care..

Am mers cu Loganul de 90CP - Bucuresti -Predeal - Bucuresti. Cauciucurile erau niste Michelin Energy parca, si daca nu i-am dat pe serpentine pana mirosea a incins... Mai fugea un pic de spate dar o aduceai la loc... Eu iti zic ca tu cu C1, nu faci ce face un Logan pe serpentine, cu tot centrul lui de greutate jos..

Voi va iubiti masinile va inteleg perfect, dar e doar o masina de oras si atat!!!

Mai era cineva care zicea ca el face Loganul de 90CP cu un C3 amarat de 1.1!!!

Multi, prea multi subestimeaza Loganul, chiar daca nu au mers poate niciodata cu o astfel de masina..

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 01-Iun-2007 17:47

@Madalina P: asa sint toate masinile mici... sau ar trebui sa fie. Altfel ai zbura de pe sosea la prima curba mai strinsa.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Madalina P
just curious
Mesaje: 19
Membru din: Mar 31-Oct-2006 21:24
Localitate: Oradea

Re: comportamentul la drum lung

Mesajde Madalina P » Vin 01-Iun-2007 18:14

Matrixu scrie:
La cat schimbi vitezele?



in afara orasului merg cu a doua pana la 40, cu a treia pana la 80 si dupa aia cu a patra, nu am trecut niciodata de 110 si deci nu am bagat a cincea

multamesc frumos pentru raspunsuri la toata lumea, e adevarat ca inca sunt sofer incepator si nici nu am mers pe prea multe drumuri europene ori cu mai mult de o banda pe sens, sper sa fie o experienta placuta autostrada sau niste drumuri cu mai multe benzi..

dar tre sa spun ca am ramas placut impresionata de cat de frumos a urcat muntele ala, Petru Voda, din Neamt, chiar daca erau serpentine si niste cratere imense pe acolo.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Re: comportamentul la drum lung

Mesajde nicum » Vin 01-Iun-2007 20:15

Madalina P scrie:
Matrixu scrie:
La cat schimbi vitezele?



in afara orasului merg cu a doua pana la 40, cu a treia pana la 80 si dupa aia cu a patra, nu am trecut niciodata de 110 si deci nu am bagat a cincea


Cred ca mergi cam turat.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
adistefan
pasionat
Mesaje: 197
Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:53
Localitate: Sibiu

Mesajde adistefan » Lun 04-Iun-2007 10:18

Intr-adevar ala ce zicea ca face Loganul 1.6 cu C3 1.1, vorbea prostii. Motorul de 1.1 de la PSA e anemic rau, nici 1.4 nu e o grozavie (il am pe 206) ..... eu vroiam initial C3 1.1 dar am renuntat cand am vazut cat e de "moale". Nu ma intelege gresit Matrixu... m-am dat cu toate modelele de Logan caci am un var sef la dealer Dacia, chiar apreciez masina asta din multe puncte de vedere... Probabil ca daca "Doamne fereste" s-ar ivi un copil asa "din senin" :P , mi-as lua fara probleme un Logan DCi, in caz ca nu mi-as strange in 9 luni bani pt. ceva mare si mai scump :D ... Oricum, ca e instabila, nu are nimeni cum sa ma convinga contrariul.... dar per ansamblu la cata masina iti iei pentru banii care ii dai pe ea, nu e rau.. chiar deloc. Intr-adevar C1 il iubesc la modul dragalas, nu ca ar fi vezi doamne cea mai tare masina din lume. Asta e marea gresala a celor care vin fara experienta de pe Dacii 1300 sau alte cazaturi, isi iau o masina noua low cost si cred despre ea ca e cea mai tare masina din parcare si isi permit orice cu ea. Ei fac intreceri cu masini de 2 ori mai puternice, mai stabile... ca, de frustrarea ce s-a acumulat in perioada Daciei, trebuie cumva eliminata...asa ca ATENTIE !!! Ascultati ce va "spune" masina voastra despre ce ii place ei sa faca, si nu o aduceti in situatii pentru care nu a fost conceputa numai pentru ca e noua si aveti impresia ca poate orice. Am condus multe masini si cred ca pot sa compar si sa-l aprob pe Matrixu ca C1 nu e o masina de facut raliuri, dar totusi,la cat de mica e. este impresionant cat de multe poate, iar daca nu esti de acord cu asta, va trebui sa te contrazic. Si inca ceva.. nu e chiar numai de oras.. uite, ieri am mai bagat vre-o 700 km intr-o zi in care inclusi si valea Jiului si drumuri super circulate...(asta ca sa nu fiu off topic total) Nu m-am simtit cu mult diferit fata de o masina cu "pretentii" mai mari, in afara de faptul ca "tzopaie" pe unde e dumul mai denivelat, si asta chiar e enervant, mai ales pentu cel care sta in spate ( ar fi trebuit sa includa un buzunar cu o punga ca la avion pt. cei ce stau in spate :twisted:
) ... dar asta nu o face masina doar de oras... da-o'n colo de treaba, atunci la ce bun sa-i mai fi pus 68 de cai pe ea si sa o aduca sa prinda 160kmh... am mai spus-o pe undeva... suntem prea fuduli in ceea ce priveste autoturismele noastre si nu e cazul... e plin de C1 107 Aygo si in general de mini-uri pe autostrazile de dincolo... nu doar in orase.. chiar vreti poze pt demonstratie?
Bafta Matrixu, si respecte... ma bucur ca si fratziorii mai mari sunt interesati de cum merg lucrurile in "tara piticilor" :D ... Asteptam cu nerabdare pe cineva cu C6 sa scrie pe forumul C1 :mrgreen:
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP

_________

Foste:

- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP

- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP

- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus

Avatar utilizator
adistefan
pasionat
Mesaje: 197
Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:53
Localitate: Sibiu

Mesajde adistefan » Lun 04-Iun-2007 10:27

Si inca ceva, Matrixu...evident ca nu ma referam la motorul tau 1.4 16V... acum vad ca asta il ai ... ziceam de ala de 75 CP :-$
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP

_________

Foste:

- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP

- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP

- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus


Înapoi la “Suspensie - C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187723
    Total subiecte 18630
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11748
    Cel mai nou membru Switz