
Tremur ambreaj C4
Moderator: Echipa Tehnica
da , da , ce-i de la ats au niste adausuri comerciale de pici pe spate . caz similar la un prieten a fost sa-i faca o estimare la piese (fata facuta praf) , parbriz , capota , faruri , etc . la ats se ridica la cca 11.000 euro sile-am adus din germania la pret de aproape jumatate , binenteles cu tot cu spaga de la vama
mare atentie la piesele din ats , sunt f. scumpe .

Vezi ca o sa se auto-regleze si intr-o saptamana o vei simti la fel ca inainte. Fara tremuraturi la pornire sau vibratii urate in tot bordul
Tot gandindu-ma bine la acest gen de defecte mi-a trecut la un moment dat prin cap faptul ca nu am luat in considerare sistemul hidraulic de operare al ambreiajului; un reglaj defectuos poate tine rulmentul apasat de placa (si implicit placa un pic tensionata) chiar si cu pedala complet ridicata. De aici si uzura excesiva a placii, ca si cum "ai fi dormit cu piciorul pe ambreiaj". Mi-e un pic groaza ca la anul s-ar putea sa ajung de unde am plecat, din nou la ATS la schimbat ambreiaj. De vazut! ](./images/smilies/eusa_wall.gif)

](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Neatza tuturor,
sunt nou pe aici desi am masina de un an.
Problema mea e simpla...cea din titlul subiectului. Am fost la ATS baneasa...le-am zis ca tremura masina de se dezmembreaza....au luat-o la o plimbarica baietii(m-am asigurat ca chiar au fost...ca l-am vazut pe tip cand a plecat cu masinsa o testeze). Cand s-a intors citez: "masina nu are nimic insa trebuie sa o turati mai tare cand plecati dupa loc ca e masina de turatie"
Sa-mi cada fata...bah fratilor...eu plec cu ea dupa loc in 2500 rpm. Ma duc in 7500 sa plece calumea???
Oricum momentan sunt in sesiune dar dupa sesiune ma duc peste ei si pana nu mi-o fac sa mearca ca la inceput nu plec din serviceul ala.
sunt nou pe aici desi am masina de un an.
Problema mea e simpla...cea din titlul subiectului. Am fost la ATS baneasa...le-am zis ca tremura masina de se dezmembreaza....au luat-o la o plimbarica baietii(m-am asigurat ca chiar au fost...ca l-am vazut pe tip cand a plecat cu masinsa o testeze). Cand s-a intors citez: "masina nu are nimic insa trebuie sa o turati mai tare cand plecati dupa loc ca e masina de turatie"
Sa-mi cada fata...bah fratilor...eu plec cu ea dupa loc in 2500 rpm. Ma duc in 7500 sa plece calumea???
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Oricum momentan sunt in sesiune dar dupa sesiune ma duc peste ei si pana nu mi-o fac sa mearca ca la inceput nu plec din serviceul ala.
[DeaMoN] scrie:Neatza tuturor,
sunt nou pe aici desi am masina de un an.
Problema mea e simpla...cea din titlul subiectului. Am fost la ATS baneasa...le-am zis ca tremura masina de se dezmembreaza....au luat-o la o plimbarica baietii(m-am asigurat ca chiar au fost...ca l-am vazut pe tip cand a plecat cu masinsa o testeze). Cand s-a intors citez: "masina nu are nimic insa trebuie sa o turati mai tare cand plecati dupa loc ca e masina de turatie"
Sa-mi cada fata...bah fratilor...eu plec cu ea dupa loc in 2500 rpm. Ma duc in 7500 sa plece calumea???![]()
Oricum momentan sunt in sesiune dar dupa sesiune ma duc peste ei si pana nu mi-o fac sa mearca ca la inceput nu plec din serviceul ala.
asa a fost si la mine. nu te lasa. mergi peste ei
cand si-au dat seama ca are probleme ambreiajul s-a facut proba la plecarea de pe loc, foarte usor, neturat: avea o scapare la un moment dat. am facut ceva ture cu un mecanic pe la ats baneasa in jurul serviceului.
bafta
[DeaMoN] scrie:Sa-mi cada fata...bah fratilor...eu plec cu ea dupa loc in 2500 rpm. Ma duc in 7500 sa plece calumea???![]()
Ma linisteste faptul ca asta tinde sa devina o problema clasica (pentru ca inseamna ca imi voi recupera banii, transferind lucrarea pe garantie) desi nu ma multumeste deloc.
Solutia (temporara) este sa tii putin mai mult ambreajul calcat la plecare. Stilul meu de folosire al ambreajului este unul (zic eu) extrem de putin solicitant pentru tot angrenajul, si tot nu am scapat de problema. Ce am reusit insa a fost sa ii suprim manifestarea chiar si pentru 2-3 saptamini (desi ea era acolo).
Deci mergi si incalzeste masina putin (20-30 de plecari de pe loc, ca la scoala, undeva unde ai loc si nu e circulatie intensa) si mergi la ei cu un tremur dintr-ala de cad geamurile. Solutia NU este sa turezi mai tare cind pleci de pe loc ca dai foc la discul de ambreaj si la placa de presiune, si dupa aia or sa aiba ce-ti arunca in fata.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
[DeaMoN] scrie:Neatza tuturor,
"masina nu are nimic insa trebuie sa o turati mai tare cand plecati dupa loc ca e masina de turatie"
Legende... sa iti spun ca daca am motorul cald si ridic usor ambreiajul, fara sa apas pe acceleratie, masina pleaca? Ok, masina mea e cu 8 supape, dar am mers si cu masini cu 16 si nu trebuia sa o turez mai mult de 1500.
Corecta si observatia lui mituc. Cere sa iti dea scris ca trebuie sa pleci cu 4000 de ture de pe loc si o sa vezi cum nu o sa primesti nimic.

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Pai orice masina ar trebui sa plece asa, mai usor sau mai greu, in functie de cit cuplu poate sa dea la relanti.
Inainte de a schimba amreajul ca sa fac asta trebuia sa tin ambreajul calcat pe o distanta cu vreo 50% mai mare decit acum, chiar aveam senzati ca se opreste de cum tremura. Acum pleaca lin.
Inainte de a schimba amreajul ca sa fac asta trebuia sa tin ambreajul calcat pe o distanta cu vreo 50% mai mare decit acum, chiar aveam senzati ca se opreste de cum tremura. Acum pleaca lin.
poze
Ceva poze profi puteti pune cu piesele uzate/schimbate de placa, rulment... ?
Cumva aveti si tipul de ambreiaj LUK 230 P4700 de diametru 228 /garnitura F408 pe una din motorizari ?
PS. Am dat un google si am gasit poze cum arata kitul...
Merci,
G
Cumva aveti si tipul de ambreiaj LUK 230 P4700 de diametru 228 /garnitura F408 pe una din motorizari ?
PS. Am dat un google si am gasit poze cum arata kitul...
Merci,
G
Da, deci prostii de la ATS au refuzat garantia. Este extraordinar, constat ca citroen isi iau doar soferii prosti care nu stiu sa foloseasca ambreajul, nu inteleg cum de nu se duc astia la Peugeot sau la Renault.
Partea proasta pentru ei este ca unii dintre soferii astia prosti chiar stiu sa conduca...
Oricum, eu l-am rugat pe tipul de la Suceava sa mai insiste, poate ats-ul a refuzat garantia si din cauza apelor tulburi si pline de rahat in care se scalda acum din cauza ca a venit citroen direct in romania.
Partea proasta pentru ei este ca unii dintre soferii astia prosti chiar stiu sa conduca...
Oricum, eu l-am rugat pe tipul de la Suceava sa mai insiste, poate ats-ul a refuzat garantia si din cauza apelor tulburi si pline de rahat in care se scalda acum din cauza ca a venit citroen direct in romania.
Daca nu ti-ar fi refuzat garantia probabil ca vreo 3-4 "prosti" care au citit aici si au patit acelasi lucru s-ar fi dus peste ei sa isi ceara banii inapoi (myself included). Oricum uzura prematura a placii poate sa ascunda o multitudine de cauze - inclusiv (cat de convenabil petru ei) o utilizare defectuoasa a ambreiajului, pe langa defecte de fabricatie sau o fixare proasta de volanta. Revin insa la argumentul meu suprem: masina de scoala pe care am facut eu (Matiz!) avea 90,000km facuti in aproape 2 ani numai prin Bucuresti, si inca avea ambreiajul din fabrica. Si masina mai chinuita ca aia..... 

Epopeea continua, desi nu e vorba de un C4 ci de masina din semnatura. A inceput sa tremure din nou! Ieri am lasat-o in service la Ciocarlan dupa ce in faza de "constatare a problemei" a reusit performanta de a patina in viteza a 2-a pana a iesit fum de la ferodouri :x
Pana acum avem o volanta in valuri (deviatii de planeitate de pana la o zecime, mi s-a spus), urme de dalta de la montajul (montajele) anterioare, suruburi stranse si nu prea. Si sperante de mult mai bine
Pana acum avem o volanta in valuri (deviatii de planeitate de pana la o zecime, mi s-a spus), urme de dalta de la montajul (montajele) anterioare, suruburi stranse si nu prea. Si sperante de mult mai bine

Cred ca cedeaza si al meu... dupa 20K Km fara probleme, am inceput sa sesizez o usoara tremurare la plecarea de pe loc
iar cand masina e incalzita bine de nenorocitul asta de oras pe care unii il numesc capitala, tremura si la schimb in treapta a II-a.
Acum e ceva fin pe care il pot controla/corecta, insa cred ca se va inrautati...
PS@mituc: Shi faaaaaaashi?
iar cand masina e incalzita bine de nenorocitul asta de oras pe care unii il numesc capitala, tremura si la schimb in treapta a II-a.
Acum e ceva fin pe care il pot controla/corecta, insa cred ca se va inrautati...

PS@mituc: Shi faaaaaaashi?
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Citroën C4 Coupé VTR
Asa gandindu-ma mai bine imi dau seama ca ATS-ul nu repara decat defectul imediat, practic partea vizibila a problemei, daca se poate si pe banii clientului e cu atat mai bine. Din "vasta" mea experienta in domeniu imi e acum foarte clar ca un ambreiaj bun, montat bine, fara defecte ascunse, chiar prin traficul asta nenorocit din Bucuresti nu are cum sa dea rateuri mai devreme de 100,000km. Chiar si cu un stil de condus distructiv gen porniri la turatie maxima si tras blocu' dupa tine si somn cu piciorul stang pe pedala il termini in 2-3 ani dar nu in 3 sau 6 luni.
Tot ce nu se incadreaza aici intra la defecte ascunse - si in cazul meu particular a fost vorba de o volanta cu defecte de planeitate. Sunt mai mult ca sigur ca la fel e si la majoritatea celor care au postat aici, insa din nefericire problema reala va fi descoperita dupa ce masina va fi iesit din garantie si persoana respectiva se va fi saturat pana in gat de marca si de service-ul Citroen.
Tot ce nu se incadreaza aici intra la defecte ascunse - si in cazul meu particular a fost vorba de o volanta cu defecte de planeitate. Sunt mai mult ca sigur ca la fel e si la majoritatea celor care au postat aici, insa din nefericire problema reala va fi descoperita dupa ce masina va fi iesit din garantie si persoana respectiva se va fi saturat pana in gat de marca si de service-ul Citroen.

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11816
Cel mai nou membru Jamesitats