Continuare...
Nu am mai facut nimic la caroserie, pt ca a fost vremea nashpa sambata, dar am facut ceva foarte important si anume: am revizuit instalatia electrica.
Cum masina bate spre 30 de anisori, pe parcursul existentei sale tumultoase
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
, multi electricieni (inclusiv eu) , au experimentat diverse.
Asa ca pana mai ieri aveam o gramada de fire care veneau de oriunde si duceau nicaieri..
M-am apucat sa le scot, uramarindu-le traseul. Pt asta a trebuit sa dezvelesc mai toate cablajele de la motor si din bord, pe care le-am refacut la loc. Am mai gasit si diverse fire cu izolatia deteriorata sau roasa de soareci.
Inainte de operatie mi-am cumparat un multimetru care s-a dovedit extrem de util (fara asa ceva nu ma apucam)
Am mai inlocuit niste fire de la electroventilatoare (erau prea subtiri), am scurtat traseele diverselor fire, am repus in functiune vreo doi martori din "OZN"....
Pe langa astea am revenit la designul initial al bordului, montand la loc consola centrala originala.
Am muncit la toate astea vreo 2 zile (sambata si duminica), iar duminica m-am trezit la 5:30. Am descoperit ca la orele matinale am un spor deosebit
Ceva poze:
Asa arata duminica dimineata pe la 6 fara un sfert:
![Imagine](http://img413.imageshack.us/img413/3428/image005tw0.th.jpg)
![Imagine](http://img460.imageshack.us/img460/8568/image006bx3.th.jpg)
Aici incepea sa capete forma:
![Imagine](http://img244.imageshack.us/img244/4873/image007xn5.th.jpg)
Cam astea sunt firele pe care le-am scos:
![Imagine](http://img237.imageshack.us/img237/2654/image008cm3.th.jpg)