eu am lucrat in bransa vreo 2 ani in Geneva.
Apropos de o emisiune la Tv, care se ofera oarecum pe tava,ar putea constitui un prilej pentru membrii clubului de a obtine ceva avantaje si servicii mai "subtiri" la buzunare.
Nu se pune problema sa facem reclama cuiva,sa cautam sponsori pe bani multi, sau sa prestam la tv in scop comercial. Asta datorita faptului ca pentru unii (marea majoritate,cred...) aceasta oportunitate de a se face publica pasiunea lor, e ca un fel de recunoastere,nu ca un castig pecuniar.
Tineti cont ca in afara, unde regulile scrise sau nescrise al marketingului si publicitatii impun negocieri grele pentru fiecare cuvant sau sigla referitoare la un producator sau distribuitor de "ceva", aceasta oportunitate n-ar trece neexploatata...
D'aia zic: o gasca de oameni (oare cate citronele mai vechi sunt in ro? multe,multe... semnificativ de multe),se intalnesc, discuta, schimba adrese de magazine pt. piese,service-uri,spalatorii,mecanici independenti, distribuitori de produse cosmetice auto,vopsitori si magazine de vopsele.
Asa-i? Asa-i. Cui nu i-ar conveni ca in loc de clienti individuali si ocazionali, sa aiba o intreaga comunitate care se aprovizioneaza din "pravalia lor"?
Si cum sa nu acorde si ei un discount acolo cand se umple magazinul de solicitari? Masinile fiind vechi, va dati seama ca nu se cumpara o piesa pe an...
Zic ca trebuie discutat cu ei.
S-o luam asa: Daca acest club devine cunoscut,se pot negocia contracte de exclusivitate cu toata lumea. Ne putem organiza in asa fel incat pe fiecare zona a tarii,toti posesorii de citroen sa cumpere piese, sa spele masina,s-o vopseasca, s-o gadile numai in anumite locuri, contra discount, evident.
Dar va dati seama ce trebuie pentru ca acest lucru sa fie posibil. ORGANIZARE!!!:atragerea de noi membrii in club,stabilirea unei ierarhii, a unui sediu,a unei echipe de negociere,intr-un cuvant,inchegarea clubului in jurul ideii ca "unde sunt mai multi,avantajele sunt mai mari".
Doar ideea de sediu, cu program fix (seara sa zicem...),poate la cineva care sta la curte si are spatiu mai mult.. (chiar ma ofer voluntar, cu toate ca nu mai stau in bucuresti..),ganditi-va cate avantaje poate aduce. Poate unii nu pot veni la intalniri la datele stabilite,dar pot veni la "sediu" cand au timp... Un club cu un sediu si multi membrii isi poate permite sa faca import de piese si masini fara intermediari.. Punem mana de la mana si luam o duba, o remorca de pus o masina pe ea si valea la "vanatoare" prin vest.
Asta inseamna ORGANIZATIE, CLUB, etc. o gasca devine o entitate care isi poate permite mai multe decat toate pesoanele care o alcatuiesc, luate individual.
Oare n-ar suna bine: "mi-am luat dozator de frana de la magazinul clubului,fara adaos,fara magareli" sau "ma duc la club sa beau o cafea si sa spal masina...". Ia ganditi-va un pic...
Personal cred ca realizarea unei astfel de emisiuni va veni in sprijinul ideilor enuntate mai sus.
Emisiunea roata de rezerva
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Re: Emisiunea roata de rezerva
Dan Popa scrie:Este cineva de aici care lucreaza in advertising ? Daca este si stie cu ce se mananca, va poate explica si spune cat costa reclama. Cred ca pentru inceput o intrebare la tv. despre ce vor ei in emisiune ar lamuri toate.
alexd lucreaza in "advertising"

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
cdires scrie:eu am lucrat in bransa vreo 2 ani in Geneva.
Apropos de o emisiune la Tv, care se ofera oarecum pe tava,ar putea constitui un prilej pentru membrii clubului de a obtine ceva avantaje si servicii mai "subtiri" la buzunare.
Nu se pune problema sa facem reclama cuiva,sa cautam sponsori pe bani multi, sau sa prestam la tv in scop comercial. Asta datorita faptului ca pentru unii (marea majoritate,cred...) aceasta oportunitate de a se face publica pasiunea lor, e ca un fel de recunoastere,nu ca un castig pecuniar.
Tineti cont ca in afara, unde regulile scrise sau nescrise al marketingului si publicitatii impun negocieri grele pentru fiecare cuvant sau sigla referitoare la un producator sau distribuitor de "ceva", aceasta oportunitate n-ar trece neexploatata...
D'aia zic: o gasca de oameni (oare cate citronele mai vechi sunt in ro? multe,multe... semnificativ de multe),se intalnesc, discuta, schimba adrese de magazine pt. piese,service-uri,spalatorii,mecanici independenti, distribuitori de produse cosmetice auto,vopsitori si magazine de vopsele.
Asa-i? Asa-i. Cui nu i-ar conveni ca in loc de clienti individuali si ocazionali, sa aiba o intreaga comunitate care se aprovizioneaza din "pravalia lor"?
Si cum sa nu acorde si ei un discount acolo cand se umple magazinul de solicitari? Masinile fiind vechi, va dati seama ca nu se cumpara o piesa pe an...
Zic ca trebuie discutat cu ei.
S-o luam asa: Daca acest club devine cunoscut,se pot negocia contracte de exclusivitate cu toata lumea. Ne putem organiza in asa fel incat pe fiecare zona a tarii,toti posesorii de citroen sa cumpere piese, sa spele masina,s-o vopseasca, s-o gadile numai in anumite locuri, contra discount, evident.
Dar va dati seama ce trebuie pentru ca acest lucru sa fie posibil. ORGANIZARE!!!:atragerea de noi membrii in club,stabilirea unei ierarhii, a unui sediu,a unei echipe de negociere,intr-un cuvant,inchegarea clubului in jurul ideii ca "unde sunt mai multi,avantajele sunt mai mari".
Doar ideea de sediu, cu program fix (seara sa zicem...),poate la cineva care sta la curte si are spatiu mai mult.. (chiar ma ofer voluntar, cu toate ca nu mai stau in bucuresti..),ganditi-va cate avantaje poate aduce. Poate unii nu pot veni la intalniri la datele stabilite,dar pot veni la "sediu" cand au timp... Un club cu un sediu si multi membrii isi poate permite sa faca import de piese si masini fara intermediari.. Punem mana de la mana si luam o duba, o remorca de pus o masina pe ea si valea la "vanatoare" prin vest.
Asta inseamna ORGANIZATIE, CLUB, etc. o gasca devine o entitate care isi poate permite mai multe decat toate pesoanele care o alcatuiesc, luate individual.
Oare n-ar suna bine: "mi-am luat dozator de frana de la magazinul clubului,fara adaos,fara magareli" sau "ma duc la club sa beau o cafea si sa spal masina...". Ia ganditi-va un pic...
Personal cred ca realizarea unei astfel de emisiuni va veni in sprijinul ideilor enuntate mai sus.
eu unul il sustin pe @cdires
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
vezi ca are alexd un bx 14 selection SUPERB pe benzina ..
masina aia e chiar ca o bijuterie ...
:) .. daca vreio ... si nici pretul nu este mare
masina aia e chiar ca o bijuterie ...

Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Emisiunea roata de rezerva
Sunt de acord cu cdires, dar eu raman convins ca este reclama mascata.
Am vazut un reportaj facut in 2005 de si pentru ABMoteurs cu okazia aniversarii a 50 de ani de DS,
reportaj superb realizat, care a culminat cu relatarea intalnirii europene de la Paris din 2005 la care au participat peste 1600 de DS-uri...
Interviuri cu oameni remarcabili care sunt posesori/soferi de DS, inclusiv oameni din anturajul arhitectilor acestei bijuterii auto...
Superb, ce sa mai zic... se vedea in ochii lor faptul ca nu fac asta pentru bani, recunoastere sau altceva, ci ca un omagiu
adus acestei remarcabile companii si acestui remarcabil model... oameni in varsta sau mai tineri... uniti de pasiunea pentru DS...
Erau italieni, fancezi, germani, britanici, australieni etc... traficul din centrul Parisului s-a oprit pentru a-i admira... Incredibil!!!
Chiar si simplul fapt ca exista polemica de mai sus ma face sa cred ca mai avem mult de mancat pana cand sa ajungem sa fim
un club adevarat...
PS: O idee m-a surprins placut... unul dintre vorbitori... persoana cunoscuta in Franta, care a avut privilegiul de a cunoaste
indeaproape mediul Citroen si pe oamenii implicati in realizarea DS sustinea ca nu exista companie si echipa atat de entuziasta
si de pasionata/pasionala ca cea de la Citroen...
M-a uimit cu cata forta sustinea si credea asta intr-un monolog argumentat...
Sunt curios daca cei de la ATS stiu macar ce inseamna entuziasm sau pasiune... ma rog... reflectii...
reportaj superb realizat, care a culminat cu relatarea intalnirii europene de la Paris din 2005 la care au participat peste 1600 de DS-uri...
Interviuri cu oameni remarcabili care sunt posesori/soferi de DS, inclusiv oameni din anturajul arhitectilor acestei bijuterii auto...
Superb, ce sa mai zic... se vedea in ochii lor faptul ca nu fac asta pentru bani, recunoastere sau altceva, ci ca un omagiu
adus acestei remarcabile companii si acestui remarcabil model... oameni in varsta sau mai tineri... uniti de pasiunea pentru DS...
Erau italieni, fancezi, germani, britanici, australieni etc... traficul din centrul Parisului s-a oprit pentru a-i admira... Incredibil!!!
Chiar si simplul fapt ca exista polemica de mai sus ma face sa cred ca mai avem mult de mancat pana cand sa ajungem sa fim
un club adevarat...
PS: O idee m-a surprins placut... unul dintre vorbitori... persoana cunoscuta in Franta, care a avut privilegiul de a cunoaste
indeaproape mediul Citroen si pe oamenii implicati in realizarea DS sustinea ca nu exista companie si echipa atat de entuziasta
si de pasionata/pasionala ca cea de la Citroen...
M-a uimit cu cata forta sustinea si credea asta intr-un monolog argumentat...
Sunt curios daca cei de la ATS stiu macar ce inseamna entuziasm sau pasiune... ma rog... reflectii...
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Citroën C4 Coupé VTR
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
nu toti care conduc masini cu chevroane pe ea stiu si ce inseamna asta ..
nu ii poti blama .. oricum, nu vor intelege niciodata ..
asta ca sa pun "paie pe foc" cu ATS-ul lu' Peste
nu ii poti blama .. oricum, nu vor intelege niciodata ..
asta ca sa pun "paie pe foc" cu ATS-ul lu' Peste
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@SAMmy: cu regret, dar cred ca acele vremuri sint definitiv apuse. Acum se fac bani si nu masini. Acum noua "religie" e "cutting costs" si maximizarea profitului, bineinteles. Sa nu uitam ca suspensia hidraulica a fost facuta de un om fara pregatire de specialitate, dar cu multa pasiune (Paul Mages).
Si cu asta ti-am raspuns si la partea legata de ATS.
Si cu asta ti-am raspuns si la partea legata de ATS.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO