Se incalzeste!

Forum de discutii generale despre Citroen BX. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mie 13-Iun-2007 18:57

elementele de dirijare nu sunt disponibile pe modelele 1.1 si 1.4 ,restul stiu ca au .

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Mie 13-Iun-2007 19:21

nici capota scurta nu este disponibila pe 1.1 si 1.4

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mie 13-Iun-2007 19:49

sunt de acord

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Mie 13-Iun-2007 20:13

alexd - Mie imi este foarte clar ca fiecare cm patrat in plus sau in minus din suprafata frontala de ventilatie, are o importanta covarsitoare si in nici un caz nu e la voia intamplarii.De aceea incercam sa aflu ce capota ar fi trebuit sa aiba masina mea, pt. a nu compromite motorul dintr-o prostie.Dar m-a lamurit "nicum" ce trebuie pt. masina mea.Probabil ca a fost lovita si i s-a pus o capota, la voia intamplarii.
Pt.cei care ignora importanta acestor gauri de ventilatie, recomand sa faca o simpla experienta:Sa scoata o mana din masina la 90-100 si sa aseze palma deschisa in contra-curent.Cam acelasi lucru se intampla cu fiecare "palma" lipsa din suprafatza radiatorului (aflata la adapostul unei capote mai lungi decat trebuie, a unor proiectoare montate neinspirat in fatza radiatorului, sau la adapostul...mizeriei.Daca va spun ce am scos dintre celulele radiatorului, nu o sa va vina sa credeti.Un pumn de scame de pisla din antifonajul capotei, absorbite de electroventilator, un pumn de insecte...de la drum,:),si mult, mult pamant cu pietricele de la drumurile facute iarna.E reteta optima pt. ca vara viitoare, motorul sa nu mai aiba racire.
Daca peste toate astea, mai intervine si omul, cu dibacia lui caracteristica, de a face inovatii nefericite, deja lucrurile sant clare.Nimic pe masinile astea nu e intamplator.Implcit tipul de capota (ca sa ma intorc la subiectul discutiei).

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Dum 24-Iun-2007 19:13

Astazi am verificat daca se poate monta si al doilea electroventilator , se poate monta foarte usor.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 24-Iun-2007 19:53

eu chiar am montat alt doileva ventilator :) simplu, dar e recomanandat sa fie un releu care sa il comande, ba chiar optim sa fie trecute ambele pe releu.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Dum 24-Iun-2007 20:58

primul este pe releu

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Lun 25-Iun-2007 19:31

cbx - Da!Nu e complicat de montat al doilea ventilator.Am pe una din masinile dezmembrate.Se scoate rama de plastic din jurul primului ventilator si se monteaza cel de-al doilea pe un profil de tabla suplimentar, cu garnituri de guma.Eu nu am avut timp sa fac asta si vad ca s-a si linistit masina, de nu-i mai porneste electroventilatorul prea des.Aveam furtunul de vacuum de la delco, rupt si de aceea se incingea, facea autoaprinderi la oprire...etc.Acum e OK.Probabil ca in Bucuresti, chiar e nevoie de al doilea electroventilator, pe caldurile astea.
Acum e discutabil cum se leaga cele 2 electroventilatoare, pt.cei care au termocupla cu 3 pini (doua viteze).Se pot lega amandoua in paralel si sa se invarteasca cu aceeasi viteza, sau unul sa fie cuplat pe prima treapta a termocuplei din radiator, iar cel de-al doilea (in paralel cu primul) pe a doua treapta.
Totusi, stiu ca nu au avut 2 electroventilatoare decat masinile dotate cu A/C, pt.a putea raci radiatorul suplimentar al instalatiei de A/C care e montat in fatza celui de racire apa.
Cred ca nu ar fi rau sa se monteze in bord si un bec martor, care sa avertizeze soferul cand a intrat in functiune electroventilatorul.Dar prea multe informatii venite din-spre bord, pot obosi soferul la un moment dat.Mai ales ca acum, traficul s-a ingreunat foarte tare.Ramane la aprecierea fiecaruia, ce e util si ce nu.

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Lun 25-Iun-2007 19:52

de martor in bord nu este nevoie ,aud releul cupland si deculand

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Lun 25-Iun-2007 20:50

cbx - La mine nu se aude.Probabil ca e mai bine antifonat bordul de #2.Sau probabil, e din cauza...muzicii.:).200 W...nu suna rau cu un woofer de 31 de cm in portbagaj si cu un CD player Sony.Imi place muzica!!!Asata e! :?

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Lun 25-Iun-2007 21:14

@dan1972 -se aude releul cand este muzica data la un nivel normal de auditie,la 8 boxe si 400 w nu se aude nici motorul :shock:

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Lun 25-Iun-2007 21:35

cbx - Da!E adevarat!Nu se mai aude nimic cu muzica data mai tare, cand vine vorba de puteri de genul asta.:).Totusi am mers si cu muzica oprita si nu am sesizat nimic.O sa fiu atent de acum, sa vad daca se aude ceva.Chiar nu am auzit nimic pana acum.

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Mar 26-Iun-2007 13:35

si mie mi s-a aprins becul la apa in timp ce veneam de la deva....... si ma opream stateam 10 minute si plecam..... dar apoi aceeasi problema...... pana am observat ca ma lasa si intensitatea luminii..... apoi mi-am dat seama ca ma lasa bateria... si din cauza asta imi fierbea apa... ma gandesc ca ventilatoarele functionau cata vreme aveam curent in baterie si apoi nemaifunctionand ... mi se aprindea becu la temperatura apei...... sa fie alternatorul de vina?
BX

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Mar 26-Iun-2007 13:36

sau poate am ceva consumatori ???
BX

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mar 26-Iun-2007 13:42

Mai curand nu incarca
Ventilatoarele merg atat timp cat sunt comandate, nu exista un dispozitiv care sa le taie alimentarea daca tensiunea scade sub o anumita valoare
Ultima oară modificat Mar 26-Iun-2007 15:07 de către eugenro2001, modificat 1 dată în total.


Înapoi la “Citroen BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot