marangoni am auzit si bune si rele...oricum sunt un fel de economy
lumea vad ca isi ia vredestein sportrac3, le-am vazut, sunt frumoase.
mi-au placut si bf goodrich (insa fff scumpe), dar parca se tocesc mult prea repede.
ti-as recomanda si kleber dynaxer, daca gasesti dimensiunile tale.
sau goodyear f1, daca ai cash.
Stie cineva "offset-ul" de la jante?
Moderator: Echipa Tehnica
si eu m auzit si bune si rele despre Marangoni, inclusiv ca sint resapate (
asa e cind confunzi malatesta cu marangoni si cu marix), dar inclin sa le cred pe cele bune, de vreme ce am pe masina 4 buc Marangoni Zeta Linea pe jante de 16 Compomotive Motorsport si am avut ocazia sa le evaluez in multe situatii deja. ideea e ca sint cea mai buna solutie dpdv calitate/pret, si ca sa mai adaug un argument, va spun ca modelul asta e folosit la multe competitii monomarca pe circuit "as is"

http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Matrixu scrie:DAca vrei gume cat de cat racing
Eu vreau niste gume cat de cat confortabile, pe 195/50R15, nu neaparat racing, ca nu prea am cu ce... Poate o sa ajung chiar la varianta pe 14", 185/55, o sa mai probez intre timp, trebuie sa fiu sigur ca nu imi freaca niciunde cand nu sunt doar eu in masina. Printre altele, de aceea imi fac distantierele, la grosimea asta imi scoate rotile, doar pe exterior, atat cat mi le scoate un cauciuc de 195, de care as vrea sa pun pe viitoarele jante.
Distantierele mi le face la milimetru, altfel nu m-as fi bagat. Batranul meu asta face de zeci de ani (piese la milimetru, nu distantiere

Distantierele vor fi cu excentric si vor fi puse sub jantele de tabla stock, deci plusul la lungimea prezoanelor e doar grosimea distantierelor (15mm).
Daca pui sub jante de aliaj, se schimba treaba, intr-adevar. Asa sper si eu sa-mi gasesc prezoane mai lungi de fabrica, de Citroen, folosite pe jante de aliaj la modelele care vin cu asa ceva in serie, sau optional.
Mersi de informatii.
P.S. bezz, despre ce jante de aliaj e vorba? Banuiesc ca cele cu care a venit masina, nu? Nu stiu cum e la modelele mai mari, dar pe Saxo am pus jante de 15x7, cu gume de 195/50 si nu mai era nevoie de nici un distantier. Jantele aveau ET 15. ET-ul asta conteaza enorm! Te poate scapa de distantiere, sau dimpotriva sa te puna la cheltuieli suplimentare...
Banuiesc ca nu ai tinut prezoanele alea de 48mm, nu? Si in sfarsit, cum socotiti voi lungimea surubului? Doar filetul, sau cu tot cu cap? La un magazin mi s-a pus intrebarea asta.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Sor scrie:Matrixu scrie:DAca vrei gume cat de cat racing
Eu vreau niste gume cat de cat confortabile, pe 195/50R15, nu neaparat racing, ca nu prea am cu ce...
Pai hotaraste-te: daca vrei comfort, micsorezi jantele si maresti balonul, astfel incit sa pastrezi diametrul rotii cit mai aproape de original. Ca sa iti faci o idee, eu la BX am jante pe 14, khan are la BX-ul lui jenti pe 16.
Personal 195/50R15 pe Saxo mi se par mari pt un Saxo.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
la mm aia vorbim strict de filet
fereste-te de comenzi de la fk tuning, sau fa comanda daca poti fara sa dai vreun avans.
prezoanele de 48 mm le-am returnat in germania ca sa-mi trimita in locul lor de 62...si din pacate chiar au plecat spre germania prezoanele
insa mai este sistemul celalalt, cu prezoane cu doua filete si cu piulite si saibe, alea nu le gasesti?
jantele sunt jante aliaj stock c4 (16") care au et-ul de 25 in loc sa fie de 15, de-aia am ajuns sa pun distantiere...
ps legat de anvelope (banuiesc ca vrei si ceva oarecum economic) iti recomand kleber dynaxer, sunt grup michelin, eu le am pe cele de iarna (krysalp) si sunt foarte multumit, insa mi-au fost laudate si dynaxer.

fereste-te de comenzi de la fk tuning, sau fa comanda daca poti fara sa dai vreun avans.
prezoanele de 48 mm le-am returnat in germania ca sa-mi trimita in locul lor de 62...si din pacate chiar au plecat spre germania prezoanele

insa mai este sistemul celalalt, cu prezoane cu doua filete si cu piulite si saibe, alea nu le gasesti?
jantele sunt jante aliaj stock c4 (16") care au et-ul de 25 in loc sa fie de 15, de-aia am ajuns sa pun distantiere...
ps legat de anvelope (banuiesc ca vrei si ceva oarecum economic) iti recomand kleber dynaxer, sunt grup michelin, eu le am pe cele de iarna (krysalp) si sunt foarte multumit, insa mi-au fost laudate si dynaxer.
Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
@nicum
Am inteles cum vine treaba cu combinatiile janta/anvelopa, eu intrebam care ar fi mai confortabile dintre cauciucurile cu talon mic, de exempu 195/50. Daca exista diferente in ccp confortul intre produsele pe aceleasi dimensiuni ale diverselor marci. E destul de probabil ca 195/50R15 sa fie mari pt Saxo, din mai multe puncte de vedere, de aceea incep sa iau mai serios in calcul 185/55R14.
@bezz
Mersi mult pt toate precizarile! Nu-mi dau seama de ce sistem e vorba ("mai este sistemul celalalt, cu prezoane cu doua filete si cu piulite si saibe"), dar o sa ma interesez. Daca se poate, putin help...
@sorin.
Imi pot inchipui la ce se poate ajunge... Dar nu am de gand sa merg si iarna cu asa ceva, o sa folosesc ce am acum (stock), eventual niste gume de iarna.
Am inteles cum vine treaba cu combinatiile janta/anvelopa, eu intrebam care ar fi mai confortabile dintre cauciucurile cu talon mic, de exempu 195/50. Daca exista diferente in ccp confortul intre produsele pe aceleasi dimensiuni ale diverselor marci. E destul de probabil ca 195/50R15 sa fie mari pt Saxo, din mai multe puncte de vedere, de aceea incep sa iau mai serios in calcul 185/55R14.
@bezz
Mersi mult pt toate precizarile! Nu-mi dau seama de ce sistem e vorba ("mai este sistemul celalalt, cu prezoane cu doua filete si cu piulite si saibe"), dar o sa ma interesez. Daca se poate, putin help...
@sorin.
Imi pot inchipui la ce se poate ajunge... Dar nu am de gand sa merg si iarna cu asa ceva, o sa folosesc ce am acum (stock), eventual niste gume de iarna.
M-am interesat; un prieten care a stat 6 luni in state mi-a povestit cum se tot mira de chestia asta - pe toate masinile cu jante sport aftermarket vedea asa ceva. Din cate a inteles el, se practica deoarece nu prea pusca pasul filetului prezoanelor europene, sa zicem, cu cel american. Pe de alta parte, se pare ca e si o chestie "cool" la ei sistemul asta.
Oricum, gasesc mai usor asa ceva? Tija filetata, ca piulite se gasesc. Daca da, unde?
Oricum, gasesc mai usor asa ceva? Tija filetata, ca piulite se gasesc. Daca da, unde?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst