gigel, stai cuminte sa nu o strici de tot.
Prima chestie: debitul pompei de BX este 4cm3 per ciclu, deci la masinile noastre vechi, foarte probabil mai putin.
NU scoate conjunctorul, caci iti trebuiesc alte garnituri noi, daca le refolosesti pe cele vechi, iti vor curge.
Lucrurile ar trebui facute asa:
- montezi toate piesele (conducta, etc)
- slabesti surubul de la disjunctor (cel de 12) 1 tura maxim 2, pina la nivelul la care il poti invirti cu mina. Nu e nevoie sa il desfaci mai mult. Daca prin absurd iese, ai grija sa nu pierzi bila.
- pornesti motorul si il lasi sa mearga la relanti
- torni ulei cu pilnia in furtunul din care se alimenteaza pompa hidraulica
- urmaresti in continuare cum pompa isi trage ulei din furtun si completezi
- in momentul in care in rezervorul hidraulic apare ulei pe retur, inseamna ca pompa s-a amorsat si poti sa stringi surubul de la disjunctor (nu e nevoie sa-l stringi foarte tare)
- daca masina e pe pozitia normal, ar trebui sa sa "scoale"
Sper ca nu am aberat prea tare...

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!