JOI, 5 iulie 2007. Masina avea 31.500 Km. Am mers la revizia de 30.000 Km.
De data asta am cerut expres umplerea cu 3.2 L si nu cu 3 L, neschimbarea becurilor arse si nici completarea lichidului/apei de spalat geamurile, schimbul neconditionat al placutelor de frana, toate filtrele masinii.
factura a fost de 688 RON cu TVA. Cu greu au acceptat ca in manual este trecut "3.2 L" si nu 3 L. Mi-au pus 3.2 L, dar am platit integral al 4 lea bidon, pe care mi l-au si lasat in masina, mi-au lasat ca am cerut si filtrele murdare si placutele de frana care mai aveau cam jumatate de viata. Asadar, sfatul meu este NU schimbati placutele de frana mai devreme de 45 - 50 mii de Km. Nu e nevoie. A-2-a zi, vineri , am pornit A/C, cu ventiloatorul pe treapta a -4-a (cam asa o tin de obicei). Deodata o pocnitura ca un plastic agatat sau rupt...si un zgomot infernal si o vibratie permanenta in bord ???? Ce credeti ca este ?? Prea mare coincidenta , ca imediat dupa schimbul filtrului de polen sa mi se intample asta ... Ma rog, am sunat azi, si evident ca abia spre sfarsitul saptamanii ma pot ajuta...
Si inca o treaba curioasa... cand tin pe treapta a-4-a mai mult de 10 minute ventilatorul, butonul (comutatorul 1-2-3-4 al suflantei) devine rigid si pare sa se rupa la rotire. ce credeti ? se incinge si ala ? e prost conceput ?
mai aveti careva probleme din astea ??
Sfaturi gen sa nu mai folosesc treapta a-4-a nu au nici un rost. Masina a fost conceputa cu 4 trepte, eu o tin mai mult si mai mult pe treapta aceea. Normal trebuie sa suporte curenti de intensitate si mai mare acel comutator cu 4 pozitii.
Daca ar fi sa o desfac , pe unde se afla ? Mai in dreapta sau mai pe mijloc ?? ca nu are ce sa fie acolo, decat un ventilator cu o elice de plastic...nu e nici o filosofie...
