regulator de suspensie???
Moderator: Echipa Tehnica
salut am si eu o xantia si stiu ce inseamna sa pierzi tot lichidul LHM intr-un minut cu motorul pornit dar crede-ma ca defectiunea este banala si am rezolvat in 2 ore cu incredibila suma de 3 ron (pe acea piesa numita disjunctor sint montate pe capete ceva asemanator cu 2 suruburi care fac etansarea prin intermediul unor rotringuri care te asigur ca nu costa mai mult de 3 ron ,in cazul meu unul a fost deteriorat,dupa ce ai shimbat rotringurile vine partea mai greaa trebuie sa umpli sau sa completezi LHM in cazul meu amcompletet 5,5 litri 30 ron/litru) cam asta e .bafta si sper sa te fi ajutat cu acest banal remediu sper sa nu fie mai grav...
- micky_popa
- simpatizant
- Mesaje: 26
- Membru din: Mie 21-Feb-2007 18:31
- Localitate: sibiu, romania
nu inteleg de ce nu merge. iti dau alta adresa: micky_popa@yahoo.com
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
micky_popa scrie:am fost la service. problema sta asa: nu au desfacut masina, curge uleiul si se presupune ca daca desfac la sistemul de suspensie datorita faptului ca are deja 6 ani masina electrovana poate fi ruginita si cand desfac sa se strice si regulatorul de presiune de pe punte. cu alte cuvinte nu desfac masina pana nu dau eu cu subsemnata ca sunt de acord sa o desfaca si in cazul in care se strica aceste piese sa le platesc, adica 3600 ron.
ideea este ca vreau sa merg la alt service. daca stiti unde as putea merge, sunt din sibiu, pt ca astia nu au altceva in cap fdecat sa-mi schimbe piese. astept sugestii. multumesc
Dupa cum bine se stie, uleiul protejeaza de rugina si nu e coroziv cu metalul. Ma minunez din ce in ce mai mult de ce scot mecanicii aia din ei. Daca vrei sa rezolvi problema iti recomand un drum la Galati la retro sau la Cristi Stan la Ploiesti. Din pacate prin Sibiu nu stim de mecanici de Citroen.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- pasionat
- Mesaje: 420
- Membru din: Lun 16-Ian-2006 11:24
- Localitate: Ploiesti
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
micky_popa scrie:electrovana poate fi ruginita si cand desfac sa se strice si regulatorul de presiune de pe punte.
Nu stiu ce au vazut mecanicii aceia acolo, dar mie imi vine greu sa cred.
Chiar daca electrovalva ar fi intepenita in niciun caz nu se poate strica regulatorul, pentru ca e foarte solid.
Uite si o poza ca sa-ti faci o idee:

Electrovalva este o piesa pe care Citroen o vinde si separat la ~130 euro (cod original 96 119 952).
Ciudat de mare este si pretul pentru intreg regulatorul. Stiam de ~ 520 euro.
Si poate nu trebuie pana la urma nimic din toate astea. Electrovalva are un furtunas pentru retur care cine stie ce a patit sau niste oring-uri de etansare care au cedat.
Cred ca cel mai bine este sa iei legatura cu colegul nostru de forum Mugurel Pirscoveanu care are service-ul Citroen "Pro Motor" la Rm. Valcea.
Uite si un link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewforum.php?f=39
- micky_popa
- simpatizant
- Mesaje: 26
- Membru din: Mie 21-Feb-2007 18:31
- Localitate: sibiu, romania
inca o data va multumesc pt raspunsuri. am fost ieri la citroen si mi-am luat masinutza. le-am platit marea constatare: cvurge ulei hidraulic, foarte greu de vazut, 60 ron. ata e. m-au pus sa semnez ca i-au masina pe raspunderea mea si m-au intrebat daca vreau sa-mi completeze cu ulei, la care le-am raspuns frumos ca pot si eu. ma speriasera ca nu mai e ulei hidraulic deloc si ca raman fara frane. am completat 800ml de ulei tata a lipsit, am pornit masina am mers cu ea pana la service-ul unde sper sa mi-o rezolve azi, si cand am ajuns acolo mi s-au aprins beculete si cand am oprit curgea iarasi ulei. azi aflu care piesa este buba, eu sper sa fie ceva simplu si ieftin
. va anunt.
merci si de nr de telefon, i-am dat baiatului de la service nr de telefon daca are ceva nelamuriri sa sune.

merci si de nr de telefon, i-am dat baiatului de la service nr de telefon daca are ceva nelamuriri sa sune.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Nu am reusit sa trimit documentatia cu Gmail asa ca le-am pus pe Rapid Share.
Vezi
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... 2491#52491
Vezi
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... 2491#52491
- micky_popa
- simpatizant
- Mesaje: 26
- Membru din: Mie 21-Feb-2007 18:31
- Localitate: sibiu, romania
este bine sa postezi adresa la :
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewforum.php?f=45
nu se stie cand are nevoie cineva
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewforum.php?f=45
nu se stie cand are nevoie cineva
sint tare curios, poti indica pe imaginea de mai sus exact ce s-a sudat?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- micky_popa
- simpatizant
- Mesaje: 26
- Membru din: Mie 21-Feb-2007 18:31
- Localitate: sibiu, romania
saluatare!
Revin cu o problema. Dupa cum stiti mi-a rezolvat atunci masina si nu a mai curs lichid, dar problema este ca atunci cand pornesc masinuta cam 2 secunde nu am frane si imi raman aprinse beculetele de stop si atentie, adica aceleasi beculete ca atunci cand am pierdut lichidul. Acest lucru se intampla doar cand pornesc masina care a stationat cateva ore, cu alte cuvinte parca ar trebui sa se "incalzeasca"
. E normal? Si la voi dureaza 2 secunde pana se ridica masina? Si in acest timp nu functioneaza deloc frana? Nu am vazut nici un fel de pierdere de lichid. adevarul e ca eu am luat masina in noiembrie si stateam un pic pana porneam si nu am prea fost atenta la beculete, dar de cand am patit-o cu lichidul ma tot uit si am observat acest lucru.
Sper ca m-am facut inteleasa
Revin cu o problema. Dupa cum stiti mi-a rezolvat atunci masina si nu a mai curs lichid, dar problema este ca atunci cand pornesc masinuta cam 2 secunde nu am frane si imi raman aprinse beculetele de stop si atentie, adica aceleasi beculete ca atunci cand am pierdut lichidul. Acest lucru se intampla doar cand pornesc masina care a stationat cateva ore, cu alte cuvinte parca ar trebui sa se "incalzeasca"

Sper ca m-am facut inteleasa

- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Verifica nivelul de LHM (cu masin ridicata la maxim, plutitorul trebuie sa fie intre cele 2 inele rosii). De asemenea verifica sa nu ai mici pierderi de LHM prin sistem.
La mine cel putin, masina se ridica in (mult) mai mult. Daca masina ta se ridica asa repede, inseamna ca pompa e buna si baga presiune si nici nu sint pierderi in sistem.
Daca spui ca masina nu are frine la citeva secunde dupa pornire, verifica presiunea din sfera centrala. Trebuie sa aiba 62 de bari (+3 - 30 de bari). Daca are sub 20 de bari, schimb-o cu totul. Ca sa verifici chestia asta, du-te pe un drum pustiu (atentie, pustiu sa nu mai fie nimeni in jur) si drept. Opreste motorul in mers si spune-ne cite pedale mai ai inainte sa ramii de tot fara frine.
Beculetele respective si supramartorul ramin aprinse pentru ca semnaleaza o lipsa de presiune.
La mine cel putin, masina se ridica in (mult) mai mult. Daca masina ta se ridica asa repede, inseamna ca pompa e buna si baga presiune si nici nu sint pierderi in sistem.
Daca spui ca masina nu are frine la citeva secunde dupa pornire, verifica presiunea din sfera centrala. Trebuie sa aiba 62 de bari (+3 - 30 de bari). Daca are sub 20 de bari, schimb-o cu totul. Ca sa verifici chestia asta, du-te pe un drum pustiu (atentie, pustiu sa nu mai fie nimeni in jur) si drept. Opreste motorul in mers si spune-ne cite pedale mai ai inainte sa ramii de tot fara frine.
Beculetele respective si supramartorul ramin aprinse pentru ca semnaleaza o lipsa de presiune.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
micky_popa scrie:saluatare!
Revin cu o problema. Dupa cum stiti mi-a rezolvat atunci masina si nu a mai curs lichid, dar problema este ca atunci cand pornesc masinuta cam 2 secunde nu am frane si imi raman aprinse beculetele de stop si atentie, adica aceleasi beculete ca atunci cand am pierdut lichidul. Acest lucru se intampla doar cand pornesc masina care a stationat cateva ore, cu alte cuvinte parca ar trebui sa se "incalzeasca". E normal? Si la voi dureaza 2 secunde pana se ridica masina? Si in acest timp nu functioneaza deloc frana? Nu am vazut nici un fel de pierdere de lichid. adevarul e ca eu am luat masina in noiembrie si stateam un pic pana porneam si nu am prea fost atenta la beculete, dar de cand am patit-o cu lichidul ma tot uit si am observat acest lucru.
Sper ca m-am facut inteleasa
pentru lipsa franei la pornire e accumulatorul central care nu mai are presiune.
faptul ca indicatorul de presiune ramane aprins 2 secunde nu trebuie sa te sperie, la mine ramane aprins 20


- micky_popa
- simpatizant
- Mesaje: 26
- Membru din: Mie 21-Feb-2007 18:31
- Localitate: sibiu, romania
Am fost ieri cu masina pe o strada dar era neasfaltata si eram curioasa sa vad cate pedfale ma lasa sa apas. am incercat de vreo 3 ori sa opresc masina si sa dau pedale de frana, dar dupa cum nu aveam viteza prea mare ca era neasfaltat drumul dupa 9 pedale, 10 si 8 pedale se oprea masina
. da frana nu dadea nici un semn ca nu ar mai functiona. mai incerc azi pe un alt drum unde sa pot opri motorul la viteza mai mare si sa vad dupa cate pedale ma lasa frana, ca asa la viteza mica frana functiona.

Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO