parbriz ciobit
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- chisboramircea
- simpatizant
- Mesaje: 68
- Membru din: Dum 29-Apr-2007 12:30
- Localitate: bistrita
parbriz ciobit
mi-am ciobit parbrizul cu o criblura.nu stiti nu exista vreo solutie care sa-l impiedice sa se crape in continuare?
- chisboramircea
- simpatizant
- Mesaje: 68
- Membru din: Dum 29-Apr-2007 12:30
- Localitate: bistrita
Depinde cat de mare este ciobitura si ce "model" ti-a lasat piatra pe parbriz...
Daca e doar o ciobitra de sub 1cm2 (doar urma de impact si crapat radiar cca 1cm) las-o asa pt ca nu se va intinde, nici la viteza (eu asa am patit si nu s-a extins) deoarece este geam securit (dublu) si are si foitza aceea heliomata care ofera extra rezistenta...
Daca e doar o ciobitra de sub 1cm2 (doar urma de impact si crapat radiar cca 1cm) las-o asa pt ca nu se va intinde, nici la viteza (eu asa am patit si nu s-a extins) deoarece este geam securit (dublu) si are si foitza aceea heliomata care ofera extra rezistenta...
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Doar pt a fi corecti iin ceea ce spunem:
- securit NU este acelasi lucru cu duplex. Securit inseamna sticla tratata termic, este cea care se sparge in mii de bucatele.
Duplex sau triplex reprezinta un sandvis facut din doua sau trei foi de sticla securit si folie de plastic special. Este facut special pt parbrize pt ca in clipa unui impact sa nu se opacizeze din cauza spargerii sticlei securit.
- reparatia ciobiturilor nu se face cu sticla topita ci cu niste rasini speciale. Intai de polizeaza ciobitura si apoi se umple cu rasina respectiva.
- securit NU este acelasi lucru cu duplex. Securit inseamna sticla tratata termic, este cea care se sparge in mii de bucatele.
Duplex sau triplex reprezinta un sandvis facut din doua sau trei foi de sticla securit si folie de plastic special. Este facut special pt parbrize pt ca in clipa unui impact sa nu se opacizeze din cauza spargerii sticlei securit.
- reparatia ciobiturilor nu se face cu sticla topita ci cu niste rasini speciale. Intai de polizeaza ciobitura si apoi se umple cu rasina respectiva.
Merci EugenRo2001 de completari si corectari! 
Stiu ca am patit si eu cu geamul ceva de genu si au umplut ciobitura din cate intelesesem eu cu sticla
Si geamul pare a fi duplex, in cazul meu fiind afectat doar la exterior (pana la folia heliomata din parbriz)...
Ideea este ca tine, crapatura nu s-a mai extins...

Stiu ca am patit si eu cu geamul ceva de genu si au umplut ciobitura din cate intelesesem eu cu sticla

Si geamul pare a fi duplex, in cazul meu fiind afectat doar la exterior (pana la folia heliomata din parbriz)...
Ideea este ca tine, crapatura nu s-a mai extins...
Am patit-o si eu acum la mare. E o boala asta, de fiecare data, inainte sa plec in concediu vara trebuie sa iau o pietricica in parbriz. Am patit-o si la Dacie si la C3, acum si la C5.
Aveti idee unde se poate schimba repede, fara ca masina sa ramana "peste noapte" in service? Si bineinteles pe CASCO (la BCR Asigurari).
Thx
Aveti idee unde se poate schimba repede, fara ca masina sa ramana "peste noapte" in service? Si bineinteles pe CASCO (la BCR Asigurari).
Thx
Ultima oară modificat Lun 09-Iul-2007 11:17 de către B-01-DRC, modificat 1 dată în total.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Sa vezi ce am patit!
Deci, dupa cum am zis, aveam o ciobitura foarte mica in parbriz, care am umplut-o cu nush ce substanta sa nu se extinda!
Ieri, am tinut toata ziua masina in garaj, nu am scos-o deloc! Afara au fost 32 grade si mai pe seara a venit o furtuna puternica!
Azi dimineata cand am scos-o din garaj, surpriza, geamul era crapat de la stalpul dreapta pasager, pana in dreptul volanului, totul pornind de la aceea ciobitura care era superficiala!
Partea ciudata este ca masina a fost in garaj (garaj foarte solid in care nu intra apa, soarele etc.) iar cand am pus-o in garaj nu era spart, pe ea nu a cazut nimic (nici nu avea ce)...
Tind sa cred ca a fost diferenta de presiune dintre exteriorul masinii (datorita furtunii, crescand presiunea) si interior (presiune mai mica), la asta adaugandu-se si faptul ca pe timpul zilei a fost sfoarte cald si erau geamurile inchise!
Deci, dupa cum am zis, aveam o ciobitura foarte mica in parbriz, care am umplut-o cu nush ce substanta sa nu se extinda!
Ieri, am tinut toata ziua masina in garaj, nu am scos-o deloc! Afara au fost 32 grade si mai pe seara a venit o furtuna puternica!
Azi dimineata cand am scos-o din garaj, surpriza, geamul era crapat de la stalpul dreapta pasager, pana in dreptul volanului, totul pornind de la aceea ciobitura care era superficiala!
Partea ciudata este ca masina a fost in garaj (garaj foarte solid in care nu intra apa, soarele etc.) iar cand am pus-o in garaj nu era spart, pe ea nu a cazut nimic (nici nu avea ce)...
Tind sa cred ca a fost diferenta de presiune dintre exteriorul masinii (datorita furtunii, crescand presiunea) si interior (presiune mai mica), la asta adaugandu-se si faptul ca pe timpul zilei a fost sfoarte cald si erau geamurile inchise!
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187794
Total subiecte 18659
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11827
Cel mai nou membru FHV