schimb ulei cx

motor, cutie de viteze, directie, rulmenti, bucse....

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
filla
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Mie 30-Mai-2007 21:23
Localitate: Bucuresti ,Aparatorii Patriei

schimb ulei cx

Mesajde filla » Joi 12-Iul-2007 08:07

Ar fii super sa o vada o comisie tehnica din partea clubului ,stau in Bucuresti in sect 4 in zona Emil Racovita cu Turnu Magurele

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Joi 12-Iul-2007 08:12

Aranjam de o comisie pt tine.

Cilindrul de suspensie se misca cand masina este lasata. Dar datorita constructiei nu poate iesi pistonul din cilindru decat daca tija este rupta sau inelul de otel de pe cilindru este deplasat (ceea ce nu se poate) sau locasul de pe punte in care sta cilindrul este deformat.
Tija trebuie sa fie prinsa de bratul superior cu un splint.

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Re: schimb ulei cx

Mesajde jgr1001 » Joi 12-Iul-2007 08:15

filla scrie: stau in Bucuresti in sect 4 in zona Emil Racovita cu Turnu Magurele


Nici ca se poate mai bine (din pct meu de vedere); eu stau in zona Straja cu Resita
Asta seara de la 18 incolo e bine ?
Tel meu: 0742 217 487 - cristi

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 12-Iul-2007 16:51

pistonul poate iesi mult din cilindru si numai daca lipseste tamponul limitator de cursa al bratului superior (tamponul de sub brat mai exact). pe de alta parte e normal ca cilindrul sa se miste in locasul din punte, dar sa nu iasa cu totul din el. probabil ca lipseste siguranta daca iese cu totul de acolo
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
filla
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Mie 30-Mai-2007 21:23
Localitate: Bucuresti ,Aparatorii Patriei

schimb ulei cx

Mesajde filla » Dum 15-Iul-2007 20:53

pentru a nu umple forumul cu problemele mele am sa postez numai aici tot ce o sa apara pe parcurs

Am o problema la semnalizare semnalul stanga si avariile functioneaza perfect dar cand dau semnal dreapta releul tacane rapid si nu se aprind lampile ... care ar fii problema?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Dum 15-Iul-2007 21:12

Un bec ars (sau mai multe) pe partea respectiva, adica dreapta :wink:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Dum 15-Iul-2007 22:08

Sau un contact imperfect....

Avatar utilizator
filla
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Mie 30-Mai-2007 21:23
Localitate: Bucuresti ,Aparatorii Patriei

schimb ulei cx

Mesajde filla » Lun 16-Iul-2007 16:15

cand pun avariile se aprind toate: fata spate laterale inclusiv becurile din bord

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Lun 16-Iul-2007 16:30

releul? ... nu cumva is doua relee diferite?
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Lun 16-Iul-2007 16:36

e un singur releu. Contacte imperfecte pot fi fie in comutatorul de semnalizare fie in comutatorul de avarie.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 17-Iul-2007 12:35

este contact imperfect la becuri; da cu spray WD40 la mufe si o sa mearga. la mine de acolo a fost.

Avatar utilizator
filla
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Mie 30-Mai-2007 21:23
Localitate: Bucuresti ,Aparatorii Patriei

schimb ulei cx

Mesajde filla » Mar 17-Iul-2007 22:33

O sa dau cu spray la mufe , e cam greu pe fata ca trebuie sa dau bara jos ca sa ajung la semnalizatoare,oricum am de gand sa mai reconditionez din instalatia electrica din zona motorului
La butoanele de semnal si avarii mi e cam frica sa umblu deocamdata dar daca nu merge cu spray o sa verific si prin bord

ar fii util un manual haynes ...poate ma ajuta cineva (am si eu niste documentatii de pe net dar sunt mai mult fise si desene tehnice )

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mar 17-Iul-2007 23:12

Semnalizatoarele se scot astfel: se impinge semnalizatorul spre interior intr-un capat astfel incat capatul celalat se departeaza putin de marginea locasului suficient pt a introduce o surubelnita pt a comprima clema de plastic care tine semnalizatorul.

Manual iti trimit eu maine daca ai o adresa de mail pe care sa poti primi 200MB deodata.
Daca nu, contacteaza-ma pe YM cu ID-ul eugenro2001 sa stabilim cum facem sa iti dau un CD cu documentatie.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 17-Iul-2007 23:26

eugenro2001 scrie:Semnalizatoarele se scot astfel: se impinge semnalizatorul spre interior intr-un capat astfel incat capatul celalat se departeaza putin de marginea locasului suficient pt a introduce o surubelnita pt a comprima clema de plastic care tine semnalizatorul.



ca sa completez: apesi in interior de partea alba pentru ca clema respectiva este la capatul partii galbene, spre interiorul masinii.

Avatar utilizator
filla
simpatizant
Mesaje: 46
Membru din: Mie 30-Mai-2007 21:23
Localitate: Bucuresti ,Aparatorii Patriei

schimb ulei cx

Mesajde filla » Sâm 21-Iul-2007 20:01

Am schimbat o parte din conductorii de pe la motor ,bornele si am dat cu spray la restul de mufe si contacte ,mai am sa cumpar acumulator nou si sa ii fac un suport
acolo am 2 relee mici care cred ca sunt de la ventilatoarele de la radiator ,desi am vazut ca ventilatoarele mele se misca cu o singura turatie , si un releu mare care nu stiu ce face ???
Filtru meu de aer era facut din site si bureti ,cred ca o sa il schimb cu unu sport :D (la 30-60 ron cred ca e mai ieftin decat unu de cx diesel si vreo 2 ani nu mai am probleme cu el ,chiar daca am desfacut ,curatat si vopsit carcasa de metal de la filtru original)


Înapoi la “Mecanica - CX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11823
    Cel mai nou membru popdaniel