Ieri a venit - e de senzatie!!!

Forum de discutii generale despre Citroen C1. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Ieri a venit - e de senzatie!!!

Mesajde XENON » Mie 01-Aug-2007 10:52

Oau! In sfarsit la volanul furiei :lol: . Mici probleme : cand pornesti dai parca un pic mai mult la chie fata de alte masini, garda foarte foarte joasa, atentie mare la cutia de viteze, care e foarte precisa si din neatentie am carait un pic (o singura data) treapta a doua (prostia mea), in marsarier tot cu mare grija daca vrei sa nu faca klanc! , schimbatorul are un mic joc cum spunea cineva despre un 107 "parca e un surub care mai trebuie strans" etc.
DAR, oameni buni, cum astea le au toate, deci nu sunt defecte de fabricatie in nici un caz, nu e nici o problema, asa au fost ele concepute.
IN REST, masina e CRIMINALA, SENZATIONALA si cum vreti voi sa-i mai ziceti, motorul Toyota face TOTI banii. Cel mai placut impresionat sunt de rulajul in treapta a 3-a - parca e masinuta electrica, poti sa cuplezi destul de jos si duce pana la 100 fara sa omori motorul (totusi e in rodaj si mai mult de 3500-4000 in nici un caz ca si asa e cam mult).
Deci e foarte tare, ce sa mai zic , servo electric merge usor de tot, imi place. Gata, mai zicti si voi ceva :D ...

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 01-Aug-2007 10:57

apropo, voua v-a spu dealerul ceva de rodaj? mie nu mi s-a spus absolut nmk, mai mult am manualul original si nu zice nmk, plus ca in manual scrie asa: "cand acul turometrului atinge zona rosie, cuplati treapta urmatoare" deci a inteleg ca recomanda mersul sportiva sau ce? oricum despre rodaj veau sa stiu...

Avatar utilizator
adistefan
pasionat
Mesaje: 197
Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:53
Localitate: Sibiu

Mesajde adistefan » Mie 01-Aug-2007 12:19

Bravooo. Sa o stapanesti sanatos !!!
Despre pornitul greu, poate ca e si de la benzina pe care o bagi. Am avut niste surprize super naspa cand la 206 cineva nepriceput (nu zic cine :D ) mi-a bagat benzina de la o pompa din asta "no name". Am dat intr-o dimineata la cheie ca in vremurile bune la dacie ... pana aproape de moartea bateriei... asa ca atentie cu asta. Eu nu am observat sa porneasca mai greu C1 decat altele, dar, in fine...
Nici mie nu mi-a zis nimeni ce sa nu fac in rodaj - de la Sibiu de unde am luat-o era o tipa dragutza care mi-a predat-o, care tipa, probabil ca mi-ar fi dat cu totul altfel de sfaturi, cum ar fi ce camasa sa-mi iau ca sa se asorteze la culoarea masinii ...etc :P Din experienta cu cealalta (206-le) in schimb eu m-am invatat minte. Anume, in prima zi cand am scos-o pe aia din showroom, ne-am suit 4 handralai de 90kg+ in ea si da-i forje pe sosea pana a intrat un soi de protectie, a inceput sa piuie si sa se aprinda becuri pe bord, si mi s-a taiat oarecum partial alimentarea, in sensul ca o calcam, dar degeaba.. mai mult de 60 km/h nu mai mergea. Am tras dreapta, am sunat la dealer si mi-a explicat ca e o protectie care dispare dupa primii 1000km in care se presupune ca ar trebui sa nu fortezi masina. DECI... ceva este... nu e doar o poveste cu acesti 1000KM. asa ca.. ushureanu... la inceput. Oricum, am mai zis-o, cam dupa 3000km mi s-a parut ca "si-ar da drumu" de tot motorul.
Referitor la a 3-a.. ai dreptate ... iti vine sa mergi numai in trapta asta de viteza :D Cel mai misto e la urcare pe 2 benzi pe sens (ex. Dealu' Negru) Este incredibil cum ajugi la 110kmh in urcare in a 3-a, lasand in urma masini cu pretentii si cu tot felul de sufixuri gen TDI, HDI, TDCI... etc... Ma rog, e si stilul de condus aici.. probabil ca daca si-ar pune si ei mintea cu tine ....
Oricum sa te astepti ca multe persoane cu masini mai mari decat a ta, sa incerce sa-ti bage tot felul de strambe, asta ca sa-si justifice ei alegerea lor pentru barcile in care merg. Chestii legate de stabilitate, motor mare, cuplu... etc. Sti care e faza, lumea la noi subestimeaza f. mult masinile mici pt ca singurele exponente ale acestei clase pe piata noastra su fost Matiz si Tico. Este de inteles de ce lumea are impresia ca o masina mica= putere mica, spatiu putin, siguranta scazuta... helooo !!! s-a shimbat situatia. Cred ca e naucitor pentu unii sa vada dintr-un Logan pe autostrada "un fel de matiz" care se apropie ca o naluca si trece cu 160 kmh pe langa ei.. E o imagine neobisnuita... Asta e... se va obisnui lumea ca mic nu e neaparat si slab si ca mare nu e neaparat si tare. :twisted:
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus

Avatar utilizator
dionescux
pasionat
Mesaje: 187
Membru din: Dum 09-Iul-2006 09:35
Localitate: Bucuresti

Mesajde dionescux » Mie 01-Aug-2007 18:20

Si eu am aceeaºi impresie si anume ca porneºte un picuÞ mai greu decât celelalte maºini.

E nevoie sa facĂŁ cam 2 rotaĂžii motorul pana sa porneascĂŁ.

Dar, cum au spus si cei dinaintea mea, nu este o problema

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 01-Aug-2007 18:46

legat de conceptia romanilor de asemenea masini ai perfecta dreptate, dar dupa ce am plimbat cativa prieteni dintre care si un "loganist", parca i-am bagat pe unii la idei, sa fac rodajul si dupa aceea dezlantui bestia :lol:.
deocamdata, am montat capacul ala de torpedo, pun alarma in cheie si muzica. Am pus mufele alea e la boxe, am scos chestia de plastic care statea in locul CD-playerului, acum imi mai trebuie doar boxele si CD-ul :oops:. M-am chinuit enorm sa rup banda aia alba cu care erau prinse mufele, a trebuit sa ma dau jos si sa ma uit prin parbriz.
Intrebari: 1.adaptor pt mufa de antena se gaseste oare in cutia MP3-Playerului (o sa iau Pioneer)?
2.cum ai strans suruburile de la boxe (ma refer la cele care vin in fata mult sub parbriz si la care nu ai acces nici cu o surublnita scurta)?
3. ai pus muzica pe spate?(ca asta nu ai zis pe topicu despre muzica si alarma din ce imi amintesc

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 01-Aug-2007 18:53

Suuuuuuper :D imi pare bine ca iti place masinuta ta. Sa ai parte de toate senzatiile cu ea, sa iti pape putin si sa iti dea mult :) Sunt convins ca "problemele" cu pornirea nu sunt grave, poate e doar benzina. ai grija!
A zis cineva ca multi subestimeaza masinile mici, ceea ce e adevarat. O masina mica e foarte sprintena, chiar daca are un motor de cc mai mic. Sa o stapanesti sanatos si.... KM multi
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
adistefan
pasionat
Mesaje: 197
Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:53
Localitate: Sibiu

Mesajde adistefan » Mie 01-Aug-2007 18:56

1-suruburile le-am strans cu multi nervi, draci, injuraturi si blesteme, :evil: schimband vreo 10 feluri de surubelnite lungi, scurte, cutite si bricege. Dupa ce ca e putin loc pana la parbriz, boxele au venit si cu vreo 4 km de suruburi, cam de 500 m fiecare :P .... parca prindeai in fier beton difuzorul... Vroiam sa cumpar una din aia smechera cu prelungitor flexibil... dar ti-ai gasit.. nici urma pe o raza de 2 km in jurul casei... si probabil ca oricum costa mai mult decat cd-playerul.
2- mie nu mi-a trebuit nici un adaptor la antena. A intrat pur si simplu. Am Sony. Nu stiu cum e la Pioneer.
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP

_________

Foste:

- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP

- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP

- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 01-Aug-2007 19:05

Din cate stiu eu mufa antenei e standard. Si pe bx-ul meu din 89 si pe acesta din 93 am avut aceeasi mufa. pe ambele am avut cd-playere noi sony.
"If in doubt, flat out!"

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 01-Aug-2007 20:31

mersi mult de raspunsuri.cu pornirea nu e nimic in neregula. am citit mai demult pe pejo.ro la 107 si un baiat zicea ca electromotorul face cam 3 ture pana porneste si exact asa e si la mine atata tot. la opel astra 2001 1.6 a tatalui meu in shimb porneste absolut instant. o singura tura de electromotor, "la sfert" chiar daca este rece motorul. la C1 in schimb pornirea e absolut normala, am comparat si cu Logan 1.4, 1.6, ambele absolut noi, Seat Leon 1.9 TDI 150Cp etc., porneste la fel ca respectivele, dar nu ca astra din curte. Adica, si mai explicit, in loc de o secunda ii ia cam 2-3s.Ma asteptam ca fiind un motoras asa de mic sa aiba tot o pornire instanta. Dar e ok. Poate unde e si bateria f. mica. din cate am vazut e la fel ca la matiz, si matizelu are doar 800 cm3 totusi. Benzina OMV Carerra 100 (o rasfat acum la inceput ca daca o tin asa ma baga in foame :P )

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 01-Aug-2007 22:18

ok.... te cam intinzi.
1. Un motor Diesel porneste, prin definitie, mai greu decat un motor pe benzina. Ai mentionat TDI-ul respectiv.
2. Conteaza tipul motorului, tipul electromotorului, turatia electromotorului.

Din exemplele care le-ai dat singurul caz relevant este cel cu peugeot 107 pentru ca este acelasi motor si acelasi electromotor. 3 ture de electromotor e OK. Ai grija in schimb, de pornirea la rece si pornirea la cald. motoarele pornesc diferit.
"If in doubt, flat out!"

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mie 01-Aug-2007 23:10

culmea e ca se comporta aproape identic. la dacia mea veche de exemplu, cand era rece pornea mai greu, la cald instant, la sfert cum se spune. La C1 aproape identic in ambele situatii.a dica in nici un caz nupot sa ciupesc un pic contactul si sa porneasca. pana nu face 3 ture nu pleaca.

gabi.r
simpatizant
Mesaje: 37
Membru din: Mie 14-Feb-2007 15:10
Localitate: Ploiesti

Mesajde gabi.r » Joi 02-Aug-2007 08:22

-eu am Pioneer pe C1 si nu am avut nevoie de nici o mufa sau adaptor

-am pus difuzoare si pe spate si s-a schimbat (in bine) sunetul

-in fata trebuiesc difuzoare de 10 cm in diametru (eu am pus tot Pioneer) - este drept e cam mic spatiul de montaj al difuzoarelor, dar nu imposibil

-si eu am remarcat ca trebuie actionat demarorul mai mult la pornire - dar nu atit de mult cit sa fie vreo problema ; chiar si sunetul demarorului la pornire este putin diferit.

-intr-adevar motorul este super! ; eu am masinuta de un an, am facut cam 8600 km cu ea si se comporta excelent; am remarcat si eu ca indiferent de anotimp sau temperatura de afara sau motor rece/cald, merge f. bine.

-am si doua intrebari:
1)la voi nu se aude toba de esapament cam tare?
2)exista capac pentru torpedou? daca da, unde gasesc?

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 02-Aug-2007 08:41

in legatura cu sunetul pe fata, ce am patit eu (bx) a fost ca am pus boxe destul de puternice (3 cai) si cand batea basul se auzea nasol pentru ca e totusi tabla. sa nu puneti boxe prea puternice. pe spate in schimb... :) addicted to bass
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
adistefan
pasionat
Mesaje: 197
Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:53
Localitate: Sibiu

Mesajde adistefan » Joi 02-Aug-2007 09:20

Pt ca tot vorbeati de startul la cheie, ia sa va intreb ceva. Mie mi s-a recomandat sa nu ii dau start direct, ci sa las putin cheia pe pozitia accesorii, pana se initializeaza totul si se sting becurile de pe bord (nu toate, dar ma ghidez dupa ala cu ABS). Dureaza cam 2 secunde. Abia dupa aia ii dau START. Vreau sa spun ca in acest scurt timp se aude un fel de motoras electric care am dedus eu ca ar fi pompitza de benzina din rezervor care probabil se amorseaza. Mai procedeaza cineva asa? O sa incerc sa vad prin comparatie daca la START direct o ia mai greu decat asa cum fac eu, cu pauza.
Apropos de addicted to bass... io nu m-am mai chinuit cu boxe, mi-am mutat direct subwooferul de pe Dacie in spate si gata. O sa vin cat de curand cu detalii si poze. Totul e montabil/demontabil in 3 secunde, fara urme de care sa se poata lega cineva la vre-un service. Suna absolut bestial, dar te cam apuca frica si mila. Cand sunt toate usile/geamurile inchise si e dat f. tare, daca stai afara observi cum saraca buburuza tremura din toate incheieturile (chedarele) posibile, mai ales la hayon. Oricum, eu nu merg cu volumul tare... de aia mi-am pus woofer: bass mult la volum mic.
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP

_________

Foste:

- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP

- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP

- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus

Avatar utilizator
adistefan
pasionat
Mesaje: 197
Membru din: Mar 06-Feb-2007 12:53
Localitate: Sibiu

Mesajde adistefan » Joi 02-Aug-2007 10:15

Ce se mai umfla ambatzul in mine :D
http://www.autoblog.com/2007/05/09/bmw- ... -in-a-row/
Mergerti jos la Sub 1-litre ... vedeti ce scrie :wink:
- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP

_________

Foste:

- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP

- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP

- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus


Înapoi la “Citroen C1”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo