Bravooo. Sa o stapanesti sanatos !!!
Despre pornitul greu, poate ca e si de la benzina pe care o bagi. Am avut niste surprize super naspa cand la 206 cineva nepriceput (nu zic cine

) mi-a bagat benzina de la o pompa din asta "no name". Am dat intr-o dimineata la cheie ca in vremurile bune la dacie ... pana aproape de moartea bateriei... asa ca atentie cu asta. Eu nu am observat sa porneasca mai greu C1 decat altele, dar, in fine...
Nici mie nu mi-a zis nimeni ce sa nu fac in rodaj - de la Sibiu de unde am luat-o era o tipa dragutza care mi-a predat-o, care tipa, probabil ca mi-ar fi dat cu totul altfel de sfaturi, cum ar fi ce camasa sa-mi iau ca sa se asorteze la culoarea masinii ...etc :P Din experienta cu cealalta (206-le) in schimb eu m-am invatat minte. Anume, in prima zi cand am scos-o pe aia din showroom, ne-am suit 4 handralai de 90kg+ in ea si da-i forje pe sosea pana a intrat un soi de protectie, a inceput sa piuie si sa se aprinda becuri pe bord, si mi s-a taiat oarecum partial alimentarea, in sensul ca o calcam, dar degeaba.. mai mult de 60 km/h nu mai mergea. Am tras dreapta, am sunat la dealer si mi-a explicat ca e o protectie care dispare dupa primii 1000km in care se presupune ca ar trebui sa nu fortezi masina. DECI... ceva este... nu e doar o poveste cu acesti 1000KM. asa ca.. ushureanu... la inceput. Oricum, am mai zis-o, cam dupa 3000km mi s-a parut ca "si-ar da drumu" de tot motorul.
Referitor la a 3-a.. ai dreptate ... iti vine sa mergi numai in trapta asta de viteza

Cel mai misto e la urcare pe 2 benzi pe sens (ex. Dealu' Negru) Este incredibil cum ajugi la 110kmh in urcare in a 3-a, lasand in urma masini cu pretentii si cu tot felul de sufixuri gen TDI, HDI, TDCI... etc... Ma rog, e si stilul de condus aici.. probabil ca daca si-ar pune si ei mintea cu tine ....
Oricum sa te astepti ca multe persoane cu masini mai mari decat a ta, sa incerce sa-ti bage tot felul de strambe, asta ca sa-si justifice ei alegerea lor pentru barcile in care merg. Chestii legate de stabilitate, motor mare, cuplu... etc. Sti care e faza, lumea la noi subestimeaza f. mult masinile mici pt ca singurele exponente ale acestei clase pe piata noastra su fost Matiz si Tico. Este de inteles de ce lumea are impresia ca o masina mica= putere mica, spatiu putin, siguranta scazuta... helooo !!! s-a shimbat situatia. Cred ca e naucitor pentu unii sa vada dintr-un Logan pe autostrada "un fel de matiz" care se apropie ca o naluca si trece cu 160 kmh pe langa ei.. E o imagine neobisnuita... Asta e... se va obisnui lumea ca mic nu e neaparat si slab si ca mare nu e neaparat si tare.
