Masina noua pentru Balanel

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 02-Aug-2007 13:46

loganul? confortabil? fa un drum de 50 km si mai vorbim dupa aceea. Eu am facut si... :( ouch spatele. Si nu... nu am probleme cu coloana vertebrala.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
balanel
pasionat
Mesaje: 403
Membru din: Joi 12-Mai-2005 14:30
Localitate: bucuresti

Mesajde balanel » Joi 02-Aug-2007 14:23

Nu compara cu BX-ul. Si eu am avut unul. Nimic nu se compara cu suspensia hihraulica... Dar un C5 nou e 20000 de euro, si nu stiu daca imi voi permite vreodata.
Incearca sa mergi cu un Aveo hatchback, si dupa aia mai vorbim. Din cate inteleg, tu ai mers cu MCV, care are suspensia mult mai dura decat berlina, dar incomparabil mai buna decat la Chevrolet.
citroen - o pasiune permanenta

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 02-Aug-2007 14:33

am mers cu ambele versiuni de dacie. drumul de 60km l-am facut cu un logan berlina cu 1,4 benzina. eram 2 persoane in masina. a fost groaznic la sfarsit.
"If in doubt, flat out!"

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 02-Aug-2007 16:28

Balanel, daca nu poti astepta patru luni o masina, cum zici ca o tii peste zece ani? 8)

NOS_feratu
pasionat
Mesaje: 281
Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
Localitate: taramul ploilor vesnice
Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi

Mesajde NOS_feratu » Joi 02-Aug-2007 17:48

@balanel suspensiile MacPherson sunt prin definitie suspensii de tinuta elegenta si confort. de aceea dealerii vand asa zisele pachete de drumuri grele care nu intotdeauna sunt si eficace... poate cu exceptia audi pe care l-a avut sefu meu ... dar pachetul a costat singur cat o masina bunicica la mana a doua...
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...

Avatar utilizator
balanel
pasionat
Mesaje: 403
Membru din: Joi 12-Mai-2005 14:30
Localitate: bucuresti

Mesajde balanel » Vin 03-Aug-2007 12:01

@paco: nu inteleg logica ta.
citroen - o pasiune permanenta

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 03-Aug-2007 18:56

NOS_feratu scrie:@balanel suspensiile MacPherson sunt prin definitie suspensii de tinuta elegenta si confort. de aceea dealerii vand asa zisele pachete de drumuri grele care nu intotdeauna sunt si eficace... poate cu exceptia audi pe care l-a avut sefu meu ... dar pachetul a costat singur cat o masina bunicica la mana a doua...


Nosferatu, bati cimpii cu gratie... ca sa nu zic altfel. Asta cu suspensia eleganta nu am mai auzit-o :shock: McPherson este un tip de suspensie IEFTINA si SIMPLA, de-aia nu se gaseste pe masini de clasa lux, ca nu e nici "eleganta" indiferent ce o fi insemnind asta, nici comfortabila. Are un singur avantaj: 1 pivot, 2 bucsi, o bascula si gata suspensia.

@balanel: NU iti lua golan. Sub nici o forma. Pentru mine e personificarea masinii proaste si scumpe, calitatea e jalnica, piesele de schimb nesimtit de scumpe si nu se gasesc in magazine, etc. paco vroia sa zica ca daca vrei sa tii o masina 10 ani, nu ar trebui sa te deranjeze 4 luni termen de livrare.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

NOS_feratu
pasionat
Mesaje: 281
Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
Localitate: taramul ploilor vesnice
Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi

Mesajde NOS_feratu » Vin 03-Aug-2007 21:31

@nicum ai uitat sa amintesti rulmentul de presiune. in configuratia pe care ai amintit-o tu, MacPherson a fost folosita in 1949 pe Ford Vedette. de atunci a fost dezvoltata (bara antiruliu, bielete stabilizatoare, materiale ff rezistente etc.) si in ciuda unor dezavantaje evidente este folosita si astazi pe masini celebre (Porche 911, toate BMW-urile exceptand X5 si chiar ceva merturi) precum si pe majoritatea covarsitoare a masinilor made in EU.

modelul paralelogram deformabil in toate varintele inclusiv multilink este un tip de suspensie cu consum mare de materiale si nici intr-un caz nu va echipa modele actuale de masini ieftine

modelele hidroelastice si hidraulice in toate variantele (dezvoltate in special de citroen) au un cost mare de intretinere.

desigur exista si suspensiile sci fiction (vezi lichidul magnetic audi sau actuatoarele magnetice liniare) dar va mai dura un pic pana vom vedea un Logan echipate cu ele

imi pare rau pentru postul meu... promit ca nu voi mai posta decat atunci cand voi sti Absolut tot despre problema dezbatuta. see you!

PS. eleganta= suplete

PPS. pentru cine vrea sa se convinga... http://en.wikipedia.org/wiki/MacPherson_strut
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)

... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Sâm 04-Aug-2007 14:15

Balanel, ia-ti ce vrei tu, tine cont, ca daca tie iti place, ai facut cea mai buna alegere. Ca o fi logan, ca o fi 206 sau ca o fi bentley, este vorba de o masina noua. Eu te aprob cu loganul, este suficient de confortabila masina, circula mii de ele pe sosele si nu am vazut pe nimeni tras pe dreapta masandu-si spatele. Asa ca cei cu probleme la coloana au optiuni hidraulice de la citroen.

feng shui
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Lun 19-Feb-2007 19:40
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde feng shui » Sâm 04-Aug-2007 15:54

Nu este frumos ce este frumos! Este frumos ce-mi place mie. Asa ca indicat ar fi sa-ti cumperi masina care te atrage pe tine cel mai mult. Achizitionarea Chevrolet-ului s-a intemeiat pe baza unui studiu?

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 04-Aug-2007 23:38

alexd, tocmai asta ti-am spus ca nu am nici o problema la coloana, si tot m-a durut spatele. paote e si din cauza ca am 1,92 m inaltime, dar coloana mea e ok si chiar nu e comfortabil loganul, in comparatie cu alte masini (nu neaparat citroen). Suspensia la logan, este, intr-adevar, mai buna decat la cielo, kalos, aveo.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Dum 05-Aug-2007 12:33

NOS_feratu scrie:modelul paralelogram deformabil in toate varintele inclusiv multilink este un tip de suspensie cu consum mare de materiale si nici intr-un caz nu va echipa modele actuale de masini ieftine


Multumesc ca imi dai dreptate. De-aia BX-ul are McPherson si CX-ul paralelogram deformabil (dubla bascula). Aceeasi poveste si cu C5 - C6 :wink:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Dum 05-Aug-2007 13:47

De-aia BX-ul are McPherson si CX-ul paralelogram deformabil (dubla bascula). Aceeasi poveste si cu C5 - C6



Inseamna ca Oltcitul este mai bun ca BX-ul? :lol:

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 05-Aug-2007 14:00

oltcit nu are amortizoare hidra-pneumatice
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
balanel
pasionat
Mesaje: 403
Membru din: Joi 12-Mai-2005 14:30
Localitate: bucuresti

Mesajde balanel » Lun 06-Aug-2007 11:13

Pe mine ma deranjeaza livrarea de 4 luni, pentru ca am nevoie de masina ca de aer - fac naveta. N-are nici o legatura cu faptul ca o voi tine pentru o perioada indelungata, daca imi va place.

Am luat Chevroletul intr-o perioada dificila pentru mine, din punct de vedere personal. Am vrut Logan pe motorina, dar pentru asta trebuia venitul meu si cel al inca unei persoane, care in momentul respectiv nu a fost dispusa sa faca acest lucru. Cu venitul meu, in disperare de cauza, am luat o masina cu dotari cat de cat. Nici macar n-am testat-o. Puteam sa iau Logan pe benzina, dar mi-a fost frica de consumul mare, ca de', ma gandeam ca un motor de 1.2 n-are cum sa consume mai mult decat unul de 1.4. Dar uite ca se poate ! :)
citroen - o pasiune permanenta


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats