C3 alimentat cu GPL. Are cineva?
Moderator: Echipa Tehnica
http://www.e-gasweb.com/
http://www.youtube.com/watch?v=d5lggucJ3VA
http://www.ultragaz.ro/injectiesecventiala.htm
(in josul paginii)
http://www.ultragaz.ro/preturi.htm
(o diferenta de pret fata de Tomasetto)
Care o fi mai buna?
http://www.youtube.com/watch?v=d5lggucJ3VA
http://www.ultragaz.ro/injectiesecventiala.htm
(in josul paginii)
http://www.ultragaz.ro/preturi.htm
(o diferenta de pret fata de Tomasetto)
Care o fi mai buna?
citroen - o pasiune permanenta
-
- pasionat
- Mesaje: 322
- Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
- Localitate: constanta
La noi in tara nu vine in nici un fel. In tarile cu apa calda, se poate comanda ca optiune instalatia de gaz. Avand in vedere ca este de productie italiana, banuiesc ca nu se monteaza din fabrica (Coreea), ci la concesionari (din tara respectiva), inainte de vanzarea la client.
Incepand de anul viitor, cand unele modele Chevrolet se vor construi in Polonia, nu e exclus sa se monteze din fabrica.
Incepand de anul viitor, cand unele modele Chevrolet se vor construi in Polonia, nu e exclus sa se monteze din fabrica.
citroen - o pasiune permanenta
am moat instalatia gpl pe c3-iu meu. am venit de la constanta pana la pitesti cu 24 litrii de GPL adica 36 RON ca la constanta litru de GPL este 1,5 RON. La Sibiu este 1,78. Merge super bine, insa mai am de facut ceva reglaje. Apare o eroare pe ECu masinii care nu mai percepe de ce nu scade nivelul din rezervor in timp masina parcurge sute de km. A mai dat o eroare de dozaj incorect. Spre surprinderea calculatorul masinii arata consumul instantaneu si consumul mediu.
mihaivus scrie:am moat instalatia gpl pe c3-iu meu. am venit de la constanta pana la pitesti cu 24 litrii de GPL adica 36 RON ca la constanta litru de GPL este 1,5 RON. La Sibiu este 1,78. Merge super bine, insa mai am de facut ceva reglaje. Apare o eroare pe ECu masinii care nu mai percepe de ce nu scade nivelul din rezervor in timp masina parcurge sute de km. A mai dat o eroare de dozaj incorect. Spre surprinderea calculatorul masinii arata consumul instantaneu si consumul mediu.
Salut Mihai,
Spune-mi te rog, ai facut niste calcule ???
Mai exact, cat te-a costat instalatia GPL ???
Second, care a fost viteza medie ???
Apoi eu vreau sa-ti spun ca pe mine ma costa Constanta - Pitesti, mai putin de 70RON, in conditiile in care nu pierd portbagaj si merg cat poate masina de sportiv ;).
mai mihaivus, uite care e treaba. lasand la o parte discutiile despre uzura sau economie iti spun doar atat. c1 al meu este o masina de 850 kg motor toyota vvt-i 4 supape pe cilindru de 68 de caluti, trage binisor in primele 3 trepte, chiar surprinzator uneori, dar dupa 90km/h clar isi arata limitele. deci despre depasiri spectaculoase nici nu poate fi vorba iar cu 4 oameni in masina....DUMNEZEULE!!!, te rogi de ea. tu in schimb ai un c3 cu vreo 150kg in plus cred (poate e mai mult, poate mai putin, nu stiu) si cu un motor psa net inferior, cu doar 60 de caluti din aia frantuzesti, de fapt un fel de ponei
(sper sa nu te deranjeze glumele mele rautacioase dar le-am condus pe amandoua si mi-am dat seama de niste lucruri). ideea e urmatoarea: de ce sa faci dintr-o masina si asa submotorizata o adevarata caruta? daca erai o doamna, iti intelegeam alegerea pt ca as fi plecat de la premisa ca pur si simplu nu iti dai seama de consecinta faptelor tale meanice
. Pe bune, pt mine gestul de a pune GPL pe masina ta e ca si cand i-ai taia unui olog si piciorul care i-a mai ramas. acum depinde de tine:vrei sa fi sofer sau birjar?
(sincer sper ca tii la glume, vreau doar sa nu-ti para rau dupa aceea)



- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@XENON: admite ca mai sint si altii care gindesc altfel deci tine si viata iti va fi mai usoara. Motorul de C1 e "superior" doar printr-un cilindru in minus si o axa cu scame in plus, caii putere si cuplul fiind aproximativ identici.
On-topic: daca se doreste acelasi consum ca pe benzina, performantele dinamice vor fi diminuate. Dar se pot obtine chiar performante dinamice mai mari cu un pretul unui consum mai mare. Avind in vedere ca pretul GPL e ~ la jumatate fata de benzina, inca renteaza.
On-topic: daca se doreste acelasi consum ca pe benzina, performantele dinamice vor fi diminuate. Dar se pot obtine chiar performante dinamice mai mari cu un pretul unui consum mai mare. Avind in vedere ca pretul GPL e ~ la jumatate fata de benzina, inca renteaza.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
faza cu performantele mai mari... inseamna ca ai descoperit alternativa mai ieftina la NOS. hai sa mutam topicul asta in sectiunea tunning! ce zici? (da-mi voie sa nu cred ca se maresc performantele dar mai stii?!?)
si apropo, ideea postului nu era sa-mi laud eu motoru' voiam doar sa explic ceva omului legat de raportul putere-greutate.
si ca regula generala pt aprecierea unui motor dupa cum stim cu totii (sper) este raportul putere/cilindree, concluzia o tragem singuri.
si apropo, ideea postului nu era sa-mi laud eu motoru' voiam doar sa explic ceva omului legat de raportul putere-greutate.
si ca regula generala pt aprecierea unui motor dupa cum stim cu totii (sper) este raportul putere/cilindree, concluzia o tragem singuri.
mai baieti, buni si rai ! puteti voi sa torncaniti cat vreti. Eu sunt foarte multumit de masinuta mea. Vreau sa va spun ca trage mai bine decat pe benzina la un consum de oras de 8,6. Este mult mai silentioasa si economicoasa decat inainte. Trece pe gaz automat, dupa ce apa din vaporizator ajunge la 35 de grade si turatia este mai mare de 1600. Apoi ramane pe gaz indiferent de turatie. Eu sunt foarte multumit ca pot sa-mi duc sotia la serviciu si copilul la cresa la juma de pret. Am facut aceasta investitie pentru ca asa am considerat eu. Am facut un calcul si am ajuns la concluzia ca in cei 21000 de km, cu un consum mediu de 7 am cheltuit 1470 litrii *3,36 =4939,2 RON. Daca fac aceeasi distanta pe gaz, cu un consum de 8,6 * 1806 = 3160,5 RON. Deci deja scoteam instalatia de gaz daca o puneam de la inceput. Unde mai pui ca eu am calculat litru de GPL cu 1,75 RON desii prin sud gasesc si cu 1,5 RON. De acum incolo ies mai ieftin decat un diesel prin oras care nu are unde sa-si arete cuplul si puterea ce doarme sub capota. Singurul lucru pe care i-l regret este ca nu am un c3 cu motor de 1,4 pentru ca atunci cand cuplez aerul conditionat se simte. Da la fel este si pe benzina !
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu