tot hidraulica...

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

tot hidraulica...

Mesajde nutzu313 » Sâm 18-Aug-2007 19:46

salutare!
spunet-mi va rog daca: pot fi efecte negative in cazul in care am pus LHM peste limita maxima? care ar putea fi cauza din care cateodata servodirectia merge putina cam greoi (dureaza 2-4 secunde si isi revine)?
multumesc anticipat!

Avatar utilizator
cit_a
pasionat
Mesaje: 624
Membru din: Sâm 03-Mar-2007 12:17
Localitate: DEVA.

Mesajde cit_a » Sâm 18-Aug-2007 21:28

dupa cate stiu eu .........nu are nici o influentza lichidul lhm pus peste nivel , directzia merge mai greu din alte motive . eu stau cu nivell tot la maxim si nu am probleme . vezi ca sunt pe forum multe amnunte pe ,,cautare "...etc.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Sâm 18-Aug-2007 22:18

NU e nici o problema ca ai pus mai mult LHM, o sa iti dea pe afara cand lasi masina jos.

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Dum 19-Aug-2007 08:10

multumesc pt raspunsuri

Avatar utilizator
kiszoltan
simpatizant
Mesaje: 49
Membru din: Joi 09-Aug-2007 18:39
Localitate: OlofstrĂśm, Blekinge, Sverige

Re: tot hidraulica...

Mesajde kiszoltan » Lun 20-Aug-2007 19:52

nutzu313 scrie:salutare!
spunet-mi va rog daca: pot fi efecte negative in cazul in care am pus LHM peste limita maxima? care ar putea fi cauza din care cateodata servodirectia merge putina cam greoi (dureaza 2-4 secunde si isi revine)?
multumesc anticipat!

Parerea mea, este ca daca pe vremea asta calda servodirectia iti face figuri, la iarna o sa fie mai mari probleme. Ori ai probleme cu pompa ori uleiul nu este ceea ce ar trebui sa fie...
Citroen "Creative Technologie" = "Das Auto"

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Lun 20-Aug-2007 19:55

salutare
uleiul l-am schimbat acum 1 saptamana. am pus Agip. servodirectia nu face asa mereu, are scurte peioade. sunt zile in care merge perfect. e normal ca la apasarea pedalei de frana, directia sa devina mai greoaie?

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Mar 21-Aug-2007 09:45

daca tot ai schimbat uleiul ai facut cumva si o curatire prealabila a sitemului hidraulic? aici ma refer fie la curatarea prin dezasamblare a fiecarui element in parte fie prin hydraurincage ...

asta ar putea sa iti dea cateva explicatii ...

sau poate ai cumva pierderi de presiune la distribuitorul de servo :idea:
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Mar 21-Aug-2007 09:56

schimbul d LHM l-am facut cu cineva care se pricepe destul de bine. am curatat vasul si filtrele inainte de schimb.
off-topic: am mai ridicat urmatoarea problema, dar din pacate nu mi-a raspuns nimeni: pompa de benzina di rezervor a inceput sa scoata acel bazait si dupa pornirea motorului: dupa 15-30 minute se opreste sau scade f mult in intensitate incat nu se mai aude (la inceput e chiar suparator). am inteles ca pompa incepe sa se duca si trebuie schimbata. problema e alta: am facut un drum la munte si "tragea" cam greu la deal. problema poate sa fie d la pompa respectiva care nu mai face presiune cum trebuie?
multumesc

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 21-Aug-2007 11:15

In mod cert masina ta necesita o cura de hydraurincage.
La deal, normal ca masina trage mai greu. Pompa de benzina baga mai mult decit are nevoie rampa de injectie. Corectia se face din regulatorul de presiune. Pentru linistea ta e bine sa iti cauti una de schimbi si sa ai minim 15l de benzina in rezervor. De regula pompele de benzina nu prea cad dintr-o data, primesti niste semnale inainte, de regula se blocheaza si nu mai baga benzina deloc.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Mar 21-Aug-2007 11:21

si unde as putea sa gasesc acest lichid de curatare? am vazut k unul dintre membrii clubului are asa ceva, insa distanta si mai ales timpul liber se pot dovedi o problema. acel regulator de presiune cum il pot identifica? cam pe unde e asezat? habar n-am nici cum arata.

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Mar 21-Aug-2007 11:24

si apropo de "trasul la deal": stiu k e normal sa traga mai greu, dar tragea prea greu! in treapta a 3-a nu trecea mai mult de 3200-3500 ture. se simtea k se opinteste, ca se ineaca, si aproape mi-a fiert motorul.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mar 21-Aug-2007 11:44

Pentru Hydraurincage contacteaza-l pe WLD. Sunt sigur ca se poate trimite prin posta.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 21-Aug-2007 12:51

nutzu313 scrie:si apropo de "trasul la deal": stiu k e normal sa traga mai greu, dar tragea prea greu! in treapta a 3-a nu trecea mai mult de 3200-3500 ture. se simtea k se opinteste, ca se ineaca, si aproape mi-a fiert motorul.


Si panta aia cite grade avea? Oricum, eu urc pante mai dificile la peste 3000 de ture.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Mar 21-Aug-2007 13:48

sunt conditii de urcat ( si aici ma refer la pante) in care nu castigi in ture deloc, decat daca esti lansat, sau mai exact esti deja in zona de cuplu maxim ..

asta cu trasul la deal poate fi data de mai multi factori, prin care poti enumera nu in ultimul rand calitatea carburantului, "curatenia" din filtrul de aer, injectoarele .. eh .. mai multe ..

nu privi toate chestiiile care se petrec la masina ta asa gramada ..ele trebuiesc privite cu atentie si calm ... incearca sa intelegi fenomenele si apoi se vor rezolva usor ..:):)
Dan

Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!

Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Mie 22-Aug-2007 07:06

filtru benzina si filtru aer, kit-ul de ambreiaj schimbate acum vreo 1000km (noi BOSCH), benzina Petrom95, greutate:4 persoane+50kg bagaje, pantele nu erau extrem de dificile (drumul Focsani-Lepsa pentru cine cunoaste). cu a 2a urca fara probleme, in a 3a aproape ca tragea sa moara. vechea mea dacie parca urca mai bine cu aceeasi greutate.
mai ramane problema injectoarelor. din cate am inteles Efix Rompetrol da rezultate bune asa ca voi incerca si eu.


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO