alarma
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
alarma
Vreau sa montez o alarma Wintec LEA-826 cu pager si pornire motor pe C5 varianta II. Am contactat cativa meseriasi si mi-au spus ca nu au reusit sa monteze nici modele simple de alarme pe C5. Stiti vreo solutie? Sau o rezolvare?
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
nici o alarma cu pornire motor nu va functiona pe nici un model de masina cu imobilizator electronic inainte ca acesta sa fie inlaturat...(si aici ma refer doar la functia de pornire motor, in rest functioneaza normal)
problema in situatia de fata e modalitatea prin care fiecare tip de imobilizator poate sau nu sa fie "pasat", sarit....
la c5, cred ca e necesar un emulator, deoarece adresarea imobilizatorului se face pe baza unui cod proprietar si asta presupune un emulator care sa-i "spuna" calculatorului ca imobilizatorul este acolo si ca a confirmat prezenta cheii potrive in contact....
simplu, nu?....supernova?...neeee....
problema in situatia de fata e modalitatea prin care fiecare tip de imobilizator poate sau nu sa fie "pasat", sarit....
la c5, cred ca e necesar un emulator, deoarece adresarea imobilizatorului se face pe baza unui cod proprietar si asta presupune un emulator care sa-i "spuna" calculatorului ca imobilizatorul este acolo si ca a confirmat prezenta cheii potrive in contact....
simplu, nu?....supernova?...neeee....
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 407
- Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+
mesersmith scrie:nici o alarma cu pornire motor nu va functiona pe nici un model de masina cu imobilizator electronic inainte ca acesta sa fie inlaturat...(si aici ma refer doar la functia de pornire motor, in rest functioneaza normal)
problema in situatia de fata e modalitatea prin care fiecare tip de imobilizator poate sau nu sa fie "pasat", sarit....
la c5, cred ca e necesar un emulator, deoarece adresarea imobilizatorului se face pe baza unui cod proprietar si asta presupune un emulator care sa-i "spuna" calculatorului ca imobilizatorul este acolo si ca a confirmat prezenta cheii potrive in contact....
simplu, nu?....supernova?...neeee....
Fiecare cu....treaba lui, asta ca sa nu spun cu altceva...
Nu este adevarat...am alarma Easy cu pager foarte puternic si pornire de motor, din 2005. Singura problema care nu se poate rezolva este rabatarea oglinzilor (dar e valabil numai daca armezi direct din telecomanda-pager a Easy).Daca armezi din telecomanda masinii,se rabateaza oglinzile apoi poti arma si alarma Easy din telecomanda-pager fara nici o legatura intre ele.
Blocarea de motor functioneaza independent:
-daca armez din telecomanda masinii si incerc sa pun contactul (fara cheie sau cu cheie neprogramata) masina nu porneste;
-daca armez doar din alarma (si nu se rabateaza oglinzile, asta insemnand ca nu utilizez deloc telecomanda masinii) la incercarea de a intra in masina chiar cu cheia potrivita si a porni masina cu aceeasi cheie,alarma se va declansa la simpla intoarcere a cheii in broasca iar motorul nu va porni sub nici o forma chiar daca "vei da la demaror" pana se ma consuma bateria;
-daca pornesc motorul din telecomanda si deschid masina doar cu cheia acesteia (fara a dezarma sistemul Easy-Car) alarma se declanseaza si motorul se opreste imediat,orice incercare de a reporni chiar cu ajutorul cheii originale fiind sortita esecului.
Nu stiu cine sau ce sistem de alarma ai montat pe C5 de esti asa de sigur ca nu merge. Eu sunt din Bucuresti si pentru cei interesati de sistemul de alarma cu pornire de motor, le stau la dispozitie.
Sistemul duce undeva catre 10 mil cu:
-pager foarte puternic
-pornire de motor
-senzor de perimetru si de soc
-blocare de motor
-sistem de apelare a proprietarului prin ciocanirea usoara in geam pe un dispozitiv special lipit precum ROvignieta
-sistem de dezarmare si armare folosind un cod personal din "n" caractere utilizand acelasi dispozitiv de mai sus;
-sirena cu aculumator individual.
Ar mai fi multe de spus insa nu cred ca e cazul sa dezvolt problema atata timp cat sistemul nu mi-a creat probleme nici in perioada de garantie asta insemnand ca cei de la ATS au realizat ca ceea ce imi ofereau ei nu se ridica la ceea ce imi montasem pe masina. (intentia de a ma "ameninta" cu pierderea garantiei a fost pana in momentul in care am venit cu masina pentru "OK"-ullor ca ceea ce am montat nu afecteaza calculatorul si alte sisteme aferente C5-ului.
Daca e cineva interesat de ceea ce am instalat, astept un semnal pe ID Y!Mess catalin_suzeanu
Cu bine
-
- pasionat
- Mesaje: 407
- Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+
mesersmith scrie:pai asta er fi ca o invitatie pt cel ce ar vrea sa ti-o ia, nu crezi?
Nu!!! pentru ca nu te opreste nimeni sa cumperi de la ATS orice cheie de C5 si nu numai, insa BRUTA (e pana intr-un milion),apoi o programezi si in final o montezi in modulul de pornire al sistemului Easy Car care are un dispozitiv ce se monteaza in zona butucului (un fel de bobina de inductie,insa e o inginerie totala ceea ce se gaseste intr-un astfel de modul). Eu asa am procedat si crede-ma...nu va reusi nimeni sa ajunga la cheie...si daca da...ce sa faca cu ea daca e BRUTA?????
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
nu am montat nici un sistem pe c5 pt ca nu ma intereseaza...
eu spuneam doar ca nu cred ca poate porni motorul si ca in rest functioneaza normal...
vad ca esti f ofuscat....si nu inteleg de ce naiba...
era o simpla opinie bazata pe faptul ca la multe masini nu merge functia asta din motivele pe care le-am enumerat...
daca la c5, in momentul in care nu armezi cu cheia originala, vei putea porni din telecom, atunci inseamna ca imobilizatorul nu ste pus in functiune...cred...
inca o data, nu inteleg care e semnificatia primei propozitii pe care ai scris-o...
fiecare cu prostiile lui cumva?
eu spuneam doar ca nu cred ca poate porni motorul si ca in rest functioneaza normal...
vad ca esti f ofuscat....si nu inteleg de ce naiba...
era o simpla opinie bazata pe faptul ca la multe masini nu merge functia asta din motivele pe care le-am enumerat...
daca la c5, in momentul in care nu armezi cu cheia originala, vei putea porni din telecom, atunci inseamna ca imobilizatorul nu ste pus in functiune...cred...
inca o data, nu inteleg care e semnificatia primei propozitii pe care ai scris-o...
fiecare cu prostiile lui cumva?
-
- pasionat
- Mesaje: 407
- Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+
Re: alarma
pvlgl scrie:Vreau sa montez o alarma Wintec LEA-826 cu pager si pornire motor pe C5 varianta II. Am contactat cativa meseriasi si mi-au spus ca nu au reusit sa monteze nici modele simple de alarme pe C5. Stiti vreo solutie? Sau o rezolvare?
Nu ai cautat unde trebuie. Am montat in septembrie 2003 alarma Viper cu pager iar in 2005 alarma Easy Car cu pager si pornire de motor.
Fara nici o problema.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
videosuzy scrie:mesersmith scrie:pai asta er fi ca o invitatie pt cel ce ar vrea sa ti-o ia, nu crezi?
Nu!!! pentru ca nu te opreste nimeni sa cumperi de la ATS orice cheie de C5 si nu numai, insa BRUTA (e pana intr-un milion),apoi o programezi si in final o montezi in modulul de pornire al sistemului Easy Car care are un dispozitiv ce se monteaza in zona butucului (un fel de bobina de inductie,insa e o inginerie totala ceea ce se gaseste intr-un astfel de modul). Eu asa am procedat si crede-ma...nu va reusi nimeni sa ajunga la cheie...si daca da...ce sa faca cu ea daca e BRUTA?????
i-auzi domnule suzy, deci se monteaza o keie fie ea si bruta in zona imobilizatorului? mai sa fie...
si eu ce naiba spuneam? reed again, god dam it....
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
bineinteles ca exista....nu stiu insa, daca e cu pornire sau nu, dar presupun ca nu e...
presupunand ca ar fi cu pornire, atunci sunt doua variante:fie se decupleaza conditia de la imobilizator, fie exista un rf id montat in carcasa imobilizatorului...\
cum a doua varianta este una amatoriceasca, mai mult ca sigur ca aau aplicat-o pe prima
presupunand ca ar fi cu pornire, atunci sunt doua variante:fie se decupleaza conditia de la imobilizator, fie exista un rf id montat in carcasa imobilizatorului...\
cum a doua varianta este una amatoriceasca, mai mult ca sigur ca aau aplicat-o pe prima

-
- simpatizant
- Mesaje: 80
- Membru din: Vin 16-Feb-2007 10:32
- Localitate: oradea
Alarma C5II
Noi avem o vorba pe aici "Frunza verde bat n-ai de lucru fa-ti!!!!!"




-
- pasionat
- Mesaje: 407
- Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+
mesersmith scrie:inca o data, nu inteleg care e semnificatia primei propozitii pe care ai scris-o...
fiecare cu prostiile lui cumva?
M-am referit la faptul ca fiecare sistem de protectie isi va face datoria: sistemul de blocare motor al masinii si sistemul de blocare motor al alarmei cu pornire de motor.
Dupa cum ai spus si tu (eu nu am facut decat sa intaresc spusele tale, mai precis am confirmat faptic niste supozitii, corecte de altfel,ale tale) rolul "cutiutei" inteligente pe care o gasim la sistemele de alarma cu pornire de motor este aceea de a simula,prin prezenta fizica a celei de-a doua (mai sigur a treia) cheie, faptul ca s-ar gasi cheia potrivita in butucul volanului. In fapt aceste dispozitive au un inel ce se considera a fi bobina si care, montat de jur imprejurul butucului, nu face altceva decat (ajutat evident de un sistem inteligent) sa "pacaleasca" computerul masinii in momentul in care se da comanda de pornire din telecomanda. In acea clipa este eliminat senzorul de soc, ramanand activi doar senzorul de perimetru (asta in cazul in care cineva intentioneaza sa sparga geamul si sa patrunda in interior) si contactele de pe usi, capota si portbagaj. Senzorul de soc este eliminat din cauza trepidatiilor ce ar conduce la declansarea sistemului de alarma si implicit la oprirea motorului.
Motorul se opreste automat daca:
- patrunzi pe geam;
- deschizi o usa sau capota/portbagajul;
- lasi frana de mana (considerand ca ai reusit sa treci de cele doua "bariere" de mai sus).
Nu vreau sa fiu inteles gresit insa chiar am ceea ce spun mai sus din 2005 iar mai inainte am avut un Viper cu pager insa performantele pagerului nu m-au multumit.motiv pentru care in 2005 am decis sa caut altceva.
Imi pare rau ca nu reusesc sa ajung niciodata la intalnirea forumistilor (marturisesc ca cea de pe Transfagarasan, din 17 august, m-ar fi tentat insa tocmai ma intorsesem dintr-un sejur de 5 zile petrecut la o pensiune mai jos de Balea Cascada si financiar eram depasit (tinand cont ca inainte de asta fusesem in concediu in insula Corfu-Grecia, tot cu mandretea de Citi a mea...
Offtopic (scuze)...
-O iubesc chiar daca e benzinara si consuma mult (ajung si la 14% in oras cand afara sunt 50 grd si merg bara la bara in Bucurestiul zilelor noastre...toride)..
-O iubesc chiar daca mai pica cate o bieleta antiruliu..
-O iubesc chiar daca se mai defecteaza sonda instalatiei de climatizare...
-O iubesc chiar daca nu are navigatie cu ecran color, cruisse-control, telefon...toate,evident, din fabrica...
-O iubesc chiar daca la 3 luni dupa ce am cumparat-o din magazin, a aparut C5 var II (a doua oara cand pateam asta,prima fiind cu Nubira- in septembrie am luat Nubira I si in ianuarie a aparut Nubira II)
Ma simt bine la volanul ei si consider ca am facut o alegere buna...
Imi pare rau ca va trebui sa o vand in momentul aparitiei C5 III dar asta nu poate sa dovedeasca decat un singur lucru:
Sunt Citronaut si asa voi ramane...Hown (adica un fel de "am spus, asa ramane"...asa spuneau parca apasii in istorioarele povestite de Old Shutterhand, alias Karl May)
Cu bine
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot