demontare dozator de frana

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

demontare dozator de frana

Mesajde mariusbv » Mar 21-Aug-2007 22:45

va rog frumos, explicati-mi cat mai detaliat aceasta operatiune.multumesc
BX

gaby_evo
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Mie 28-Mar-2007 22:42
Localitate: bucuresti

dozator

Mesajde gaby_evo » Mar 21-Aug-2007 23:03

vezi pm

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mar 21-Aug-2007 23:05

Poti sa descrii operatia aici, doar nu e secreta. Sunt ssigur ca si alti membri ai forumului sunt curiosi sa afle ce trebuie facut.

gaby_evo
just curious
Mesaje: 10
Membru din: Mie 28-Mar-2007 22:42
Localitate: bucuresti

dozator

Mesajde gaby_evo » Mar 21-Aug-2007 23:09

scuze sunt f obosit nu am fost atent deci,,,,, are 2 suruburi sub pedala de frana apoi sub capota pe directia pedalei de frana unde se afla si dozatorul mai sunt 4 conducte metalice prinse evident in suruburi si doua de cauciuc prinse in coliere asta e tot succes

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Mie 22-Aug-2007 10:06

multumesc
BX

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mie 22-Aug-2007 10:42

se lasa masina pe burta , se desface surubul de la conjunctor , nu mai mult de o tura( atentie sa nu pierzi bila) , dupa asta te poti apuca de demontat .

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Mie 22-Aug-2007 12:30

Pe langa cele de mai sus mai poti sa faci ceva:

Pt a nu pierde LHM mult, sugerez sa suspenzi puntea fata, dai jos una din roti, desfaci aerisitorul de pe etrier, apesi frana, iar cu un furtun pe capul aerisitorului elimini eventuala presiune remanenta din circuit, intr-o sticla de 0.5 l
LHM-ul astfel eliminat, il poti refolosi (daca e destul de curat)

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 23-Aug-2007 13:36

Si foarte important sa faci in asa fel incit sa montezi conductele tot la fel. Atentie ca dozatoarele de tip I si de tip II se monteaza diferit (dar sint interschimbabile). Banuiesc ca vrei sa-l dai jos ca sa-l schimbi...
Detalii de montare/demonatare gasesti in manualul de service.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Mie 29-Aug-2007 21:37

te rog frumos spune-mi ce anume se monteaza diferit?....e vb despre acel aerisitor in locul caruia vine montata o conducta?
BX

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mie 29-Aug-2007 22:23


Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 30-Aug-2007 10:06

mariusbv scrie:te rog frumos spune-mi ce anume se monteaza diferit?....e vb despre acel aerisitor in locul caruia vine montata o conducta?


Conductele de la dozator... ca despre ele vorbim, nu? Operatiunea respectiva e descrisa destul de bine in manualul de service, manual pe care nimeni nu il citeste, evident. Atentie: daca mecanicul tau nu a mai facut asa ceva are sanse maxime sa dea rateu si simptomul e ca vei merge cu rotile infrinate. Apoi mecanicul va da vina pe piesa schimbata si tot asa... Dozatoarele arata aproape identic, insa in interior difera.
Uita-te la topicul indicat de cbx si in manualul de service.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

completare

Mesajde sandor mihai » Joi 30-Aug-2007 20:39

daca vrei sa montezi un dozator model mai nou(fara aerisitor)si inainte ai avut model vechi e bine sa stii ca, conducta care vine in partea de jos spre fata masinii ( alimentare etriere spate) nu-ti va mai ajunge la celalalt model de dozator(in locul unde la cealalta era aerisitorul) decit cu o reductie+prelungire
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Joi 30-Aug-2007 22:29

cred ca este vina mea ca nu am specificat.....am pe masina un dozator model nou... dar vreau sa-l inlocuiesc cu un model care are aerisitor( model vechi)....se poate?...in acest caz ce modificari trebuie sa fac?
BX

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

dozator

Mesajde sandor mihai » Vin 31-Aug-2007 08:31

nici o modificare.conducta care acum este in pozitia aerisitorului o vei indoi putin si o vei pune in partea de jos spre fata masinii,restul conductelor isi pastreaza pozitia.invers era problema putin de la vechi la nou.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 31-Aug-2007 08:53

mariusbv scrie:cred ca este vina mea ca nu am specificat.....am pe masina un dozator model nou... dar vreau sa-l inlocuiesc cu un model care are aerisitor( model vechi)....se poate?...in acest caz ce modificari trebuie sa fac?


Si ce te faci sa crezi ca dozatorul model I (care nu se mai fabrica de prin '87) e mai bun decit asta al tau de pe masina (fabricat mai recent)? L-ai masurat?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot