sa schimb motorul sau masina?

Forum de discutii generale despre Citroen Saxo. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

alinneagoe
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
Localitate: bucuresti

sa schimb motorul sau masina?

Mesajde alinneagoe » Mar 21-Aug-2007 22:45

salutare tuturor. am un saxo 1.1i din 2002 care imi place tare mult. si desi motorul trage f bine pt cat e de mare, as vrea ceva mai puternic. stabilitatea masinii este foarte buna dupa parerea mea si asta permite un motor mai puternic (vezi saxo vts) si ma gandeam ca intrucat nu prea imi pot permite o masina cum as vrea eu in momentul asta o varianta interesanta ar fi sa o modific pe asta. m-am gandit la un moment dat chiar sa o schimb pe un saxo vts cu totul. dar din cate stiu eu vts se face doar cu 3 usi, ceea ce nu imi convine din mai multe puncte de vedere. drept pt care am ajuns la ideea de a cumpara un vts eventual avariat si sa iau motorul, cutia si ce mai trebuie de pe el. ce parere aveti? a mai facut cineva asa ceva? se poate? se poate omologa? astept pareri si intrebari. multumesc anticipat tuturor pt raspunsuri.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 22-Aug-2007 01:58

fizic se poate face, dar vei avea probleme la omologare:
puterea difera prea mult intre cele doua motoare, va trebui sa schimbi toata instalatia de franare , se va face omologare artizanala si va trebui facut test de dinamica al masinii. oricum, daca puterea motorului de 1.1 este depasita de vts cu peste 60%(parca atat era procentul), mai bine nu te apuci. cei de la rar vor spune ca pe acel tip de caroserie nu s-a montat niciodata acel motor, si din aceasta cauza va fi omologare artizanala si nu individuala. eu cam atata stiu, si iti spun din experienta ca am facut dintr-un reno 5 de 1.1, un faimos 1.8 16V, si de 2 ani nu am reusit sa ii facem omologare, pentru ca ne costa prea mult.

alinneagoe
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
Localitate: bucuresti

Mesajde alinneagoe » Mie 22-Aug-2007 03:02

sunt perfect de acord ca trebuie puse si alte frane dar nu inteleg de ce ar zice cei de la rar ca sunt probleme cu motorul pt ca acel motor este pe acea caroserie. saxo vts exista. intr-adevar motorul de vts are 118cp din ce stiu eu iar 1.1i are vreo 60 stock deci e cam dublu...:) cu alte cuvinte zici ca mai bine stau linistit in banca mea...?

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mie 22-Aug-2007 07:25

Daca e putere dubla inseamna ca e cu 100% mai mare, nu?

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Mie 22-Aug-2007 10:04

offtopic
tu ai saxo-ul care a fost al lui relu?
Cosmin
high energy music expression

alinneagoe
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
Localitate: bucuresti

Mesajde alinneagoe » Mie 22-Aug-2007 12:15

raspunsul este "da" la ambele intrebari. vad ca e tare celebra buburuza mea :)

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 22-Aug-2007 13:52

dar nu inteleg de ce ar zice cei de la rar ca sunt probleme cu motorul pt ca acel motor este pe acea caroserie. saxo vts exista.

Cum e aceiasi caroserie, nu ziceai ca vts are 2 usi?

alinneagoe
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
Localitate: bucuresti

Mesajde alinneagoe » Mie 22-Aug-2007 22:41

pai da, are doua usi dar practic e aceeasi masina. cred ca au aceeasi lungime si aceleasi specificatii. in sensul asta am zis ca e acelasi lucru.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 22-Aug-2007 23:12

esti sigur ca nu sunt diferente de rigidizare?
intre reno5 tl si reno 5 turbo difera ceva pe la ele (asa au spus cei de la RAR), deci cred ca difera si la astea.
si oricum, pe acel tip de caroserie (4 usi) nu s-a pus motor de 118CP, deci tre omologare artizanala.

alinneagoe
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
Localitate: bucuresti

Mesajde alinneagoe » Mie 22-Aug-2007 23:57

da, m-am gandit si e clar ca sunt diferente si la capitolul frane si suspensii insa despre rigidizari...nu stiu ce sa zic, asta n-am idee...bun...si omologarea asta artizanala e complicata si costisitoare? pe de alta parte...azi am fost special pana la bv pe drumul cu valenii de munte si cheia. foaaaaarte misto. si m-am dat cu masina. a/c oprit :) si chiar asa cum e ea sta super bine in curbe. motorul trage f bine pt cat e. in concluzie...cred ca pot sa o las asa inca o perioada si sa o schimb cu totul cand o fi cazul. desi parca mi-as baga nasul macar la suspensie. sa bag ceva mai sport pe acolo...merge? si o bara stabilizatoare. macar atat...

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Joi 23-Aug-2007 05:33

si chiar asa cum e ea sta super bine in curbe. motorul trage f bine pt cat e. in concluzie...cred ca pot sa o las asa inca o perioada si sa o schimb cu totul cand o fi cazul.

Inteleapta decizie :lol:

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 23-Aug-2007 13:26

@alinneagoe: din cite stiu eu Saxo ala avea deja chip. Eu am mers cu Saxo 1.1i stock si mi s-a parut vioaie, cel putin oras.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

alinneagoe
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
Localitate: bucuresti

Mesajde alinneagoe » Joi 23-Aug-2007 14:01

pai si eu stiu ca are chip si merge f bine prin oras. bine...cand dau drumul la a/c s-a cam terminat treaba.... problema e la deal si la viteza mare. pe serpentine pot sa ma bag in seama cu multi dar in linie dreapta mai greu :) asa ca ramane varianta cu bara stabilizatoare si arcuri mai tari. dar din ce stiti voi se poate asa ceva? ca eu nu am vazut arcuri la mine pe spate...

Avatar utilizator
mariuss
pasionat
Mesaje: 369
Membru din: Lun 19-Dec-2005 18:49
Localitate: Slatina,Olt

Mesajde mariuss » Joi 23-Aug-2007 18:04

N-ai arcuri pt ca ai bari de torsiune,iar bara stabilizatoare facem pariu ca deja ai pe masina? :D
^
^

alinneagoe
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Mar 28-Feb-2006 01:00
Localitate: bucuresti

Mesajde alinneagoe » Joi 23-Aug-2007 18:09

asta cu barile de torsiune pe spate am dedus-o dar aia cu bara stabilizatoare...? de unde pana unde? eu zic de bara din aia de pus la motor. am eu asa ceva?


Înapoi la “Citroen Saxo”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst